Einneh was 3 weken terug ook 2 dagen ziek, had buikgriep toen. In de zorg is het erg vervelend als je ziek bent, denk overal, maar hier heb je toch dat mensen uit bed moeten enzo. Voel me dan zo lullig
@CD, beterschap! Hopelijk voel je je snel weer beter. @Einneh en Sam, samen aan het aftellen tot de echo's, nog eventjes! @Goldy, ook hier geen korstjes hoor, moet uberhaupt zeggen dat de boterham sinds drie dagen niet in trek is 's middags. @hier, alles nog rustig, inmiddels alweer 40 wkn + 2 dgn en ons kleintje maakt nog geen aanstalte om te komen. Wat mij betreft mag het wel gebeuren, maar wie weet moet ik ook deze keer geduld hebben tot 42 weken.
@ CD: ik snap wat je bedoelt maar toch... ik zou me wel ziek melden. @ J2J: ja dan duurt wachten wel erg lang.... duim voor je dat het snel komt! @ hier: een zielig jongetje: zijn billen zijn echt spekopen heel zielig..... luier verschonen is een ramp.... heb ff zijn kaakjes bekeken en gevoeld maar dat mocht niet (deed zijn kaken opeen met mijn vinger ertussen )
@ j2j, alweer 2 dagen over de datum Spannend!! Hopelijk meld de kleine baby zich snel!! Alvast succes met de bevalling! @ cd, beterschap meid! @ einneh, ahh zielig zeg. En auww je vinger ertussen, ik durf hier ook niet meer met mn vinger in zn mondje ahah
@j2j, jeetje ben je al zover joh!!! ow wat spannend dan ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor je. succes!! @ Hier ook meisje wat weer koorts heeft, van ik denk tandjes. al 1,5 week s avonds steeds koorts maar nu ook heel de dag. hoop dat het snel over is. en.. mn meubels zijn verkocht. en ook meteen al opgehaald W.T.F haha. manlief had het wel erg snel voor elkaar. maar goed we zijn het kwijt voor goede prijs! dus zaterdag eerst ff shoppen voor nieuwe meubels. zijn er hier meiden die toevallig hoogglans meubels hebben?? wij vinden dat wit hoogglans erg mooi, DJesslyn dr nieuwe kamer is ook zo. maar hebben dus iets moois gezien van hoogglans wit. teminste via internet dan. moet het zaterdag eerst nog int echt zien or.
ok, dat wilde ik inderdaad ff weten. want smoeder zat alweer van ojee zal je dat wel doen, blablabla en je ziet er alles op... je weet het wel.
meiden ik heb een vraagje... Jayden heeft echt nieuwe kleertjes nodig, vooral wat winterdingetjes. Maar nu twijfel ik welke maat ik moet kopen. Want de meeste kleertjes van mt 86 die hij nu heeft, passen hem nu.. maar ik denk dat hij daar niet meer heel lang meer in kan. En wil toch met de kleertjes die ik koop de winter door.. Maar nu lijkt me maat 92 nog echt veel te groot (dat is toch pas eigk vanaf 2 jaar?)... Dus tjaa, weet het niet zo goed.. wat zouden jullie doen??
Hee meiden j2j spannend bij jou zeg, nu al 3 dagen overtijd. Gaat het nog met je? Goldy ik heb ook alles in maat 86 voor deze winter, en is bij kim nog aan de ruime kant. Ik dacht ook dat ik las dat ze lang met deze maat doen, half jaar tot een jaar sommigen. Lastig dan he. Nog een weekje, dan je echo Einneh auw op je vingers bijten Ik ben weer een stuk opgeknapt gelukkig, kan ik morgen gewoon weer werken. Ik ga morgenmiddag lekker naar de kapper, ben dat hele lange haar zat. Wil het wat korter, en dan in laagjes, iets over schouderlengte ofzo. xx
thanks meiden.... gaat hier nog steeds k*t alles loopt niet zoals het moet bah...heb het momenteel dan ook echt gehad (het ging net zo goed met me) en nu dit weer. liefs
Bah Kikkert.. KNuffel.. Goldy: Herken het probleem! Hier heb ik de eerste 92 ers gekocht en heeft Rinze al aan. De lief! shirts heeft hij 92, maar ook wat anderen. De 92 is een overgangsmaat naar de peuters en idd vallen die vaak groot uit.. Is echt een rotmaat van 86 tot 92!! Hier balen. Rinze z'n winterjas is de rits al van stuk! Hij heeft hem ook al 2 weken aan gehad !! Klote.... Was geen dure hoor. 20 euro Maar goed, heb er dus ook geen drol aan !
Hé meiden, Hoe is het met jullie? Heb het erg druk gehad en dus geen tijd om te komen buurten. Ik kan je niet helpen Goldy. Luca is nog lang niet zover. Maat 74 begint hem nu krap te worden (boven kleding)... Wij zijn dus nog lang niet toe aan 86 laat staan 92. Balen van de jas Sam. Denk dat ik er zelfs mee terug zou gaan. Ook al was het maar 20 euro, dan nog mag het niet binnen 2 weken kapot gaan. Leuk CD morgen naar de kapper! Ik ben vorige week geweest en heb een heeeeel stuk eraf Aaaah wat is het weer spannend J2J! Ben erg benieuwd wanneer beeb besluit te komen. Duim voor jullie dat het niet heel lang meer duurt. Hier is alles goed. Deze week was mijn 4-daagse werkweek en dat vind ik altijd wel pittig. Daarnaast had ik gisteravond nog een afscheidsetentje van een collega en was ik pas om half 11 thuis. Van het weekend gelukkig geen plannen. Lekker relaxen en genieten van Luca. Manlief moet druk studeren want hij heeft maandag tentamen.
Knuffel Dithje.. Aah wat een lekker manneke! Hihi Rinze zn winterjas van vorig jaar was maatje 74 Dikke beer dat het is !! Ik ga ook wel terug morgen met de jas, maar verwacht er niet veel van.. We shall see!! Prettig weekend meis!
@ cd, fijn dat je weer opgeknapt bent. Leuk dat je morgen naar de kapper gaat, geniet ervan! @ kikkert, wat klote allemaal zeg! Dikke knuffel! @ sam, pff ja vind het wel lastig hoor.. ik bestel denk ik gewoon beide maten en dan kijk ik wel wat het beste uitvalt en de rest stuur ik dan wel terug.. Wat balen van die jas zeg, daar heb je idd niet veel plezier van gehad. Mooi buikje al zeg!! @ dithje, fijn weekend, geniet ervan! Hier; morgen eerst werken tot 2 uur en daarna weer naar ziekenhuis. Svader heeft wel weer een tegenslag, Longontsteking/koorts/verwardheid. Afgelopen woensdag hebben ze ook nog 2 gaatjes in de darmen gedicht. Maar dokters bleven verder wel positief dat hij nog wel herstellende is en zien dit als een tegenslag maar zeker geen terugslag. Nu weer aan zware antibiotica tegen de longontsteking (hij is al voor veel antibiotica soorten immuun omdat hij zoveel verschillende en voor lange tijd heeft gehad)
even snel een kort berichtje.. (ben net terug van werk en snak echt naar mijn bedje aangezien de kids zowat de halve nacht hebben rondgespookt... (lees: ik was dus van half 12 tot half 4 wakker en om kwart na 4 moest ik weer mijn bed uit om te gaan werken) Hier heeft Joshua net maat 92 en dat zit hem ook ietsjes te ruim (maar 86 is dan weer net te klein). $) Maar Collin zit nu in 74 en ik heb de winterkleding in maatje 80 gepakt. Ik denk dat je gewoon moet hopen dat ze snel nog een stukje groeien zodat ze goed in de kleding passen Welterusten!