Goldy bakkes!! Hopelijk was dit echt de laatste tegenslag zeg!! Joshua in 92???? En van 2008?damn jildou is van okt 2008 en zit in maatje 104 van onder en 110-116 van boven! Wat een verschil!! Sterkte vandaag!
hoi! ben er weer even. Hier gaat het niet zo goed...met broer wel maar met mama niet. Zit nu al een week thuis...heb een blokkage in mijn bekken en stappen,zitten,liggen,alles doet pijn. Heb nu nog twee weken bij gekregen. Ze heeft mijn bekken nog eens gemanipuleerd en nu moet ik verder naar de kine voor massage en pijnverlichting. ach ja,nog een maand of 4 volhouden verder nog eens verkouden dus ben helemaal niet zo happy haha gisteren nog eens te horen gekregen dat mijn opa zijn hart helemaal "op" is...weet niet wat ik mij er bij moet voorstellen...heeft hij nog lang te leven? kan hij zijn achterkleinkindje nog leren kennen? kunnen ze niets meer doen voor hem? wat gebeurd er als hij een hartaanval krijgt??allemaal vragen die onbeantwoord zijn. Wil er ook niet te veel over nadenken want de gedachte dat ik hem zou moeten afgeven is pijnlijk,moet er nu al van huilen... pfff echt een dipje hier dus...
Ontzettend trots en blij! Bram heeft een broertje! Gisterenmiddag om 16.39 is onze Finn geboren, 4450 gram en 53 cm lang. Bevalling ging heel snel, in 3 uurtjes tijd van weeen tot geboorte.
Joehoe gefeliciteerd met jullie kleine man erbij!! Geniet ervan!!! Pompeloesje sterkte meis klinkt zwaar kl*te!!!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon J2J! Geniet van en met elkaar en laat je lekker vertroetelen. Xx
Sterkte vandaag Laetitia! Een hele dikke knuffel Pompeloesje! Heel vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken Sterkte met je opa! Jeetje Goldy wat sneu dat je schoonvader weer een tegenslag heeft! Hopelijk slaan de antibiotica snel aan en kan hij weer opkrabbelen en verder aansterken. Knuffel!
Sam: Thessa is van 2007 en zit nu in 110. (Joshua zit trouwens qua breedte van de broek in maatje 74 alleen qua lengte heeft hij 86/92 nodig) Pompeloesje: sterkte meid! J2J: proficiat!!!! voor de rest niet bijgelezen... knuffel! Hier: De kids waren onhandelbaar vanochtend (en nog steeds).... Tijd om te slapen heb ik niet gehad helaas... Heb de kinderen nu wel naar bed gebracht want we hebben de hele ochtend geen 3 minuten gehad dat er niet iemand was aan het huilen... Heb net de woonkamer een beetje opgeruimd en zit nu even op de bank met de laptop. Hopelijk is mannetje snel weer thuis (is even in de buurt aan het helpen om een trampoline op te ruimen) en kan ik dan mijn oogjes even sluiten.
@ j2j! Gefeliciteerd meid!!! wat een snelle bevalling zeg! hoop dat je niet teveel last hebt van naweeen. leuke naam! en ik dacht dat je een meisje zou krijgen hihihi. toch fout dus! geniet er lekker van!! @ pompeloesje. sterkte meid. hoop dat je snel iets minder pijn mag hebben!
J2j jaaa gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, en snel zeg Pompelmoesje knuffel voor jou Goldy he bah weer een tegenslag voor je schoonvader, knuffel Net naar de kapper geweest, is wel 15 cm af Tot op schouders nu, even wennen haha xx
@ j2j, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje Finn! Wat een flinke jongen en wat snel gegaan zeg! @ pompeloesje, wat vervelend dat het niet goed gaat met je! beterschap en sterkte. En wat erg van je opa.. sterkte!! @ lae, vervelend dat je niet hebt bij kunnen slapen. Vanavond maar op tijd erin. Dat ben ik ook van plan! @ cd, leuk!! Foto?? Hier; ik ben toch maar niet mee gegaan naar het zkh. Kben vandaag met vlagen duizelig en heb een heel weeig gevoel in mn buik. Na het werk heb ik gedoucht, wat gegeten en snel wat opgeruimd en nu even een lekker rustmomentje met een kop thee op de bank. En daarna ga ik mn kleine mannetje ophalen bij oma. En da vanavond.... helemaal niets meer!
@j2j van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje (wat een kanjer zeg ) en wat een vlotte bevalling. geniet ervan meid. @sam mooie buik al zeg @de rest knuffel vandaag toch kunnen gaan kijken naar een andere auto (de andere was heel erg kapot) en het is een vw touran geworden, we hebben hem meteen mee genomen. ben zo blij tenminste niet iedere keer iedereen na lopen om me naar mijn werk te brengen en te halen. met de hond gaat het redelijk (beetje duf van de zware medicatie). liefs
@ kikkert, fijn dat jullie nu een andere auto hebben! Hier; een hoop nieuwe kleertjes besteld voor Jayden. En nieuwe stoere schoentjes: adidas Online Store Ben benieuwd of het allemaal goed past, hoopt het wel!
@ J2J, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! Geniet er lekker van. @ Pompeloesje, he bah meid, sterkte! En wat een naar bericht van je opa. Snap goed dat je er wat emotioneel van bent. @ Sam, heel mooi buikje hoor! @ Goldy, wat een tegenvaller zeg dat svader weer een tegenslag heeft. Hopelijk krabbelt hij snel weer op. En jij lekker rustig aan doen meid. Voel je je alweer wat beter? En lekker van het bankhangen kunnen genieten? @ Kikkert, fijn een andere auto. @ Cd, showen!! @ All, hier weer in de nachtdienst en natuurlijk een uurtje langer, bleh. Hier alles goed. Gister lootjes getrokken voor sinterklaas dus ik kan aan de bak, hihi. Hier best bezig. Begin van de nacht 3 opnamens in een half uur. Nu even relaxen. Met Isa ook alles goed. Begint nu echt lekker te babbelen. Ze is de laatste tijd wel erg van het bijten, grrr.
Dat is niet grappig Marsim een bijtende Isa. Hopelijk is die fase weer snel voorbij. Slaap lekker voor straks! Lang leve de wintertijd Luca was om half 6 al wakker. Zit vanaf 6.15 al beneden... It's going to be a long day
ooh nee Dithje! haha grappig! was zo blij dat laura nog eens had geslapen tot kwart na zeven...is het nog maar kwart na zeven nu Dus hier ook al wakker van kwart na zes
Kledingmaatjes: De oudste (11/2007) heeft 110, middelste (31/2008) 104 en ons meisje (07/2010) 80/86. Ik hou niet van duidelijk te groot gekochte kleertjes on het mom daar groeien ze wel in maar met dure dingen is het wel eens nodig om iets niet precies passends te kopen. Gewoon rekening mee houden of het alleen voor een seizoen is (dan precies passend).
Koekkie oh nee bah daar hou ik ook niet van!! Hier was jil 5 uur, geheel verwacht aangezien ze 9 van de 10x 6 uur wakker is! Rinze daarentegen was 8 uur! Die heeft nog nooit zolang geslapen!