Hier een vroegertje Sam> 1 nieuwe tijd 5 uur 1 nieuwe tijd 6 uur. Maar even ouderwets wat te drinken in bedje gegeven. En toen om nieuwe tijd 7 er maar uitgegaan. het gaat een lange dag worden maar niet in positieve zin Trouwens wat zag ik net al een mooie buikfoto voorbij komen. Dat gaat snel, lekker buikkie
Sam een mooi buikje, had hem even gemist, dacht even terugkijken. pff vroeg om 5 uur al Kikkert fijn een nieuwe auto meis Marsim pff erg een uur langer werken he snachts, heb ik ook wel eens gehad Kim wordt elke nacht zowat wakker nu rond 2 uur, en dan huilen en roepen mama mama, Ik erheen, aai geven, weer goed neerleggen, en dan slaapt ze weer. Pff vermoeiend vind ik het. Lijkt wel op verlatingsangst, tis vaak als ik gewerkt heb Somber weer is het , behh ga nu ff eten, mannetje heeft een omelet gemaakt, hmmm xxx
Goedemiddag allemaal. wintertijd hier heeft Collin het klokje meer dan rond geslapen (half 7 naar bed en om 8u nieuwe tijd weer op). Joshua was om half 3 al wakker maar is nog ff bij Thessa op de kamer gaan liggen en daar wat met het speelgoed gespeeld. En om half 6 kwamen ze weer bij mama en papa de kamer op. Hier vanochtend de 1e jaardienst van de peetvader van Collin gehad. Ongelofelijk dat hij al een jaar gestorven is... Daarna lekker nog iets gedronken met Collin's peetmoeder. Toen naar mijn ouders gegaan en met mijn vader naar het allerzielen-lof gegaan. Nu lekker aan het bankhangen en wachten tot oma klaar is met koken... Vanavond komt mijn zusje weer terug uit Frankrijk (heeft daar weer een weekje gewerkt) en daarna gaan we naar huis toe. tot later!
hey meiden!! sam, mooi buikkie or!!!!! @ all knuffel! heb wel meegelezen maar weet het allemaal niet meer sorry..... @ hier, meubels wezen kijken maar we zijn er dus uit dat het toch geen hoogglans wit zal worden. gister al gekeken maar vonden hettoen toch net niet zo mooi afgewerkt allemaal. en denken toch niet dat het praktisch is met 2 kleine kids. mooi vind ik het wel. maar ja. dus vandaag weer ff wezen kijken bij de woonmall nu en ja hoor we hebben heel wat anders gevonden wat we mooi vinden. nu nog afwachten want er moest met de leverancier gebeld worden of ze op voorraad zijn. deze meubels gaan er nl uit. maar je raad het al. int weekend zijn die niet te bereiken en al helemaal niet op zondag. dus morgen ff bellen of ze het kunnen navragen of alles wat we willen er is. hoop het wel want deze vonden we allebei mooi, en andere vaak ik niet en john wel haha.
hier houd de ellende maar niet op.. Vanochtend de opoe (oma) van mijn man plotseling overleden aan een hartaanval. Voelde zich al de hele nacht niet lekker en vanochtend met haar dochter naar de huisartsenpost gereden. Ze zat in de kamer bij de dokter, uit aant leggen waar ze last van had, toen ze in een keer aan hartaanval kreeg, meteen gereanimeerd maar het mocht niet baten.. 67 jaar
Bubsie! Ik duim voor jullie!!! Goldy: jeetje mina Gecondoleerd zeg.. Gatver het zit jullie maar niet mee zeg Dikke knuffel en hopelijk is het nu eens gebeurd met alle narigheden!!!
Lieve Goldy, gecondoleerd! Man wat krijgen jullie een ellende voor de kiezen. Heel veel sterkte meis. x Koekkie
@ sam thanks! @ goldy, las op hyves dat er iets was inderdaad. het zit jullie niet mee laatste tijd zeg! gecondoleerd! sterkte.
Goldy, gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. J2J, gefeliciteerd met de geboorte van Finn. Een hele leuke naam zeg! Hier: haha, geen last van het uur gehad. De dames sliepen 2 nachten bij opa en oma (en oma liep er uiteindelijk dus om 4 uur vannacht, haha), geluk bij een ongeluk. Manlief heeft vrijdag te horen gekregen dat hij hoogstwaarschijnlijk geen contractverlenging krijgt per 1 maart. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! 9 maanden lang bijna iedere avond extra gewerkt (thuis) en dan stank voor dank! Tja, en dus weer onzekerheid hier. Ik kan er niet zo heel goed tegen...
Ooh Marj, jakkes zeg !! Wat voor werk doet hij?? Hopelijk vindt hij snel wat anders!!! goed bedacht, om de kinderen uit logeren te hebben dit weekend !!
Sam: het was eigenlijk uit praktische oogpunt. Gistermiddag kinderfeestje van Robbe (en gisterochtend had hij zijn 1e hockeywedstrijd). Ries is nu adviseur planning en control. Hij heeft HEAO-BE gedaan. Veel begrotingen en jaarafsluitingen (financieel) dus. Hij heeft in de scheepvaart gezeten, zit nu sinds 4 jaar in de zorg.
Ah op die manier! Ja idd, lekker dan even!! Jeetje wat zwaar piep zeg!! heb je je zo ingezet! Hopelijk vindt hij snel wat anders!!
@ Goldy, gecondoleerd meid! Wat een moeilijke tijden voor jullie zo zeg. @ Marj, he wat een onzekerheid. Snap goed dat je je er ellendig bij voelt. @ All, Isa was om 6.45 uur nieuwe tijd wakker. Dus dat viel mee voor mijn mannetje. Hier mijn laatste nachtje werken al ben ik nu al helemaaal op. Heb vorige nacht een ontzettend drukke nacht gehad. Veel opnamens en een lange reanimatie achter de rug. Zit nu dus op het werk met spierpijn daarvan. Helaas heeft het niet mogen baten. Nu is het op het moment rustig en hoop dat ook echt zo te houden. We hebben inmiddels al wel weer wat opnamens achter de rug maar verder is het rustig.
bubsie: hopelijk hebben ze alles! Goldy: getver, gecondoleerd zeg! CD: nee, normaal slaapt hij nooit tot na zevenen. Maar nu moet ik zeggen dat hij al een paar dagen ontzettend moe leek (was ook erg hangerig en vervelend enzo)... waarschijnlijk had hij die slaap gewoon ff nodig (vanochtend toen ik om 6.15 thuis kwam was hij al wakker.. net als joshua) Marj: balen dat je man waarschijnlijk geen contractverlenging krijgt, maar klein lichtpuntje is wel dat ze hem nu al "waarschuwen"... dan heb je tenminste nog een hele tijd om te zoeken naar iets nieuws... (bij mijn man op het werk hebben ze laatst bij iemand een contract niet verlengd en dat hebben ze een week vantevoren verteld... (na 3 jaar trouwe dienst) Marsim: kan me voorstellen dat je nu helemaal op bent na zo'n lange/drukke nacht. Geniet maar even van je vrije tijd Hier: Thessa vandaag weer naar school... maar loopt moeilijk te doen... (wie weet kunnen collega mama/juffen mij helpen??? (heb in mijn 1,5 jaar kleuterstage hier nog niet mee te maken gehad)) Tijdens het speelkwartier zijn alle klassen van haar school (max. 60 leerlingen) tegelijk buiten. Nu zit ze ermee dat de grote kinderen dan ook buiten zijn. Die spelen altijd erg druk en op een of andere manier heeft Thessa daar ook een aanvaring mee gehad. Ze zit dus thuis de hele tijd met buikpijn omdat ze niet naar school wil uit angst dat die "grote kinderen" weer heel druk gaan doen. Ik ben met de juf gaan praten en die zegt dat ze niks kan doen als Thessa haar niks aangeeft. Juf heeft al opgemerkt dat Thessa soms (niet vaak, meestal speelt ze lekker met klasgenootjes op het klimrek ofzo) een beetje verloren erbij loopt. Maar als ze dan vraagt wat er aan de hand is zegt Thessa alleen "ik verveel me". Nu krijgen we Thessa maar niet zo ver dat ze, als ze zich niet prettig voelt op het speelplein, naar de juf gaat en vertelt wat er aan de hand is. Zometeen ga ik nog ff met juf praten om te kijken of zij evt. nog een oplossing weet. Maar ik moet zeggen dat ik het als mama moeilijker vindt om hiermee om te gaan dan als (stagiaire-)juf. Ga maar eens de boterhammen enzo klaarmaken. Tot later!
Wat heftig Marsim een reanimatie. Hopelijk is de rest van de nacht goed gegaan en kan je zo lekker gaan slapen. Het is hier echt bal. Luca was vanochtend al om 5.10 wakker Lang leve de wintertijd, not! Je komt in zo'n visieuze cirkel terecht zo... 's ochtends vroeg wakker dus weer ochtend slaapje, daarna middag slaapje en 's ochtends beroerd vroeg wakker. Denk dat we door moeten bijten en hem niet 's ochtends in bed moeten leggen??? Moet alleen zelf werken vandaag.... Lastig!
Marsim pittige nachten zeg!! Weet je nog een paar maanden geleden kwam ik je s nachts vergezellen hier hihi!!! Laetitia moeilijk.. Iig met haar praten erover! Dat verloren erbij lopen is niet zo bijzonder nog aangezien ze net 4 is en nog niet alle kinderen spelen dan samen! Dat ze het eng vindt daar hoort juf haar tijdens buitenspelen in begeleiden. Hoop dat je er iets aan hebt! Dithje ik zou idd proberen zoveel mogelijk te rekken en m 1 slaapje te laten doen! Zodat hij weer snel het eigen ritme heeft! Hier vandaag markt dus ga ik ff heen met de kinderen en vriendin en haar dochter! Vanmiddag overleg met Psz van m'n werk! Kinderen weer normale nacht achter de rug. Jildou 6.20uur en Rinze 7.00 uur wakker maar heb m nog ff terug gelegd!