Ff snel op tel Thx Sam. Ik heb net met Thessa en juf gesproken. Heb Thessa laten vertellen wat er nou precies aan de hand is en de juf zou er vandaag speciaal op letten (zodat ze precies weet wat er aan de hand is want Thessa's verhaal is (zoals je van een vierjarige verwacht) nogal warrig) en dan gaan we vanmiddag kijken hoe we dat gaan oplossen.
ff snel ..kan het ff niet opbrengen om mee te kletsen manlief is nu al een week thuis gaat niet zo goed ..morgen eindelijk de uitslag pfff... goldy ...gecondoleerd ..jehhh meis het houd maar niet op bij jullie bahhh...dikke knufff.. j2j ..van harte gefelicieerd met jullie zoon ..wat een snelle bevalling... voor iedereen een knufff
@ angel sterkte meid!! hopelijk valt de uitslag morgen mee. @ hier aant wachten op een telefoontje van de meubelzaak of de meubels op voorraad zijn... ff foto spammen van mn boefje. tegenwoordig komt ze heel gek op je af lopen in de aanvalshouding zeg maar. wij doen het wel eens als een spelletje en nu Djesslyn dus zelf ook we lachen ons rot om dr. geweldig gewoon. check.
Ff snel op de tel (nog steeds) Nou, het mysterie van Thessa haar schoolprobleem is opgelost. Juf heeft voor de pauze nog aan Thessa gezegd dat ze 2 ogen op Thessa zou hebben en als er iets was dat Thessa direct naar haar moest komen. Na 5 min buiten spelen zag juf dat een jongen uit groep 3 in de buurt van Thessa speelde en was aan het brullen want hij speelde een leeuw. Juf zag dat Thessa daar erg van schrok. Nu zijn ze bij elkaar ganan zitten en hebben ze erover gepraat. De jongen(s) in kwestie hadden helemaal niet in de gaten dat Thessa zo bang van hen werd maar nu is het allemaal uitgesproken en zou het helemaal goed moeten zijn... Vanmiddag ging ze in ieder geval met goede zin weer naar school!
Jeej Bubsie Super Laetitia!! De lieverd!!! Zo ik zal de kinderen naar oma brengen en dan door naar mn werk voor een vergadering.. :S
Fijn dat de meubels besteld zijn bubs! Hier: net ff een keukenkastje gekocht. We kwamen aanrecht te kort en hebben de keukentafel verkocht dus op die plek konden we mooi nog een keukenkastje neerzetten. Mannetje is nu bezig om hem in elkaar te zetten.
Angels, crosses fingers voor morgen! Pfffffff, zwager en schoonzus (bijzonder stel), hadden gisteren nieuwtje. Ze is zwanger! We wisten al dat ze 2e wilden(wij zouden dat voor ons houden, zij niet, was bij 1e ook al zo). Hoe lang is ze zwanger? 5 weken! Ze kon het niet voor zich houden... Waarop Ries doodleuk tegen zij zus zei: had dat nou maar wel gedaan, nu moeten we zo lang wachten! Ze zijn zo dom, zw en schzus! Waren al met babykamer begonnen zo'n 4/5 mnd geleden. Bij 1e was kamertje klaar toen ze 12 wkn zwanger was...
@ marj, wel raar inderdaad als je zo snel alles al klaar maakt, kan nog zoveel gebeuren... en al helemaal als je al begonnen bent voor je zwanger bent... @ lea, hopelijk gaat het nu wel goed nu ze met de juf gepraat heeft en het uitgelegd is. jullie weten nu in ieder geval wat er was.
Idd Bubsie. Ik vind/vond het eigenlijk ook niet leuk om het al zo pril te weten (was ook bij nr1 zo). We wisten toen bijna waar het gemaakt was en wanneer. Het enige wat een verrassing was, was de naam. Geslacht, begin vd bevalling, echt alles werd meegedeeld...
Bubsie Ja, hopen maar. Gistermiddag ging alles in ieder geval goed. Toen we 's avonds gingen bidden voor het eten dankte ze ook dat ze nu niet meer hoefde weg te rennen op het schoolplein. Zo schattig (bij het avondeten dankt ieder altijd voor 1 (of 2) speciaal ding(en) die die dag gebeurt is/zijn). Ben eens benieuwd hoe ze zometeen is. Over een halfuurtje ga ik haar wakker maken. Marj Best vervelend he, als je alles "real-time" meekrijgt. Ik moet zeggen dat ik het ook altijd moeilijk vond om mijn mond te houden als ik zwanger was, maar heb altijd geprobeerd mijn mond te houden tot we de 1e echo hadden. En veel meer dan dat vertelde ik ook nooit (behalve aan mijn moeder )... Hier: vanochtend wat eerder begonnen met werken want mannetje heeft vandaag cursus in Zoetermeer en moet daar al om half 10 zijn. Hij is dus net vertrokken... Denk trouwens dat ik vandaag met de kids speculaas en/of pepernoten ga maken als Thessa vanmiddag thuis komt... Heb trouwens nog geen idee wat ik vanavond moet koken. De kids eten iig apart want papa is vanavond pas laat thuis...
dankjewel allemaal.. Hier is gister de verloskundige geweest omdat ik erg ongerust was dat het niet goed zat. Ik ben zo ontzettend ziek geweest gister nacht en ochtend dat ik de verloskundige had gebeld en die is even het hartje komen luisteren en het klonk helemaal goed, gelukkig! (ik durfde zelf niet eens eerst met de angelsound te proberen omdat ik bang was dat ik niks zou vinden). Gelukkig na de middag wat opgeknapt maar ben nog helemaal niet fit. Gisteravond nog wel bij opoe wezen kijken en vanmiddag de creamatie dus word nog een rot dag...
Marj pff haha, die hadden het kamertje dan snel klaar al. Ik ben ook een flapuit hoor, ze weten zelfs op mijn werk dat we voor een 2e gaan( goede band met collegas) En ook ik heb vorige keer snel verteld dat ik zwanger was, geloof ook een week of 5 a 6. Bubsie boevenkopje heeft je meisje haha Goldy dat is wel even schrikken dan, gelukkig hoorde ze het hartje meteen Had vanmorgen een pop binnen die ik voor sinterklaas heb besteld voor kim, baby annabel, is vanaf 1 jaar. verder wienig nieuws, niet het idee dat ik zwanger kan zijn, merk niks verder xxx
Goldy knuffel meis!!! Sterkte vanmiddag!! Cd leuke pop! Hihi ennuh nog 10d voor nod joh! Afwachten!!!
Sam denk 10 dagen, maar heb ook wel cyclussen van 27 dagen of 28 haha, heb gewoon niet het gevoel. Maar ja, we zullen afwachten
Heel veel sterkte vandaag Goldy en fijn dat wel alles goed was met de baby! CD: leuke pop! Hier ook alle Sintcadeaus al besteld en ook al binnen. (Alles ligt al ingepakt en wel op zolder) verder: willen jullie alsjeblieft op Thessa stemmen? Dan maakt ze kans om volgende week vrijdag naar de musical Droomvlucht toe te gaan! (Thessa als elf - Elfendag - De Musical Droomvlucht)
Gestemd! Hier bij vk geweest! Alles ziet er prima uit! Telling klopt ook precies ! Waar we het nog wel even over hebben gehad is dat ze eigenlijk helemaal niet wil dat ik thuis beval. Maar goed, dat hadden we zelf ook al wat in ons hoofd! Ik ga dus met medium risk in het zkh bevallen.. Maar daar gaan we het nog lang niet over hebben !!