Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    oow hahah ja ik vond dat ook wel heel moeilijk hoor. Maar ik denk dat ze toch wel iets door heeft. Als de echo pas echt over 3 weken is dan gaan we het al eerder vertellen want kan zolang mn mond niet houden hoor.

Mn schoonmoeder was net ook hier binnen en dus verteld dat ik ziek was enzo.. nou zij zegt dus ook meteen, ben je niet zwanger? Haha iedereen vraagt meteen of ik zwanger ben..

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA ja dat heb je dan meteen he?? Was bij mij toen ook zo toen ik zwanger was van Rinze. Ik zat vanaf een week of 6 even in de ziektewet omdat ik bijna niet sliep van de misselijkheid s nachts.. Nou de ouders hadden het meteen al door hoor ;) !!

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha ja net of ze het kunnen ruiken!

Ik heb besloten dat ik gewoon een echo laten maken bij een echobureau hier in de buurt. Kost 30 euro en dan weet ik tenminste hoe ver ik ben en of alles goed is. :D

4. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    plus dan hoef ik niet zo lang te w88 tot we het kunnen vertellen haha :p

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha zo is dat ;) !! Maken die ook inwendigen dan??
    Weet zeker dat mn vk me gewoon had laten komen! Maar goed, dat is ook een topper :D HAHA!

6. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    nee niet inwendige, Maar hij zei vanaf 7 weken goed zichtbaar ook het hartje enzo. Staat nu gepland voor volgende week vrijdag om 10 uur.

Ja dat is wel fijn als je zo`n top vk hebt. Dit is een grote drukke vk praktijk en echt van de regeltjes. eerste echo pas echt met 10 weken enz. Er is nog een andere vk in de buurt maar heb daar eigenlijk nooit geinformeerd, die is ook wat kleiner.

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm oke! Nou ik wil je niet ontmoedigen hoor.. Hier heb ik toen met Jildou met 8 weken een echo gehad en ja het was te zien dat het hartje klopte, maar dat was het ook.. Ze zei voor het mooie beeld kunnen we beter inwendig doen, nou daar gingen we voor natuurlijk ;) !! Hmm ik hou niet zo van de grote praktijken. Hier heb ik 1 vk nu. Waren eerst 1 vk en mn ha deed ook mee, deed verloskunde erbij. Maar hij is geëmigreerd nu en nu is ze nog alleen en is er nog een waarneemster voor zo nu en dan... Vind het heerlijk om steeds dezelfde te hebben. Heb ook echt een leuke band met dr. Als ik haar nu tegenkom bij de praktijk (waar ha ook zitten) is het altijd even kletsen ;) !!

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goldy; Wat jammer dat je niet eerder mag komen! Ik mocht zelfs bij Naomi al komen met 8 weken. Mja ik had ook een TOP vk praktijk!! :)

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier is de eerste echo ook standaard tussen 7 en 9 weken en de volgende dan 4 weken later...

10. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmm misschien dat ik morgen dan even met die andere vkpraktijk bel. Die zijn met zn 2en. Zal dat nog kunnen om te wisselen? Want heb bij de ene vkpraktijk nu wel een afpraak staan eigenlijk. Die zijn trouwens met zn 4en.

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Je kunt altijd bellen ;) Hebben ze geen site???

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ga eens even kijken.
    Maar kan je dan nog wisselen? Omdat ik die andere afspraak nu al heb staan?

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ik zou eerst die andere bellen.. Je kunt altijd wisselen als de ene je niet bevalt;) .. Je tekent geen contract ;)

14. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    nou, ik heb de site even bekeken. Ik ga morgen gewoon even bellen en dan zien we wel.

Vind het wel een gedoe allemaal zo hoor.. echt niet leuk.. snap niet dat dat allemaal zo moeilijk moet

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nee dat snap ik ook niet! Vreemd gedoe! Hoe is het nu met je btw?

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ goldy, ik zou ook gewoon bellen or. als je het daar wel bevalt blijf je toch lekker daar.
    hier hebben we wel 4 verschillende vk geloof ik. vind er helemaal niks aan.
    20 sept mag ik weer naar de gyn omdat ik nog steeds met mn bekken zit en natuurlijk mijn rug en ik hoop dat ik weer bij hem mag blijven doe ik veel liever!

vanmiddag een zenuwbehandling gehad bij de tandarts bah. of had ikdat al gezegt hier haha hoe bedoel je dement aant worden:D

@ sam. ja wil wel volhouden maar ze doet ze in dr mond. vorige week gewoon wandelen in de wagen en ik doe de deur open thuis en draai om en denk waar zit ze nou op de kouwen ze heeft toch niks gehad. ja hoor dr speldje in dr mond. toen zei ik nou dat doen we dus voorlopig niet meer! straks stikt ze erin.
    in de auto is zowiezo geen optie meer want binnen notime heeft ze ze er uit en in dr mond. lekker gevaarlijk.
    maar heb ze gister nog ingedaan staartjes dan. en zal ff foto opzoeken want vind het toch wel lief staan,:)

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dan vooral als je thuis bent idd.. Gekkie :D !!

18. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sam, het gaat gelukkig weer wat beter. Heb de hele middag geslapen en toen ik wakker werd voelde ik me al een stuk beter. En ben nu al weer moe haha. Hopelijk morgen niet weer zo ziek.

@ bubsie, auwwie zenuwbehandeling! En dan zou ik de staartjes ook maar even uit laten idd

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hier volgen ff een paar foto's van mn meisje.

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    giecheltje:D

Deel Deze Pagina