@Dithje, Finn is een tevreden mannetje, drinkt bijna iedere keer zijn flesje leeg en meldde zich na de voeding van 23.00 uur gisterenavond vanmorgen om 05:45, dus mogen absoluut niet klagen. @Einneh, beterschap!!
Einneh beterschap meis J2j fijn dat alles goed gaat , en je kraamweek fijn was. Dithje gelukkig gaan de oordruppels goed. Hij heeft al lang last ervan toch? sam vervelend dat je zo moe bent, knuf We gaan zo zwemmen, leuk is dat. Droomde dat ik zwanger was, had 2 positieve testen haha. Mijn broer had gisteren ook een nieuwtje, zij krijgen ook een kindje. leuk, krijgt kim een neefje of nichtje xxx
Hier gister de eerste dingetjes gekocht voor ons 2de kereltje. Een rompertje met kleine broer en eentje met i hartje papa. Ik wou eigenlijk ook nog een mooi baby blauw eerste pakje maar kon niks vinden. @ cd, Leuk dat jullie gaan zwemmen, Ik wou vandaag ook gaan zwemmen maar mijn man gaat naar zkh en verder kon er niemand mee haha.. Misschien van de week maar eens.. Wat leuk dat je broer ook een kindje krijgt!! Gefeliciteerd! Spannend nog 5 daagjes tot testen
Goldy na ik ben ook dom, kwam hier speciaal om op jou te reageren, ben ik dat vergeten vanmorgen Had gisteren al ff gekeken wat jullie krijgen, was benieuwd. Leuk nog een knulletje, ik had al zon vermoeden, weet niet waarom Leuk zeg al kleertjes gekocht. Jammer dat jullie niet konden zwemmen, misschien van de week. Zwemmen was leuk, ze had voor het eerst zwembandjes op, en ging los in het water. Prachtig vond ze het. Was wel meegadruk, rij tot buiten, wel 30 kleine kindjes
hoihoi wat lief dat jullie na me vragen .. tja het gaat nog steeds hetzelfde ..het bloed was goed maar ze hebben alleen op een erfelijkheid iets getest dit zit ook in het jak2 dna dus ze hebben niet verder gekenen als dat :x dus veel wijzer zijn we nog niet ...hij heeft veel pijn aan zijn anes en buik maag enz ..veel maagzuur en de moeheid en nachtzweten is ook nog steeds aanwezig en afvallen net zo ..dus maandag gaan we weer bellen want dit kan echt niet zo .. hij heeft gemiddeld 1 goede dag van de 8 dus maak me nog steeds veel zorgen voor iedereen knuff kom snel weer kletsen
Gefeliciteerd CD! Heerlijk shoppen voor de beeb Goldy! Durf je niet alleen met Jayden te zwemmen? Niet raar bedoelt ofzo hoor. Vraag het mij af omdat je zei dat je man niet mee kan. Jeetje wat balen Angel dat jullie nog geen duidelijkheid hebben en dat manlief zich nog zo slecht voelt! Vind het wel raar dat er. Vanuit het ziekenhuis zo weinig gebeurt. Zou maandag dan ook meteen bellen zoals je zelf ook al zei. Knuffel!
dithje idd ...zijn arts is elke keer weer anders dan zegt hij zus dan weer zo ..dus maandag gaan we bellen omdat we toch duidelijkheid willen over hoe en wat
@ CD: leuk een neefje of nichtje! Gefeliciteerd! Heerlijk ff lekker zwemmen! lijkt mij ook wel weer eens wat maar het zwembad hier is helemaal niks aan...... @ Angel: he bale dat jullie nog geen duidelijkheid hebben! sterkte!! Kun je niet naar een andere arts toe? @ Hier: knap gelukkig weer iets op. Voel me nog niet 100 punten maar dat komt wel weer, heb nu iig geen koorts meer. Ik heb ontdekt dat de kleine man geen roggebrood lust , ik had 2 stukjes roggebrood met kaas voor mezelf klaargemaakt, staat hij bij me: die, die, die (ondertussen wijzen) nou oke als jij dat wilt, dus hij een stukje, eet eerst de kaas eraf , hierna een hapje roggebrood: dat werd meteen weer uitgeflubbert en het stukje roggebrood werd op de grond gegooit
hey hey... ben momenteel alleen maar aanwezig met lezen op het forum, heb niet zoveel energie om te reageren sorry.... het gaat toch niet zo goed als ik dacht want ik zit met een burnout thuis. ik ben en blijf zo extreem moe en ik kom gewoon niet bij dus heb ik de moeilijke keuze gemaakt om me ziek te melden op mijn werk (voel me daar best lullig onder) maar ja ik moet nu echt ff aan mezelf denken want het gaat gewoon niet langer zo. ow daar komt ons eten...ben weer snel weg kom mss straks nog liefs
Hè bah meid das niet fijn! Ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt om je ziek te melden! Denk goed om jezelf!!
Kikkert meis, ook niet onlogisch.. 2 kinderen en een opleiding is behoorlijk pittig, vooral in de leeftijd van jou kinderen. Dan alles er om heen nog bij jullie. Dus heel verstandig dat je je ziekgemeld hebt! Nu is het tijd voor 'Kikkert' !! Rustig aan meis!
Jeejj vandaag geslaagd voor het eerste pakje van ons klein kereltje! Ben helemaal blij! @ dithje, jaa durf ik wel maar vond het gezelliger als er iemand mee ging dus kga van de week een keer met een vriendin @ einneh, hahah geen fan van roggebrood dus @ kikkert, sterkte meis dikke knuffel!
Kikkert; niet lullig over voelen hoor meid. Je moet nu even aan jezelf en je kids denken.. Goldy; ahhh leuk zo'n eerst pakje he? Hier een vreselijke nacht gehad, Naomi sliep pas om 3u, heeft 2,5 uur lopen brullen.. denk der verkoudheid en hoesten wat de oorzaak was.. De fel groene bellen komen eruit bah bah Om half 11 komt ons nichtje Anouk (wordt de 29e 1jaar ) ik pas nu elke maandag op haar.. Meestal van 11 tot 6 ofzo.. druk, maar wel gezellig hoor.. Alleen is Naomi nu in een fase van het alles afpakken waar Anouk mee aan het spelen is ''alles is van Naomi'' En Naomi is soms jaloers als ik Anouk op schoot heb of eten aan het geven ben, en dan is Naomi echt stront vervelend..
@ angel. zou inderdaad ff achteraan gaan meid zo blijft het voor jullie ook onzeker!! "knuffel" @goldy: leuk!! pakjes kopen voor de kleine baby! @ kikkert goeie keuze om je ziek te melden or! ff aan jezelf denken!! ~" knuffel" @ hier, vandaag naar de verlosk geweest moet het rustiger aan gaan doen. nou doe al niks want gaat niet zo goed met mn bekken en rug. had van de week hele pijnlijke harde buiken en die krijg ik nu steeds weer als ik ff rondje naar de winkel loop opzo. dus moet meer rusten nu.... lig nu ook op de bank met laptopje op schoot. verder gaat t wel hier. hebben inmiddels nieuwe meubels besteld en afgelopen zat. heeft john met mn broer de woonkamer geverfd we hebben een paarse muur! moest wel ff wennen maar straks als alles erin staat is het denk ik best mooi. vant weekend gaan ze verder dus moet ik weer ff weg met Djesslyn ga denk weer naar mn ma ofzo weg uit die verflucht.
Goldy leuk zeg een 1 e pakje gekocht, wat voor 1? Kikkert rustig aan meis, je eigen gezondheid is het belangrijkst. Bubsie dus ook rustig aan doen he. Leuk nieuwe meubels Vandaag weer lekker ff gewerkt, heerlijk ff geen moeder zijn. Na 3 dagen thuis vind ik dat echt prettig. Snap me niet verkeerd, vind het ook heerlijk met kim, maar ben ook weer blij om te werken. Scheelt ook dat of mijn moeder er is of mijn man. xx
@ es, balen dat jullie zo`n slechte nacht hebben gehad, vanacht hopelijk bter! Beterschap vooor Naomi. @ bubsie, Lastig dat je zo`n last hebt en meteen harde buiken krijgt.. echt proberen zo min mogelijk te doen, maar dat moet lastig zijn als je al bijna niks doet Wanneer komen jullie meubeltjes? @ cd, Een blauw met wit gestreept overslag rompertje en een babyblauw boxpakje met een overslagvestje, van Petit Bateau.. zo schattig!
Hier vannacht de schrik van ons leven gehad! Ik werd wakker van Rinze z'n vallende speen en ik dacht hmm wat hikt hij raar! Hikken/ kokhalzen! Ik bij hem kijken! Lag hij op z'n zij, slijm uit z'n mond, ogen open, niet bij kennis te schokken! Kor geroepen en 112 gebeld! Zoals het nu lijkt was het een koortsstuip en hoefde hij niet mee! Maar hij mag het niet weer krijgen binnen 24 uur want dan meteen weer 112 bellen! Echt doodeng!