Juli 2010 mama's deel 4

Discussion in 'De mama's' started by Dithje, Aug 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    sam ..oh wat een nachtmerie beland je dan zeg..hoop dat het niet terug komt pfff..hoe is het nu met hem?? knufff en sterkte

2. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Slaapt nog! Schijnt erg vermoeiend te zijn zo'n stuip! Dus ben benieuwd hoe hij is straks! Het gekke is dat hij dus maar 38graden was vannacht!

3. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen,

hier nog steeds ziek dus ook nog niet bijgelezen. Straks ff naar de huisarts toe en vanmiddag Thessa van school halen. (Ze blijft (onder groot protest) over vandaag)... maja, mama moet vrijdag beter zijn dus moet ze vandaag nog maar extra lang binnen blijven. Mannetje moest vandaag helaas naar A'dam toe (voor een uurtje) dus issie de hele dag weg. Gelukkig heeftie wel vanochtend mijn krantenwijk gedaan. Maar de kids (zowel Joshua als Thessa) waren vanochtend al voor 4u :)$:$:$) wakker en bij ons in bed!
    En Collin hoor ik nu net pas voor het eerst brabbelen. Maar hij blijft nog maar ff in bed want ik ga nu eerst onder de douche en daarna ga ik hem halen... pffffff..... moet wel zeggen dat ik blij ben dat ibuprofen zo goed werkt want anders kon je me nu al van de vloer vegen.. pffff.... ach ja, gaat ook weer over!

Tot later!

4. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    :$:$:$ Sam, wat moeten jullie geschrokken zijn!!
    Heel veel sterkte voor de kleine man en knuffel voor jullie.

5. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Inderdaad schrikken Sam! :$
    Bah wat eng lijkt me dat.
    Inderdaad wel raar dat hij geen hoge koorts had, wat zeiden ze daarover dan?

Beterschap Laetitia!

Bubsie, maar rustig aan doen dan hoor...

Goldy, leuk een jongetje! :)

Angel, niet fijn om zo in onzekerheid te blijven. Zolang je man zich zo blijft voelen lijkt het me toch dat er iets aan de hand is... Sterkte ermee!

CD, lekker een paar dagen vrij en leuk dat je bent gaan zwemmen.

Einneh, stom dat ze geen echo maken. Hopelijk gaat alles goed!

Sorry, even uit mijn hoofd op wat mensen gereageerd..
    Heb namelijk erg weinig puf en voel me belabberd
    Ben nl weer zwanger...nu 8 weken.
    Ben 24u per dag misselijk en niet zo'n beetje! Hou bijna niets meer binnen, ook drinken niet. Heb me vandaag dan ook ziek moeten melden want was gisteren niet te doen op het werk.
    Liep erbij als een zombie en zóóóó misselijk en dan steeds moeten kokhalzen... :(
    Maandag eerste afspraak en echo bij vk, spannend.

6. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sam, :$ dat is idd schrikken, jeetje zeg! Dikke knuffel voor Rinze en voor jullie en hoop dat het bij deze ene keer blijft.

@MoederK, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Hopelijk voel je je snel beter!

7. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sam, pfff wat verschrikkelijk! Snap dat jullie geschrokken zijn zeg! En wel apart dat hij niet eens zo`n hoge koorts heeft.. Dikke knuffel en beterschap voor jullie manneke !

@ moederk, ook weer zwanger, wat leuk!! Gefeliciteerd! Vervelend dat je zo ziek bent! Ik was deze keer ook heel ziek, de hele dag overgeven enz.. was niet te doen! Dus heb via de huisarts emesafene gekregen en dat hielp super. Dus als het aan houd zou ik ook even de dokter bellen!

@ lae, beterschap!

8. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

Sep 30, 2009
    1,269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Sam, wat ontzettend schrikken (licht uitgedrukt) moet dat zijn geweest. Fijn dat zijn koorts gelijk naar beneden was. Hou hem goed in de gaten maar ik denk dat jullie hem nu niet met een gerust hart alleen laten. Sterkte!
    x Koekkie

9. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Ik heb gisteren emesafene gekregen maar helpt nog niet..
    Kwam er vanmorgen ook weer meteen uit.
    Als dit niet gaat helpen wilt de dokter me injecties geven. Is blijkbaar een oudere methode maar de dokter is daar meer over te spreken.
    Even afwachten dus....

10. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MoederK stiekemerd, al had ik stiekem zon vermoeden ;) ! van harte gefeliciteerd! Hoop dat je je snel beter voelt!!!

Rinze is zielig en hangt bij me op schoot..

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @all thanks meiden....ben toch wel blij dat ik deze keuze van ziekmelden heb gemaakt al maakt mijn werk me het heel moeilijk maar ja pech dan hun gezeur maakt het er niet beter op alleen zien deze sukkels dat niet.

@sam tjee meid wat moeten jullie geschrokken zijn, krijg dr gewoon kippenvel van. dikke knuffel voor jullie allemaal

12. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ moederK, bij mij duurde het even voordat het hielp. Neem je ze wel op vaste tijden in? En ik zette ook snachts om half 5 de wekker om er een in te nemen want als ik het pas sochtens deed was het al te laat.
    Hoop dat ze alsnog gaan werken.

@ sam, ahh knuffeltje voor Rinze!

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ sam ow rot dat rinze het ook heeft gehad zeg! is heel erg eng he. Djesslyn had het de laatste keer ook in een dalende temp. heel gek.hoop dat jullie het nooit meer meemaken!

@moederk"gefeliiciteerd!!

@ hier viel djesslyn een uur geleden heel hard met dr hoofd op iets of een speeltje of de hoek van dr tafeltje zo naast dr oogje/slapen. ik haar troosten ze was echt helemaal over de toeren en toen ging ze overgeven schrok me dood.
    wilde ik de huisarts bellen doet de huistel het niet en geen beltegoed op mn mobiel nee das lekker or. dus eerst maar gekoeld en haar rustig gemaakt. en toen ging het redelijk. ze lijkt wel wat duizelig verder is wel weer vrolijk, tot ze net weer viel op de achterhoofd dit keer. maar nu is ze weer gek aant doen naar zichzelf in de spiegel.
    vanmiddag moet ze prikken van de cb arts zal wel ff vragen wat hij denkt. ga dr nu ff boterham geven.

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    moederk van harte gefeliciteerd, erg dat je zo misselijk bent

Sam jeetje meis wat schrikken zeg, knuffel

15. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gefeliciteerd met je zwangerschap MoederK!
    Vervelend dat je zo ontzettend ziek bent :( Hopelijk gaan de medicijnen snel hun werk doen en ga je je beter voelen zodat je kunt gaan genieten.

16. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ik krijg trouwens de kriebels van alle zwangere dames :p;):D

17. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik zou zeggen you gooo girl :p

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @moederk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap hopenlijk voel je je snel beter. knuffel

19. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zal ik de kriebels nog even aansterken :p

Hier mijn buikje vandaag 17 weken, wat groeit ie hard zeg!!

View attachment 197334

20. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    doe maar wild:D !!!

Share This Page