Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ goldy mooi buik meid!!
    ik zal ook s ff showen haha

hier 29 weekjes

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nog zo'n mooi buikje.. Ik doe niet mee hoor ;) !! Nog onzichtbaar dan :p !!

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam ...nogmaals dikke knuff..

mooie buikjes dames ..ik doe ook niet meer mee kan ook niet meer:D

manlief moet morgen na de artst

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Succes morgen Angel!

Laetitia beterschap!

Hier is Rinze net bij me in slaap gevallen. Dat vind ik dan weer het 'leuke' aan zieke kindjes ;) .. Heerlijk met ze kunnen hangen en dat ze dan bij je op schoot in slaap vallen. Uniek ;) Heb hem net in bed gelegd. M'n vader komt zo ff half uurtje oppassen. Ik heb cursus van 4 tot 8 waar ik wel heen moet..

5. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

succes met de cursus sam.. ja, heerlijk he, als ze zo bij je komen hangen... wel altijd balen dat ze dan eerst ziek moeten zijn ;). Was het vandaag verder nog goed gegaan met Rinze? Kan me voorstellen dat je straks met gemengde gevoelens naar de cursus gaat...

hier: sorry dat ik zo sporadisch reageer maar voel me echt nog belabberd.... lees wel de hele tijd bij maar heb geen puf om te reageren.... snap eindelijk wat de dokter bedoelt (kreeg vandaag al van haar op mijn kop... dat ik met de griep nog steeds vanalles ben aan het doen (boodschapjes, kids naar school, gister nog de kranten)... maja, hoe moet het anders. Vandaag moest Roger naar Amsterdam en morgen zit hij in Apeldoorn. Maar nu heb ik van haar beperking gekregen om naar buiten te gaan... Alleen om Thessa naar school te brengen en te halen 1x per dag... dus vandaag bleef ze (onder luid protest, arm kind) over.... en voor de rest voorlopig binnen blijven en als ik dan echt denk dat ik vrijdag beter genoeg ben mag ik mee naar de Efteling.... pffff....) Denk altijd dat, als ik een pijnstiller inneem, ik de hele wereld weer aan kan... :D maar merk nu, nu de pijnstiller is uitgewerkt, dat ik nog verre van beter ben... :(..... maar ga nu ff Thessa van school halen... tot later!

6. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

mooie buikjes trouwens! Hoop echt dat ik me nog eens bij jullie kan voegen ;)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Laetitia, gelukkig is manlief 4 uur thuis, dus is het maar even. dat scheelt. En als er iets is, zit ik hier 10 min met de auto vandaan en ben ik zo thuis. Dus vandaag red ik het wel op.. Morgen denk ik dat Kor maar thuis moet blijven als Rinze nog zo ziek is. Hij heeft nog maar 10 minuutjes wat gespeeld vandaag..

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    sow goldy die groeit goed mooi hoor *kriebel kriebel* hahahaha

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heb 6 december afspraak bij gyn voor ..... ;):D

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @bubsie mooi hoor :D

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik ga mezelf maar eens bij elkaar rapen om te gaan sporten pfff.... aan energie ontbreekt het echt (kl*te burnout) maar ja als ik nu thuis blijf zitten en niet ga sporten word het alleen maar erger.

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Mooie buikjes hoor Bubsie en Goldy! :DGrappig om te zien ook Goldy, echt een beetje een 'punt' he? Of komt dat door je kleding?

Succes morgen Angel!

Heerlijk knuffelen met je mannetje Sam :) Hopelijk voelt hij zich morgen alweer een stukje beter.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Whoei Dithje, dat is bijna :D !

14. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Goldy, mooi buikje al, groeit zeker goed!

@Bubsie, ook een mooie buik! Aiai Djesslyn zo hard terecht gekomen. Succes bij het CB.

@Sam, och gossie arme Rinze, lekker knuffelen samen dan is hij hopelijk snel weer de oude.

@Dithje, spannend!!!

@Angel, succes voor jullie morgen bij de arts!

@Laetitia, beterschap en hopelijk vrijdag gezellig samen met je meisje naar de Efteling.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Potverdikkie J2J jij moet echt iets aan je onderschrift doen hoor!! Verdorie je hebt 2 mooie kereltjes, dat moet de wereld weten toch? :D !

16. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo is het Sam :D, ik ga gelijk ff stoeien met mijn banner.

17. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    En tada, nog gelukt ook :D

18. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Goldy wow jouw buik vind ik echt al root voor 17 weken

Bubsie mooie buik.

Dithje dat schiet op in december al, spannend

Pff hoop dat ik me ook snel toe mag voegen haha. had vanmorgen iets bruin verlies, dacht ben ongesteld, maar nu niks meer.
    Maar ja wel gevoel dat ik het moet worden, zal wel weer foute boel zijn.

xx

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Buikjes; Moooooooooooi dames :D en neeeeee ik krijg er geen kriebels van :p hahaha

Dithje; 6 december de dag dat de spiraal eruit gaat?? :)

Hier; net lekker peen&uien gegeten.. Naomi vind al die stamppoten echt heeeeerlijk :D eet ze zowat der bordje ermee op haha
    Voeren mag ook al een tijdje niet meer, mevrouw eet 9vande10keer netjes met haar lepeltje met soms hulp van haar handen natuurlijk :cool:

Nu is ze met haar nieuwe Hello Kitty duplo aan het spelen.. en ze gaat zo lekker douchen en naar bed..

En ik schaam me er niet voor hoor, maar Naomi gaat zaterdag voor het eerst in haar leven uit logeren zonder mama :) haha bij mijn vader.. We gaan eerst Sinterklaas verwelkomen en dan gaan ik en Vin samen uiteten en daarna naar een feestje.. Ik vind het helemaaaaaaaaaaal niks om haar achter te moeten laten een nacht, ook al vertrouw ik mijn vader voor de 200%.. Gekke mama he haha

20. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    MoederK gefeliciteerd!

Sam, echt schrikken!

Hier: Madelief doet steeds meer stapjes! Heb op fb filmpje gezet.
    Gisteren naar ha geweest. Heb nog steeds erfenisje van 3 zwangerschappen, spataders. 1e stap is gezet, moet 7 dec vaatonderzoek en chirurg. De ha vond ze behoorlijk...
    2e erfenis ook besproken, nog steeds lusteloos en moe terwijl B12 goed is. Nu zeer uitgebreid bloedonderzoek. Ha vroeg tig keer of ik het wel allemaal trok etc... Meestal wel !!!

Deel Deze Pagina