Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    J2J jeeej goed gedaan!!!! :D

Es, nou meis je bent echt niet de enige hoor. Rinze is nog nooit wezen logeren en Jildou 1x toen ze volgens mij net 2 was. Ook dat vond ik niets, terwijl ze gewoon bij mn ouders was :p !!

Marj..dapper!!!!
    Hmm hoop dat je je snel beter voelt meis en wat fijn dat je iig serieus genomen bent!!! KNuffel van mij iig!!!

Nou helaas.. Ik was op cursus vanmiddag en kwart voor 5 werd ik gebeld door Kor. Rinze had weer een stuip gehad en de ambulance was weer onderweg. Dus ik weer naar huis.. We konden kiezen of we mee wilden of dat we thuis bleven. Het opnemen stelde verder niets voor. Ze doen dan niets, maar puur ter geruststelling eventueel voor ons. DUs we zijn thuis gebleven, dan liggen we liever thuis in ons bed. En als het weer gebeurt, gewoon weer bellen... Afwachten dus.. Hij ligt nu lekker te slapen!

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam verdorie, weer een stuip!
    bah. wat een ellende he.
    ja Djesslyn had het 3 dagen achter elkaar de ergste keren en toen was ze inderdaad nachtje opgenomen. ze lag toen aan de monitor. volgende dag mocht ze weer naar huis.
    klote zeg dat tie het weer had.
    hebben jullie nu ook al valium gehad of nog niet?

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej, hij komt er zelf ook wel redelijk snel weer uit. Misschien dat dat scheelt??

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ik weet niet of dat de reden is. kreeg het ook pas na de opname or 3e stuip dus misschien dat dat er voorstaat.
    sterkte meid!

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ hier, Djesslyn heeft een lichte hersenschudding.
    en weer prikjes gehad arm schaap.
    ze ligt nu op bed en hopelijk gaat het vannacht goed.
    hoefde alleen vanavond ff te kijken bij dr als ik ga slapen, dat doe ik altijd al.
    maar wekken hoefde niet zolang ze de rest van de dag niet meer zou overgeven.

6. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sam, jeetje zeg toch nog eentje gehad. Rinze dikke knuffel!

@Marj, fijn dat jouw 2 erfenisjes goed zijn besproken bij de ha en er een oplossing voor komt.

@Bubsie, och gossie een lichte hersenschudding, beterschap voor de kleine meid en hopelijk niet al te veel last.

@CD, ik duim voor jullie....

7. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Sam, dat is echt niet fijn! Succes vannacht!

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Bubsie jeetje lichte hersenschudding, gaat het met djesslyn?

sam alweer wat schrikken zeg, hoe was je nacht? Had ie zon hoge koorts dan?

Marj goed dat je bij de huisarts bent geweest, en de 1 e stap is genomen.
    Naar dat je steeds zo moe bent

Kim was om kwart voor 5 wakker, pff, ben kapot, en heb nog avonddienst.
    Hebben meer last ervan sinds de tijd is verzet?
    Savonds is ze al om 18.30 moe en zecht dan boven, dan wil ze naar bed.
    Dit is niks steeds zo vroeg wakker

xx

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier de nacht stuipvrij doorgekomen!!:) heb zelf wel barslecht geslapen natuurlijk maar goed, kan niet alles hebben! Vannacht nog PCM gegeven en had toen ook flink koorts en 6 uur was hij wakker en koortsvrij!!! Moet ik hem dan straks nog PCM geven?

10. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    @sam hoe is het nu met rinze?

@moederK gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

@bubsie ooh :( wat kan jij er kalm onder blijven hihi ik had al op de spoed gestaan :p:) hoe gaat het nu met haar?

@dithje go girl,go girl :D

@goldy wauwie wat een mooie buik,zal straks is een nieuwe foto maken :)

@bubsie ook al zo'n mooie buik :D

@lae beterschap meis!

@Es wauw nu pas,haha Laura was 4 maand ofzo toen ze de eerste keer uit logeren ging...geniet er van hoor meis! lekker nog is even man en vrouw zijn ipv alleen maar mama en papa :)

@marj had het filmpje gezien! leuk he die eerste stapjes! lekker trots zijn nu hoor :D

@sam toch nog een stuip...arme Rinze...vertroetel hem maar lekker hoor meissie :)

@bubsie toch een hersenschudding...jij ook lekker knuffelen met jullie meisje hoor...

@sam ik zou ff afwachten of de koorts weg blijft.

@cd nog twee daagjes! spannend hoor,ik duim voor jullie!

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam fijn dat hij vanacht geen stuip heeft gehad en vanochtend gelukkig geen koorst pfff ..ik zou vandaag en morgen (evt) ff paracetamol geven ff een spiegel want denk als je stopt dat de koort weer net zo wordt ...knuffff

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam. ik heb ik djesslyn dr protocol staan dat ze als ze koortsvrij is nog een dag paracetemol moet krijgen en dan pas mag stoppen.
    als ik jou was zou ik hem nog wel geven. omdat de kans bestaat dat de temp weer omhoog schiet en hij dan weer een stuip krijgt. komt juist door die stijgingen en dalingen.
    gelukkig vannacht niet gehad zeg!

@ pompeloesje. nou rustig bleef ik niet echt or. haha lijkt misschien zo. maar mn tel deed het uitgerekend niet en ik wilde inderdaad de huisarts bellen maar ging dus niet toen dacht ik ik moet eerst mn meisje rustig krijgen en zelf rustig worden. kleine baby in mn buik schrok ook denk ik want die schopte er flink op los en ik werd zelf een beetje raar toen.
    maar vannacht is het goed gegaan en denk dat ze er niet veel aan over heeft gehouden behalve een dik rood/paars oog.
    vandaag nog lekker rustig aan doen. gister was ze nog wel wat duizelig dat viel op met lopen. hoop dat dat nu minder is want zo valt ze nog sneller.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie ja dat dacht ik al! Dan geef ik straks gewoon weer even 1! Komt goed!! Handig ervaringen;)!!

14. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ bubsie, mooie buik meis! En arme Djesslyn een lichte hersenschudding. Knuffel!!

@ dithje, tis idd wel een beetje een punt haha. Spannend nog een maandje !!

@ sam, ahh jeetje nog een stuip gehad, gelukkig is het vanacht goed gegaan!

@ cd, hier ook wel eerder wakker, maar niet zo vroeg als Kim. Hier varieert het de laatste week tussen 6.15 en 7.30

15. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    sam gelukkig is het vannacht goed gegaan zeg.

Goldy dat is ook wel vroeg, hoe laat gaat ie naar bed?
    Ga kim denk ik half uurtje langer ophouden, proberen. Vind voor 5 uur wakker echt niet grappig meer

16. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    hij gaat rond 19.30/20.00 naar bed..
    Dat zou ik idd proberen, om haar wat later naar bed te doen..

17. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wow wat is het hier rustig haha.
    Gisteren Kim rond 19.00 naar bed gebracht, was nu 5.45 wakker, dus iets beter.
    Ben nog niet ongesteld. Enige wat opvalt dat ik geen pukkeltjes heb, normaal wel week voor ongi.
    Maar ja wacht het maar af

xx

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    hoe gaat het hier met de zieke mama's en kindjes? :)

hier:alles gaat goed,op de bekken na ;)
    ben aan de geboortebedankjes begonnen...wat een werk,het gaat me bloed zweet en tranen kosten maar het gaat wel geweldig zijn :p (alle,vind ik toch)
    zal ff wat voorbeeld foto's in een album plaatsen... dus als je zin hebt kan je eens kijken...

19. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Pompeloesje: maak je dat allemaal zelf??? pfff... kan me voorstellen dat het dan bloed zweet en tranen kost... maar het is wel heel mooi!

Hier: voel me al een stuk beter. Ben helaas nog (net) niet koortsvrij maar heb al veel minder last van al die irritante kwaaltjes (bottenpijn, hoofdpijn, etc) alleen wel nog erg verkouden... maja... met een kleine verkoudheid kan ik morgen wel naar de Efteling ;)

Thessa net naar school gebracht. Ging goed in het begin maar toen ik aanstalten maakte om weg te gaan ging ze weer moeilijk doen. Volgens mij ligt het gewoon eraan dat het de laatste dag van de week is. Ze is daarna bij de stagiaire op schoot gekropen en heeft daar nog even mee geknuffeld. Toen ging ze vertellen wat ze morgen gaat doen en toen ben ik weggegaan. Heb nog kort even gesproken met een andere mama van de oudervereniging want morgenmiddag hebben ze vanuit de oudervereniging nog een korte vergadering, dus ze zou me via de mail op de hoogte houden wat er in de vergadering ter sprake is gekomen.

Nu nog even mijn mails nakijken en dan ga ik naar onder toe. Ga eens kijken of ik nog iets leuks in elkaar kan naaien voor de kids. (kwam in oma's huis nog meters stof tegen :D)

20. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pompeloesje, ziet er erg leuk uit maar kan me voorstellen dat dat niet 123 klaar is allemaal, succes!!

@Laetitia, fijn dat je je alweer wat beter begint te voelen, nu nog even goed om jezelf denken zodat je morgen lekker kunt gaan genieten.

@Sam, heel fijn dat Rinze geen last meer heeft gehad van koortsstuipen, houden zo!

@hier, vanmorgen wijkverpleegkundige bij ons geweest, alles oke! Eerste prikjes voor Finn staan ook al gepland, brrrr waarom moet dat toch zo snel :(.

Deel Deze Pagina