Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @j2j. ach arme bram. hopelijk is tie snel beter.
    en wat betreft cb, hier denk ik ook wel eens zo!

@goldy sterkte met je pa!
    @ koekie, wat een scheetje!
    @ es. leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad! en ik kan het nog steeds niet or. mn kind wegbrengen dus voor logeren al helemaal niet hihhi.

@ hier, gistermiddag kreeg ik ineens steken in mn buik wat doorschiet naar mn doos zeg maar haha. ja hoe moet ik dat nu zeggen. lijken wel messen die ze steeds erin steken.
    vanmorge was het zelfs zo erg dat ik Djesslyn bijna niet kon tillen want dan werd het weer erger. uiteindelijk toch mn schoonmoeder maar gebeld en die heeft heel de ochtend geholpen hier en mn urine weggebracht dat was goed.
    dus toch nog ff verloskundige gebeld maar ze kon er ook niet veel van maken. en denkt dat het van mn bekken vandaan komt. nou das lekker. mag en kan nu niet tillen. Djesslyn ligt nu te slapen en straks komt mn schoonmoeder weer terug en dan gaan we bij haar eten. hoe ik het morgen ga doen weet ik nog niet, want dat werkt iedereen.......

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    J2J Grrrr :S :S .. Ik zit er ook sterk over na te denken om alleen naar cb te gaan voor de prikken met nr3! Geloof het wel! Beterschap voor Bram, arme jongen!!

Koekkie spannend zeg! En jeetje wat een schatje :D !!

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie.. Is het niet aan het indalen?? Daar kun je ook van die fijne steken van krijgen!!!

Goldy schrikken zeg van je vader!!! Knuffel!

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam ik weet het niet. heb er ook al aangedacht. hopelijk is het snel beter want kan nu soms niet eens rechtop lopen. voelt niet echt lekker. met Djesslyn niet gehad in ieder geval.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej.. maar goed dat zegt niets.. Hihi .. Hier ook een totaaaaal andere zwangerschap dan de vorige 2. Zo voel ik me steeds heel vervelend.. Soort beverig van binnen... Kan het moeilijk omschrijven maar irritant is het wel! Dat ken ik ook niet :p !! En overgeven heb ik de andere 2 keer ook niet gedaan...

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    dat gevoel herken ik wel ja. dat heb ik nu ook en bij de djesslyn had ik dat ook niet.
    tis inderdaad altijd anders dat weet ik. nou hoop dat t snel beter gaat in ieder geval want dit is niks.

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kan het me helemaal voorstellen! Bleagh!!! KNuffel!
    Zo ik zal even met m'n werk bezig. Rinze ligt in bed en Jildou naar de psz.. En ik even het rijk voor me alleen ;) !!!

8. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ koekkie, fijn dat alles goed gaat! Wat een moppie, lekker helemaal ingepakt!! Schattigg...

@ j2j, ahh arme bram. beterschap!!

@ bubsie, vervelend dat je zo`n last hebt van steken! Ik dacht ook meteen aan indalen..

Hier; Ik ben meubels aant kijken voor Jaydens nieuwe kamer. Ik was in een winkel geweest en had wel een oke bed gezien (niet dat ik het helemaal geweldig vond) En met alleen het bed met toebehoren (matras latttenbodem enz) zou ik al over de 1000 euro kwijt zijn. Nou sorry maar dat vind ik wel wat te veel van het goeie!!

Nou heb ik dit bed gezien, vinden jullie het leuk voor een jongentje of vinden jullie het meer een meisjes bed??

Bekijk bijlage 198766

We gaan trouwens meteen een groot bed kopen want ik wou eigenlijk eerst een peuterbedje maar Jayden klimt ook al goed op en af de bank en ons bed. Dus gaan we voor een groot bed en dan zo`n apart bed rek er bij kopen, dat hij er niet uit valt snachts

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Goldy wat schrikken van je vader! Het houd ook maar niet op bij jullie :( Hoe is het nu met hem?

Ach wat sneu J2J dat Bram zo'n koorts heeft. Beterschap voor hem!
    Super dat Bram zo goed groeit. Beetje jammer van het cb. Handig ook dat ze allemaal op een lijn zitten ;)

Aaah Koekkie wat een schatje is jullie meisje :D
    Spannend hoor beide jongens naar een nieuwe school. Hoop dat ze het naar hun zin hebben.

Pffff Bubsie dat is niet fijn meis dat je zo'n last hebt van je buik. Fijn dat je schoonmoeder komt helpen. Toen ik jouw omschrijving las dacht ik ook meteen, net zoals Sam, aan indalen. Daar heb ik ook erg veel last van gehad.

Lekker Sam even tijd voor jezelf.

Luca is echt een boefje. Vanochtend klom hij bovenop zijn little people garage ;) Klein aapje!

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Spannend hoor Goldy, Jayden in een groot bed.
    Eerlijk gezegd vind ik het bed een beetje meisjesachtig. Komt met name door die riete/gevlochte manden. Misschien is het mogelijk dat je die vervangt voor wat stoerdere (plastic) bakken?

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy, ik weet niet, komt ook door het dekbedovertrek wat er op zit natuurlijk :D !! Op zich maakt het idd niet veel uit! En qua peuterbed/ gewoon bed ook niet.. Ik weet niet hoe Jayden verder is maar Rinze komt nog niet in een peuterbed (heeft Jildou ;) ) als de kleine geboren is. Hij gaat nog gewoon in een ledikantje. Ik weet nu al dat hij dan ook altijd bij ons te vinden is! Maar goed dat is wel afhankelijk per kind. Jildou was net 2 toen ze in een peuterbedje ging. En kon er ook prima zelf uitkomen en dat deed ze dan ook natuurlijk ;) ! Maar niet dat ze niet wilde slapen ofzo hoor. Maar in plaats van roepen als ze wakker was, kwam ze naar ons toe.

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Vind het bed wel leuk hoor Goldy, maar net wat Dithje zegt.. door de rieten manden miss wat meisjes achtiger ;)

Ik durf Naomi echt nog niet in een normaal bed te leggen.. Naomi ligt nog onderste boven binnenste buiten en ligt NOOIT stil ;) Ze stoot daarom ook wel 4x per nacht haar hoofd overal tegen..

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Herkenbaar Es :p !

14. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind de rietenmanden juist een beetje breken. Ik hou ook weer niet van heel strak ofzo. Maar ik denk dat het met een mooi jongensdekbedovertrek ook al heel anders oogt.

Ik vind het echt heel moeilijk om een mooi betaalbaar bed te vinden. Voor meisjes genoeg keus en vanalles leuks, maar voor jongens toch vaak heel strak enzo..

Het is hier ook nog even afwachten hoe het gaat in het grote bed, Maar daarom wil ik er wel een beetje optijd mee beginnen, zodat hij wel goed gewend is voordat de baby komt. En Jayden ligt ook nog steeds in een safe-t-sleep, die ook in een groot bed kan. Dus dat scheelt ook wel.

15. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    En wil wel graag een bed met iets van lades ofzo eronder. Makkelijk om wat spulletjes enz op te bergen, en dan krijg je niet zo`n rommel onder het bed hahaha ;)

16. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

even snel (druk druk druk.. pfff)...

kinderbedjes: vind het ansich een leuk bed en kan ook wel voor een jongen hoor. Hier lag Thessa al met 1 jr in een peuterbedje (Joshua lag vrijwel direct in het ledikantje) en Joshua lag met 1,5 in een peuterbedje. Collin wil er nog niet aan. Heb nu 2x een poging gedaan om hem in het bedje van Joshua te laten slapen maar dan raaktie helemaal in paniek dus hij blijft nu nog even in het ledikantje.

Thessa krijgt (in haar nieuwe kamer) ook gelijk een nieuw bed. Dan krijgt ze gelijk een groot bed waar ze dan tot in de pubertijd in kan liggen. We waren aan het denken aan een (half)hoogslaper. Je hebt zo van die leuke waar je dan een soort prinsessenkasteel van kan maken (met doeken en een glijbaan enzo)... en dat kun je er dan weer afhalen als het kind er te groot voor is... (Welkom - Doorbouwbedden.nl) Ik heb ze in Duitsland ook goedkoper gezien dus denk dat we binnenkort (als mannetje de kamer opnieuw optrekt) maar eens gaan snuffelen daar....

17. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1517 Koekkie, 14 nov 2011
    Laatst bewerkt: 14 nov 2011
    Vind het een erg leuk bed, en hoppa met een Cars dekbed (echt daar moet je ooit aan geloven) is het gelijk super jongensachtig ;)

Onze jongens slapen in een stapelbed. Als je weet dat je kids later ook samen gaan slapen kan je die vast aanschaffen. De boys zijn er gek op. Ook de kleine meid klimt er graag in maar die kan voorlopig met haar 83 cm nog wel in haar babybed. Die is ook veels te ondeugend die gaat er zeker uit. Terwijl de jongens netjes roepen als ze uit bed willen (echt waar!!! we zijn nog steeds vol verbazing want inmiddels zijn ze bijna 3 en 4 maar blijven netjes wachten tot wij komen als ze roepen). Ik weet nu al dat dit kleine opdondertje dat zeker niet gaat doen haha.

Succes met je keuze! Zoveel leuks te krijgen wat niet veel hoeft te kosten. Kijk eens bij Ikea of Leen Bakker.

Liefs, Koekkie

18. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had natuurlijk mijn meisje laten zien en dan mogen jullie ook niet haar grote broers missen. Die zijn echt gek op haar en zij op hun. Ze speelt met hun auto's en de boys met haar babypoppen. Zo lief! Kan een 3 dicht op elkaar aanraden ;) wel druk maar zoooo geweldig!

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super!!! Nr 3 is in de maak;)!!

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009