Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hallo allemaal ..ben ik weer ff ...

heb wel iets gelezen maar niet alles sorry niet zo veel tijd en puf ervoor ..sorry

cd gefeliciteerd met de zwangerschap ..

j2j gefeliciteerd met de kleine (had ik volgens mij nog niet gedaan:))

goldy wat schrikken zeg van je pa hoe gaat het nu?? en mooi bed alleen ander dekbedovertrek dan is ie mooi stoer ..ik had ook een groot bed destijds ging hier super goed ..

sam fijn dat rinze weer wat opgeknapt is pff was best ff schrikken ...hoe voel je je verder in de zwangerschap nu???

dithje spannend bijna klussen voor nr 2 yehhhh:D spannend ...

koekkie prachtige foto...

uhhh ????? knuffff

hier gaat het met mij ff niet ...kan het allemaal ff niet meer bolwerken ..het is me te veel nu alles bij elkaar trek ik het ff niet meer dus morgen gesprek met maatschap want het lukt me gewoon ff niet om aan mezelf te denken en te kunnen ontspannen en praten ..praat wel met sam maar ja dat is toch anders als dat je tegen fam of vriendin aan lult ...

sam moet morgen voor een echo dus spannend weer ..de arts weet het ook ff niet meer dus leverd dit niet veel op dan gaan we op zoek na een andere arts want er moet iets zijn waardoor hij zich zo voelt toch??

met onze cait gaat het super goed echt een lekker bekkie haha.... eten weer helemaal top hier..smorgens 3 snee brood en thee later nog melk of banamelk of yoki ..warm eten met toetje na en fruit :$ hoe krijgt ze het weg ... in de middag ook nog een stukje fruit of chips( paar) of koekie .. ze is helemaal gek op peer...manderijnen ..komkommer ...tomaten ...augurken hahah raar maar waar .. oja en roggebrood met erwtensoep of met gestamptemuisjes ..
    heerlijk kind dat houd je wel op de benen ....

vorigweekend verjaardag van jelle gevierd die is 16 geworden dus zal zo nog ff foto plaatsen hahah.. had het flink te pakken hahah... was wel ff gezellie .. zal ook nog ff foto van onze cait plaatsen

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ons moppie

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat wordt ze al groot Angel!!!
    Succes morgen! En kan me voorstellen dat het allemaal te veel wordt! Rustig aan meis!! Dikke knuffel!!!
    Wat betreft zwangerschap: erg moe en vaak een heel erg rot gevoel.. Alsof ik van binnen tril zeg maar.. Ergens zenuwachtig voor ben. Kan het wat moeilijk beschrijven, maar het is wel irritant ;) !! Maar goed. Verder komt het wel goed hoor. Heb het momenteel gewoon erg druk op het werk, dan thuis 2 kids, 2 honden, huishouden en dan ook nog zwanger ;) !!

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kado van vrienden

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    mams en zoonlief die zegt dat hij niet dronken is???

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    mams en haar 2 zoons hhaha

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    en de laatsen om het af te leren tja moest hem gewoon ff delen haha...ach je wordt gelukkig maar 1x 16 ..maar moet er nog wel aan wennen hoor pfff gaat me nu iets te hard en denk dat ik pas gewend ben als die 18 is haha

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dank je wel sam!!...ja is ook zeker niet niks 2 kids werken en honden en dan ook nog zwanger wezen pfff petje af meid... klinkt idd irritant wat zegt de vk er van?? knuff meid ..

9. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    We gaan deze week even het bed in het echt bekijken. Dat ziet er ook meteen een stuk anders uit dan op een plaatje..

@ lae, dat vind Thessa vast een geweldig bed!!

@ koekkie, Hier krijgen de kids allemaal een eigen slaapkamer dus een stapelbed hoeft niet. Maar kan me voorstellen dat ze dat erg leuk vinden! Ik heb idd ook bij de ikea gekeken maar vind die bedden niet zo leuk. Het bed wat ik net liet zien is van de leenbakker..

Wat een lekkere koppie`s! En wat leuk dat ze allemaal zo lief zijn voor elkaar, heerlijk genieten!

@ angel, met mn vader gaat het wel. Hij had het gister op t werk weer maar zei dat het toen echt nog geen 2 minuten aanhield. Dokters hadden gezegd als het langer aanhoud om naar t zkh te komen.

Dikke knuffel, vervelend dat je je niet zo lekker voelt! Hopelijk snel weer beter in je vel. Fijn dat alles goed gaat met Cait, mooi meissie!

@ sam, voor jou ook een dikke knuffel! Vervelend dat je zo`n rotgevoel hebt!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha leuke foto's Angel :D !! Kan me voorstellen dat het wennen moet zijn.. Moet er nog niet aan denken ;) !!
    Mn vk hoef ik over 2 weken pas weer heen.. Maar hoorde dus vandaag dat er meer zijn die er last van hebben.. 1 ervan heeft zelfde vk.. is al 2x bij ha geweest en naar zkh maar die kunnen ook niets vinden..

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hihi leuke foto's Angel :D
    Alvast veel succes morgen bij de arts. Jullie hebben groot gelijk om evt naar een ander te gaan. Eerst morgen maar even afwachten...
    Wat is Cait een plaatje!

12. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Angel, wat een grote meid al! Dan lijkt Madelief nog echt een baby (met haar lichtblonde haartjes van 1 cm lang oid).

Balen hier! Vanmorgen is mijn autootje het slachtoffer geworden van een ongeluk voor school (terwijl ik rustig aan mijn werk zou beginnen). Een ferme deuk in het linkerachterportier (die moet vervangen worden volgens het schadeherstelbedrijf). Moeder met kind achterop de fiets is tegen mijn auto aan gevallen toen zij voorbij een stilstaande auto ging. Daar stapte net een leerling van mij uit. Hij keek niet uit en zwaaide zo de deur open. Moeder hersenschudding en gekneusde knie, leerling helemaal van de kaart en mijn autootje dus gehavend. Een raar begin van de ochtend moet ik zeggen! Vooral toen ook nog bleek dat mijn beamer het ook nog eens niet deed!!!

13. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Sam: hoe is je bloeddruk? Ik had bij Marjolein een hele lage bloeddruk en ook steeds zo'n 'raar' gevoel. Kon niet eens in een rij bij de kassa staan op een gegeven moment...
    Hier ook 3 hele verschillende zwangerschappen gehad...

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mijn bloeddruk is eigenlijk altijd 60/120 of 70/120 .. Dus niet bijzonder!
    Jeetje wat een rare start.. Dan verloopt je hele dag raar he??!

15. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Echt wel! Plus dat we morgen met de hele school met de trein naar Groningen gaan, naar het Groninger museum en het Stripmuseum. Dus daar ook nog de laatste voorbereidingen voor...

Idd, is geen rare bloeddruk. Heb ik normaal ook altijd, behalve dus bij Marjolein (zat op een onderdruk van 50 toen).

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    PFff heavy.. zo maar lekker naar bedje dus!!! STerkte morgen!!
    Neej dat dacht ik ook niet! Over 2 weken ook pas vk.. We wachten het af..

17. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sam, heb jij voor Jildou een dekbed?? En wat voor dekbed dan? Ik heb in een 2 winkels gevraagd wat het beste is voor een klein kindje en beide zeiden ze een synthetisch dekbed..

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jildou heeft vanaf haar 2e een dekbed! Een 1persoons dat wel op dr peuterbedje! Bij leenbakker hebben ze speciale kinderdekbedden! Die heb ik!

19. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Hier alles goed. Was wel even geschrokken, mijn man en ik hadden gemeenschap vanmorgen, en uur later 2 lichtroze spettertjes bloed bij afvegen. Wel heel miniscul. waarsch adertje.

Moeders voor moeders kwam al vanmorgen, ze was bang dat de test niet positief zou zijn, omdat het zo pril is en deze heeft veel hcg nodig.
    Maar was een knaltest.
    Ik ga vrijdag al beginnen ermee.

Kreeg een leuke ketting,een heel mooi boek, de grote geboortegids.
    Die vrouw was er 2 jaar terug ook met zwangerschap kim, dus was wel leuk, bijgekletst.

xx

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ dekbedden. hier hebben we een veluxdeken daarvoor. voor baby en nu een grotere voor djesslyn peuterbedmaat.

Deel Deze Pagina