@ sam, die had ik idd gezien op de site maar kdacht dat ze alleen kleine maat daarvan hadden. Zal nog eens kijken. @ cd, super dat je zo`n knaltest had!
Hi Goldy, In ons huis ook genoeg kamers maar ivm het gehoor van onze jongste zoon leek ons het goed voor hun band een kamer te delen. En idd het zijn frenemies voor het leven je kan sowieso in een van de kamer een stapelbed zetten voorals ze een keertje bij elkaar mogen slapen. Onze kleine meid zit al te springen om bij haar broers te mogen slapen (onder het stapelbed ook nog een uitschuifbaar bed, ook van leen bakker). De kinderbedden van Ikea ken ik niet maar aangezien ze zoveel leuk spul hebben ging ik er vanuit dat ze ook wel leuke bedden zouden hebben haha. Succes met je aankoop! Liefs, Koekkie
@ koekie, ohh zo! Haha frenemies, leuk woord Thnx voor de tips! We gaan waarschijnlijk vrijdagavond even bij de leenbakker snuffelen.
Zozo wat een rust hier!! Ik ben gisteren naar de HA geweest met al weken elke keer vlagen van vreselijke hoofdpijn. Vage vlekken zien, steken in mijn hoofd en van de pijn wordt ik gewoon misselijk. Nu toch de diagnose migraine gesteld, dus nu aan de pijnstillers en zorgen dat ik met een aanval van pijn rust neem en kan gaan liggen ''eehmm heb een dreumes van 16 maanden rondlopen'' maar goed, even afwachten of die pijnstillers gaan helpen. Vandaag is het nog niet best.. mja geduld. Naomi ligt al lekker vanaf 1 uur te slapen. We zijn vanmorgen bij de buurvrouw geweest en haar kinderen dus Naomi was lekker moe Nog even een leuke foto spammen van mij en mijn meissie Bekijk bijlage 199337
Leuke foto zeg !! Hier vanochtend heel gedoe... Jildou werd vannacht wakker met oorpijn. Wel pcm gehad, maar nog erg pijnlijk. Huilde steeds etc. Maar niemand vrij natuurlijk en ik kon ook niet vrij aangezien er vandaag geen invalkracht te vinden was. Dus toen Kor gebeld dat hij thuis moest komen. Gelukkig werkt hij vlakbij tegenwoordig en was het onmacht en kon hij naar huis! Bij de ha bleek dat ze een flinke oorontsteking heeft en ze heeft dus ook meteen ab! Maar goed, ze knapt nu even wat op! Voor het eerst vandaag aan het spelen!
es leuke foto, lijkt wel op jou vind ik Sam ahh, beterschap voor Jildou Hier geen nieuws verder, voel me goed. Zo filmpie kijken xx
Leuke foto Es! Ah wat sneu Sam dat je meisje oorontsteking heeft Fijn dat de antibiotica al iets helpt en knapt ze snel verder op.
Dus toch helemaal niets / niemand sinds gisteravond. Dacht al dat mijn foon het niet goed weergaf Zwaaaaaai
Haha dat dacht ik ook al zoiets !! Es ze lijkt echt op jou, vind ik ook !! Jildou is al behoorlijk opgeknapt. De dag zonder pcm doorgekomen en ook weer veel meer gespeeld. Morgenochtend dus gewoon naar de oppas.. En dan zet ik ff tempo en wil 1 uur thuis zijn !!
zwaai zwaai dithje sam ahh die jildou ging alweer iets beter gelukkig vandaag las ik es leuke foto knuff de echo is goed gegaan hij vond het wel zwaar want hij moest nuchter blijven en hadden om 12u afspraak ..maar alles doorstaan.. hebben van de hele buik van boven tot onder en de zijkanten ook foto,s gemaakt sam zei dat ze wel heel veel hadden gemaakt nou ja beter te veel als te weinig toch? .. nu afwachten op de uitslag pfff hopen dat er iets uit komt want anders snappen we het echt niet meer maar gaan hoe dan ook na een andere arts ..
@Sam, beterschap voor Jildou! @Dithje, zwaai terug! @Angel, spannend, maar wat je zegt, beter teveel foto's dan te weinig. @hier, Bram heeft oorontsteking (beide oortjes), de koorts hield aan dus ik ben vanmiddag met hem naar de ha geweest, ab kuurtje gekregen. Vanmiddag ook flink geschrokken, ons pap werd ineens niet goed toen hij hier was, wij gelijk de ha gebeld en die is gekomen. Na alle controles (bloeddruk, suiker, zuurstof in bloed) en een hartfilmpje bleek alles gelukkig in orde.
Zo J2J schrikken zeg!!! En arm manneke.. PFf zit wel in de lucht zeg!! Ook beterschap!! Angel spannend weer... Hopelijk weten ze snel meer!! KNUF
@ es, leuke foto! @ sam, gelukkig is jildou al wat opgeknapt. @ dithje, zwaaii!! @ angel, spannend wachten op de uitslag! @ j2j, pff wat schrikken zeg! Heeft je vader al iets aan zijn hart of kwam het zomaar opzetten? Betrschap voor Bram. Mijn vader krijgt nu voor een weekend een kastje die zijn hartactie opneemt. Na de hartritmestoornissen vorig weekend. Ben wel blij dat ze dat toch gaan controleren! Morgen ga ik naar ballorig met 3 andere mama`s en kids. Ben benieuwd hoe de kids het vinden. En savonds gaan ik en man op pad voor een bed enz voor Jayden
hoi! @angel mooie foto's! @J2J beterschap voor Bram @Sam beterschap voor Jildou hier: alles ok,vandaag de "echte" 20 weken echo gehad. Alles perfect ok. 680 gram,lekker actief en aan het sabbelen op zijn armpje. zal ff echo en buik plaatsen Bekijk bijlage 199757