Aaah wat een schatje! Hihi ik zie dat ze al aardig bij de grond kan op de loopauto of niet!! Rinze heeft van die korte spekbeentjes Hihi !!
@Goldy: ik heb ook bij verschillende vk's gezeten... bij de oudste 2 had ik dezelfde en daarna zijn we verhuisd en toen moest ik een andere zoeken... die wat ik bij de nacontrolle van Collin had vond ik toen wel fijn maar die gingen helemaal de mist in toen ik de 1e mk had. Daarna ben ik gaan zoeken naar een andere vk. en heb een hele fijne gevonden. De 1e had een praktijk waarbij 4 vk's zitten en was ook idd heel erg van de regeltjes enzo... deden ook heel laconiek over bepaalde dingen... en de vk waar ik de laatste keer zat daar heb je maar 2 vk's in de praktijk en die zijn veel persoonlijker... ik kon kiezen naar welk zh ik kon gaan (dat had ik bij de vorige niet) en ook na de mk hebben ze nog regelmatig gebeld om te vragen hoe het ging enzo.. echt heel fijn....
thanks meiden! @ sam. ja ze kan goed bij de grond op dr hello kitty auto. en sinds gister lukt het om beetje vooruit te komen haha.,
nou heb met die andere verloskundige praktijk gebeld. En even mn verhaal helemaal gedaan. Die willen ook pas in week 38 een echo doen maar volgende week wel alvast een gesprek. Maar ze zei als we het te vroeg doen dat ze dan geen hartactie kan zien enzv. Ik heb me daar aangemeld en de afsrpaak bij de oude vk praktijk afgezegd. Ik vind het gewoon niet netjes hoe ze mij behandeld hebben en toen ik zei dat ik besloten had om naar een andere vkpraktijk te gaan werd ik wel meteen doorverbonden met de vk. Dan kan het in een keer wel . Ze belde daarna trouwens ook nog terug met een smoesje dat ze een briefje hadden liggen waarop stond dat ik hun terug zou bellen, ja hoor wat een onzin. Daar was het dus volgens hun fout gegaan. Maar ja tzal allemaal wel, ik ga proberen om me eigen er niet druk over te maken. Ik moet nog even geduld hebben.. En vandaag weer heel erg ziek.. vanochtend kon ik alleen maar overgeven
Ooh ja, lekker! Nou goed gedaan meis!! Snap hun ook wel idd met de echo etc.. Ben benieuwd! Jakkes joh dat je zo ontzettend misselijk bent! Knuffel!!
Ja ik snap het ook wel. En zij snapte mij ook en luisterde ook goed naar mijn verhaal. Ook geen gedoe met assistente`s dus voel me eigen al beter op mn gemak dan bij die andere vkpraktijk. thnx voor de knuffel!
ja dat is ook zo. Ik laat wel de afspraak bij die echobureau volgende week vrijdag staan. Dan stel ik me eigen er gewoon op in dat het mogelijk nog niet helemaal goed te zien is. Maar dan weet ik tenminste iets... We gaan vanavond alvast tegen mijn ouders en schoonouders vertellen want die hebben al wat in de gaten en ik wil het liever gewoon al zeggen tegen hun. Ben benieuwd naar de reacties hihi. Gelukkig gaat het weer wat beter nu, banaantje gegeten en net een beschuitje en dat is er gelukkig in gebleven.
Ja snap het wel meis! En als je je zo beroerd voelt, kun je het beter maar meteen zeggen ook!!! Hier net sms van de oppas. Ze verwachten 18 mrt de 3e. 18 april m'n vriendin de 2e.. HAHA straks doe ik ook nog gek met 11 mei De testen jeuken in mn kastje maar goed! Ik wacht nog wel even!!
Ja dat is nog even de vraag eigenlijk.. ik had vorige keer ineens een cyclus van 26 dagen.. Zit vandaag op dag 27 .. Normaal zit ik rond de 29/ 30 dagen dus ik weet het niet zo goed.
Zo es jouw meisje is echt verandert zeg, zo groot opeens, en blonde haartjes. Leuk hoor. Bubsie leuke fotos van je meisje, lekker in het zand Goldy spannend als je die echo krijgt zeg, dan weet je tenminste hoe of wat sam denk je dat je misschien zwanger bent? Leuke foto van je avator xx
Ja CD, Naomi is inderdaad erg aan het veranderen, maar komt denk ik ook omdat ze wat slanker wordt en ze wordt ook steeds blonder