Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ es, wat erg zeg! Is het nog wel te helpen??
    Fijn dat jullie vrijdag kijkers krijgen, ik duim voor je!

@ cd, Kun je moeilijk naar de wc door de zwangerschap? Dat had ik namelijk wel. En op een gegeven moment ook heel erg diarree gekregen en overgeven (weet dus niet of dat het daardoor kwam of misschien iets verkeerds gegeten) Maar vanaf toen steeds roosvicee laxo gedronken (nu nog steeds) en nu gaat het weer wat makkelijker ;)

@ pompeloesje, gelukkig meis!!

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat een naar bericht Es :(
    Jeeh kijkers vrijdag!!

Fijn Pompeloesje!

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    pommelloesje ..dat zijn mooie berichten houden zo ;)

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    ik heb de verloskundige gebeld, en moet nu naar het zh voor een inwendige echo.
    Ze is bang voor evt een buitenbaarmoedelijke zwangerschap
    Ik wacht op mijn vader nu, die komt even oppassen
    pff

xx

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje CD wat schrikken! Heel veel sterkte en succes!
    Denk aan je.

7. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ben net geweest, alles was goed. Het hartje klopte ook al.
    Misschien zijn het dan toch mijn darmen ofzo
    Ben wel opgelucht
    Ben zo blij meiden. Tnx voor jullie meedeleven

xxx

8. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    pffffffffffffffffffffffffffffff

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Oh super cd!!! Gefeliciteerd!! Darmen kan altijd idd!!

Dithje nee geen ervaring! Geen abbrick hier! Ben zelf meer fan van duplO! Kost wat meer maar is ook meer!

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ pompeloesje goed nieuws!! "knuffel"

@ cd, jeetje meid dat was ff schrikken zeg! fijn dat het gelukkig allemaal goed was!!

@ all knuffel.

@ hier, nog steeds veel pijn in mn buik steeds en mn bekken. deze zwangerschap heb ik echt veel meer pijn. maandag heb ik weer controle afspraak.
    vorige week heeft mn schoonmoeder alles gedaan hier met djesslyn enzo. helpen uit bed halen aankleden in de kinderstoel zetten voor t eten naar bed brengen en we ging dat bij hun eten. dit hebben we nu 2 weken gedaan. en ik wil vanaf nu weer proberen bij onszelf te eten. of het gaat lukken weet ik nog niet.
    heb nog veel harde buiken als ik wat doe. maar hoe kan ik nou rustig aan doen als ik nog een kleine rakker heb lopen.
    die trouwens ook een flink eigen willetje heeft opt moment. gaat het niet naar dr zin gaat ze huilen of ze gooit zichzelf op de grond en gaat gillen/huilen. vorige week werd ze 2 nachten huilend wakker helemaal overstuur snachts dus toen bij ons geslapen. en dinsdag werd ze na 10min al gillend wakker. toen was het echt heeeeel extreem krijssen en heel hard mamaaaaaaaaaaaa gillen. uiteindelijk is ze toen toch nog in de eigen bed gaan slapen tegen 10 uur ipv 7.30..
    maar goed ze kan ook super lief zijn or. niet dat ik nu alleen maar zeur over haar. maar tis soms ff moeilijk opt moment.
    gister was mn man jarig en zijn de meubels gekomen.
    en je raad het al. er gaat altijd wel iets mis. ja hoor we hebben een te grote tafel... dus die moet nog omgeruild worden want zo heb ik nog niet de ruimte die ik wilde. haha.
    verder is mn hond van de week zn nagel kwijt geraakt tijdens het lopen erg zielig. hij heeft nu een sok van Djesslyn om. en ben net weer terug geweest naar de D.A. met m want tis beetje onstoken dus heeft tie nu weer antibiotica gekregen. dus gaat lekker hier haha.

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje; Naomi heeft wat dingen van Abrick! Ze vind het geweldig!

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Thanks Es!

Fijn dat alles goed is CD :)

Knuffel Bubsie!

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Tnx meiden

Es hoe was het met de kijkers voor jullie huis?

Bubsie pff zwaar allemaal. Zielig voor je hond ook. Je gaat ook alweer hard zeg jeetje

Ben wel opgelucht hier. Nog wel krampen, maar ook weinig trek. Denk toch van darmen dan

xx

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie zwaar hoor meis :( Niet leuk om zo te moeten zwangeren he? Kun je zo wel wat genieten? Dikke knuffel!!

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam, ja geniet nog wel or. alleen niet altijd als ik heel eerlijk ben. heb altijd gezegd 2 of 3 kinderen te willen. Nu ging de 1e niet makkelijk en dachten we zelfs dat het misschien niet zou gaan lukken dus waren we blij dat het lukte en nu de 2e zwangerschap ging ineens wel heel onverwachts dus ben al heel blij straks als ik 2 kindjes heb die allebei gezond mogen zijn. en dan ga ik zelf eerst maar eens goed herstellen zodat ik ook goed voor ze kan zorgen. en kan genieten van mn 2 kindjes.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kan ik me heeeeel goed voorstellen Bubsie!! Je hebt helemaal gelijk!!!

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Echoooooooooo :p

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Echooooo :D !

Hier een ziek manneke :( ! Vanmiddag in een ongekotst bed gevonden en sindsdien hele tijd aan het overgeven :( Zoo zielig :( !

19. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ cd, gelukkig is alles goed, en een mooi kloppend hartje gzien super!!

@ dithje, hier ook geen abrick.. dus kan je niet helpen sorry!

@ bubsie, valt ook niet mee zo zeg! Dikke knuffel!
    Ik herken het wel met dat ze zichzelf op de grond gooien en huilen als ie zijn zin niet krijgt, hij gaat zelfs over de grond rollen hahah.
    Balen van de tafel! Maar gelukkig word ie omgeruild.

@ sam, ahhh beterschap voor Rinze!

Hier druk gehad. Gister flink aan de poets geweest hier en daarna wezen shoppen voor sinterklaas. Savonds Jayden zn nieuwe bed enz nog opgehaald en daarna een vriendin van mn zn haar nog gedaan.
    Vandaag moest ik tot 2 uur werken maar twas zo druk dat ik tot half 4 ben gebleven. Daarna 2 verjaardagen geweest en nu lekker lang uit op de bank!
    Morgen ga ik het kamertje uitruimen waar Jayden straks in komt te slapen. (is nu meer het rommel/was kamertje haha) Dan kunnen we binnenkort mooi het bedje opzetten en mooi inrichten.

En sinterklaas is vandaag bij ons geweest met zn zwarte pieten (een bekende die sinterklaas speelt) Maar Jayden moest er niks van hebben haha. Natuurlijk wel alvast een kadootje gekregen.. een mooie bumba knuffel, daar is hij de laatste weken helemaal fan van dus de knuffel valt goed in de smaak!

En nog wat goed nieuws hierzo.. Mijn schoonvader mag waarschijnlijk aankomende week overgeplaatst worden naar het zkh in eindhoven. Dus dat is een goed teken want het gaat de laatste tijd wat beter met hem. En het scheelt voor ons bij elkaar anderhalf uur rijden!

Maandag de 20 weken echo!!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super Goldy!! Eindelijk eens goed nieuws!! En spannend maandag!!! Wij moeten nog 4 weekjes wachten.. Maar goed, ben ook 4 weekjes minder ver :p !! Zou je net vragen wanneer jullie de 20w echo hebben :D !!

Deel Deze Pagina