Ach zo sneu Sam voor je kleine man Beterschap! Spannend Goldy! Jeeh wat een goed nieuws zeg. Eindelijk knapt je schoonvader goed op. Zoo jij hebt een drukke dag gehad. Leuk hoor dat je aan de slag kunt met de kamers. Welk bed hebben jullie gekozen?
@ sam, ja die 4 weekjes zijn ook zo weer om, ik vind het echt zooo snel gaan! @ dithje, We hebben het bed gekocht wat ik hier liet zien, met die mandjes erin. En hij krijgt een tafeltje met stoeltjes erbij van soort dezelfde kleur als de mandjes die in het bed zitten(grijsbruin).
Ben benieuwd Goldy hoe het er straks uit ziet Ja joh, time flies.. Een 2e gaat snel, maar een 3e gaat nog sneller volgens mij !!
@ Cd, wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien en dat het gelukkig allemaal mee viel. Al zijn die darmen natuurlijk ook helemaal niet top. Hoe is het nu? Wat beter? @ Bubsie, lijkt me erg moeilijk zo zwanger zijn. Je wil er zo erg van genieten maar het belemmerd wel zeg met al die klachten. Dikke knuffel meid. Je gaat trouwens wel hard. En een driftig meisje dat ken ik, hihi. @ Sam, he een ziek mannetje. Heel veel sterkte, hopelijk is hij inmiddels alweer wat opgeknapt. En hoe is het met jou? De tijd gaat hard meid. Voor je het weet lig je daar ook voor je 20 weken echo. @ Goldy, meid wat een goed nieuws van je schoonvader zeg. Dat werd toch wel eens tijd. Succes met de 20 weken echo maandag. En wat leuk dat je mannetje de bumba knuffel top vind. @ Es, hoe is het gegaan vrijdag? @ Angel, meid hoe is het met jou en je mannetje? @ Dithje, hier ook geen abrick, sorry. Hoe is het trouwens met je moeder? Is ze al een beetje opgeknapt en hebben ze nog onderzoeken gedaan? Al wat gehoord van de sollicitatie? @ All, hier weer in de nachtdienst. Gister druk nachtje gehad. Hier tot nu toe beter te doen maar moet niet te vroeg gaan juichen natuurlijk. Isa is de laatste paar dagen weer zo goed gemutst. Ze is heel lief, ze luisterd steeds beter en begint steeds beter te praten. Ik geniet er zo van. Hier is de menstruatie over dussssssss........ we wachten maar af wat dat gekke lichaam van me gaat doen. Hierna nog 1 nachtje werken en dan donderdag en vrijdag dagdienst en dan............2,5 week vrij, lekker lekker.
Jippie (en help)!!! Ze loopt! Abbrick: hier een paar dingetjes, maar geef mij maar duplo. Us steviger, past beter in elkaar. Sam, idd, 3e gaat echt snel! Geniet er zeker van! Dithje (geloof ik): hoor vaker dat 2e zwangerschap meer klachten geeft. En vergeet niet dat je best snel na de 1e weer zwager bent. Eigenlijk heeft lichaam min jaar nOdig voor herstel, plus idd al een kleintje rondlopen. Bij de ICSI moesten we van het zkhin ieder geval jaar wachten na bevalling, liefst nog iets langer, zodat lichaam tijd had om te herstellen. Vooral bekken etc!
Hoi meiden! Remember me? Ik vroeg mr af hoe het met jullie en jullie ukkies is, dus ik dacht; ik zal eens kijken of ze nog actief zijn. Leuk dat jullie nog schrijven! Hier is mijn kleine L yvia al een hele dame geworden. Zal binnenkort eens een foto plaatsen, kunnen jullie zelf even kijken We wonen nog steeds in het Midden Oosten en dat bevalt nog prima. Wel mis ik rond de feestdagen mijn familie een beetje, dus gelukkig gaan we met de kerst naar Nederland. Dikke knuff, Elea
Haha elea welkome back! We misten je al!! Dithje niet zwanger hoor, je bedoelt vast goldy en moederk ook en j2j haar tweede zoon is er al!!! Ben benieuwd naar foto! @ all hier eerste klas rotnacht gehad en lag niet eens zo zeer aan Rinze! Jildou was aan t spoken! Kor had feestje en kwam 1 uur thuis, toen wakker, 2 uur boven weer wakker.. Steeds geknal zo hard dat ik bijna m'n bed uitvloog! En zo ben ik elk uur wakker geweest om half uur later weer in slaap te vallen!
Oh, ja sorry, Goldy dus Waaaaah MoederK ook en j2J al een zoon Sowhé, dat gaat lekker! Even spammen dan, hier lieve L yvia:
@ elea, wat een prachtige meiden! Fijn dat het goed gaat daar! @ marsim, bijna vakantie dus, lekker! Gaan jullie nog iets speciaals doen? @ sam, balen van je nacht, hoe is het nu met Rinze?
@ elea, wat fijn dat het goed gaat daar. Zo wat is je kleine meid alweer groot geworden. Mooie foto's hoor. Geniet van je verblijf in nederland. Familie is nog belangrijker deze dagen, althans zo voel ik het. Het even stil staan wat je hebt. @ sam, he bah wat een waardeloze nacht! @ goldy, nog geen plannen als ik vrij heb. Sinterklaas zit ertussen en ik word zelf 30 het weekend erna. Alleen daarom zal de tijd wel vliegen denk ik. @ all, zo ik duik ze weer even mijn bedje in. Nachten zijn behoorlijk druk dus even bijtanken nog.
Hier ook m'n bedje in.. nou ja, ik ga ff op de bank. Rinze heeft vanochtend gedronken, maar dat kwam er nog sneller uit dan dat het er in ging.. Daarna in bad geweest, en toen kleine beetjes laten drinken en ook paar kleine stukjes meelkoekjes gehad en tot nu toe zit alles nog. Net ook een heel klein beetje soep gehad, paar hapjes, wat crackerstukjes.. Het was niet veel, maar als het binnenblijft zou het mooi zijn! Hij was net wel weer even heel vrolijk! Wel wat koortsig ook, dus niet fit. Balen, want ik heb vanmiddag een kraamfeest van vriendin waar we met zn allen naar toe zouden maar ja. Dat wordt hem niet.. Denk dat ik na het dutje maare ven alleen met Jildou heenga. Rinze moet hier maar lekker blijven met heit !
Prachtige meiden Elea! Goed om te horen/lezen dat alles goed is met jullie. Heerlijk vooruitzicht om de feestdagen in Nederland door te brengen. Genie ervan! Super fijn Marsim dat je bijna 2,5 week vrij bent. Wanneer ben je jarig? Leuk hè als die kleintjes zoveel gaan kletsen?! Hier ook een echt klets majoor Met mams gaat het redelijk. Ze mocht gisteren een paar uurtjes naar huis De bloedonderzoeken en het maagonderzoek was goed. Dinsdag krijgt ze een mri-scan om te kijken of ze de oorzaak van die verschrikkelijke buikpijn kunnen vinden. Even afwachten dus. Ik heb een ontvangstbevestiging gehad mbt mijn sollicitatie. De sluitingsdatum is 2 dec dus ik verwacht daarna meer te horen. Euhm dames laten we nou geen roddels de wereld in brengen. Ik ben niet zwanger of jullie weten meer dan mij Jammer Sam dat jullie vanmiddag niet met z'n allen weg kunnen. Hopelijk knapt Rinze snel op. Vanmiddag komen mijn zwager en (hoogzwangere) schoonzus op visite. Ben benieuwd hoe haar buik er nu uit ziet. Laatste keer dat ik haar zag was met 31 of 32 weken.
goeie middag allemaal, hoe is het hier met iedereen? dadelijk maar eens ff beetje bijlezen. hier gaat ut wel zit nog steeds thuis ivm burnout maar het begin langzaam beter te gaan. op advies van bedrijfsarts moet ik achter 2 weken even naar het koffie drinken (word ik toe gedwongen min of meer) en dan moet ik midden dec weer terug naar de bedrijfsarts en dan kijken we verder. ik zal dus heel langzaam weer moeten beginnen met opbouwen met werken en voorlopig mag ik geen onregelmatige diensten meer draaien (als ik weer ga werken) dit omdat dit mijn herstel niet te goed komt. dus ik denk dat dit was word voor januari als het aan mij ligt, want nu voel ik me nog niet goed genoeg voor te werken omdat ik nog erg moe ben. verder gaat het met de kids goed, chayenna is echt een meisje met een eigen wil en veel pit (een kleine truttebol hihi) maar dylan en chayenna zijn wel aan elkaar gewaagd hihi gezien chayenna zich niks laat zeggen en gewoon aan dylan een mep verkoopt als het haar niet zint. dylan is helemaal in love hij heeft nl al een paar weken verkering zoooo schattig . ben zelf alleen vanochtend door de rug gegaan voor de eerste keer in mijn leven tjee wat doet dat pijn zeg. verder gaat het thuis heel goed, ik merk dat onze relatie stress eigenlijk alleen veroorzaakt werd (ik grote lijnen) door dat ik teveel stress had en ik enorm onder druk stond. knuffie
ff snel bijgelezen: @cd fijn dat alles goed is meid! @bubsie dikke knuffel voor jou @sam a gossie beterschap voor de kleine man @goldy ooo leuk om de kamer in te richten vond ik altijd erg leuk om te doen. wat een goed nieuws mijn van je schoonvader. suc6 bij de 20 weken echo morgen @marsim pfff nachtdienst zal wel heftig zijn he, ik werd dan wel in de zorg maar nog nooit (gelukkig) nachtdienst gedraait. fijn dat isa zo goed gemutst is. @elea hey hey leuk wat van je te horen, wat een mooie dames zeg. @de rest die ik vergeten ben sorry...knuffie
Goedemiddag dames! Ff snel een update, we moeten zo weg en Mark is erg ziek. Heeft sinds vrijdag koorts en al 3x (gisteren en vandaag) boven de 40 gr gehad. Met zetpil zakt het heel snel weer. 's Morgens eerst steeds koortsvrij maar na 2 uurtjes dan wel weer koorts. Gelukkig drinkt hij heel erg goed, eten gaat ook redelijk dus maak me niet heel erg zorgen. Morgen bel ik wel even met de HA even horen. Met mij gaat het redelijk, ben erg moe (maar ja ook 2 gebroken nachten gehad met Mark) verder eigenlijk geen klachten. Zo naar mijn ouders (wonen 150 meter verder) om Stklaas te vieren Dikke knuf voor iedereen!