@ sam, ahh nee toch! Beterschap! @ angel, Met op het potje gaan gaat best goed. Hij had een tijdje terug dat hij helemaal niks meer op het potje wou doen en dan 5 minuten later wel in zn luier haha. Maar nu gaat het weer goed en hij poept eigenlijk alleen nog in zn luier als we weg zijn of wanneer hij nog in bed ligt. Plassen nog wel vaak in zn luier maar dat komt nog wel, het is nog vroeg dus komt wel met de tijd. En hoe doet Caitlin het? Hoelang ben je er al mee bezig? Foto van de echo: Bekijk bijlage 202407
Mooie echo Goldy!! Ik heb zo'n leuk filmpje van een dansende Anissa maar als ik die hier zet kan ik hem niet meer verwijderen.. Iemand nog een idee? Had de link al in een word document gezet maar kan geen worddocument toevoegen als bijlage..
Helaas niet... voel me nog steeds erg belabberd en ook ontzettend moe... maar ja Hoe is het met jou? En hoe is het nu met Rinze? Oke, bij deze dansende Anissa! Leuk van begin tot einde! Link op verzoek verwijderd Moet steeds zo hard lachen om haar moves O ja, let niet op haar wilde kapsel, hahaha
@MoederK... ge-wel-dig!!!! Hier ook zo'n kleine danser... gisteravond hadden we de liedjes van sinterklaas op staan (via internet van de site van sinterklaasjournaal) en toen ging hij helemaal mee dansen en rondjes draaien... echt super!
Prachtig moederk!! Rinze vindt haar een knappe meid ik zei knappe meid hè? Ja zegt hij!! Rinze danst nog iets anders, vooral op z'n kont en met z'n armen hihi! Balen dat t nog steeds belabberd gaat meis! Heb je veel hulp? Hier met mij belabberd met Rinze oké!!
haha, vooral met die haren zo voor haar gezicht! Voor jou ook veel sterkte dan, beterschap! Ben officieel tijdelijk 100% ziekgemeld maar probeer wel dagelijks (dagen dat ik werk) naar mijn werk te gaan en doe daar dan voornamelijk pc werkzaamheden. Voel me vandaag alleen weer erg belabberd en ook erge hoofdpijn. Denk door vochttekort.. zodra mijn man thuis is neemt hij Anissa wel over en hij doet ook veel (bijna alles) in het huishouden, de schat!
moederk wat een super leuk filmpje zeg hahah...zo leuk cait ook zon danser hihi...knufff voor het niet lekker zijn bahh... goldy ..oh wat goed van hem zeg ..en idd is nog vroeg tijd gegoeg ...cait vind het ook super leuk op potje na het eten s,avond gaat ze altijd de ene x wel poep erop en anders al in de luier haah... doe haar nu nog maar 1x per dag want overdag is ze nog zo druk met spelen enz echt een drukke miena hihi.. maar als je zegt ..cait plasje doen ..dan rent ze na de wc en zegt ze pssss... sam oh je jij ook al ziek aan het worden bahh dikke knuffff voor jullie allemaal daar... nou hier ook weeer iets hoor ....pfffff sam heeft zijn sleutelbeen gebroken maar dan ook echt helemaal doormidden en ze staan ver van elkaar af nu moet hij eind vd of maandag terug komen voor controle en heel miss toch nog onder het mes als het bod iets verder na boven had gestaan had hij gister avond al gemoeten ...doet hem echt veel pijn ondanks de zware pijnstilling bij elke beweging voelt en hoor je knak knak ik weet hoe het voelt en dat is echt auwii ..arme stakker maar ja dat krijg je als je met je zoon na trainen gaat en ff stoer die bal wilt pakken ..ja toen viel hij en om niet verkeerd terecht te komen dacht hij maak ik een judorol maar ja die ging dus heeeel fout !!! dus een drukke boel hier thuis niet 4 kids maar 5 om te verzorgen hahaha...
@Sam, beterschap!! @Goldy, fijn dat de 20 wkn echo goed is, mooie echofoto! @MoederK, helemaal leuk zoals Anissa aan het dansen is. Knuffel voor jou, hoop dat je je snel beter gaat voelen. @Elea, daar ben je weer, gezellig! Mooie meiden! @CD, dat was ff schrikken maar gelukkig alles goed met jullie kleintje! @Marj, wat goed van Madelief, ook lekker aan de wandel! @Dithje, hier ook zo'n kleine deugniet als Luca, heerlijk he. @Marsim, leuk zelf gedichten maken! En ik duim voor jullie dat Isa gauw een broertje of zusje mag krijgen. @Angel, beterschap voor je man, ze moeten hem wel hebben de laatste tijd, nu op naar betere tijden! @hier, alles oke! Net terug van een flinke wandeling, gelijk even boodschapjes gehaald voor avondeten. Nu even mama-tijd, mijn mannetjes slapen. Heb niet helemaal terug kunnen lezen, we hebben net een verbouwing achter de rug, onze huiskamer heeft er wat meters bij, gisteren waren de laatste werklui nog ff bezig en nu is het af. Alleen nog even texen en vloer erin, dan kan het ingericht worden. Ik heb een paar dagen op de boven verdieping gebivakkeerd, vanwege het stof en de kou, maar het was het dubbel waard, ben erg blij met het resultaat.
@ moederk, hahah geweldig filmpje. Ik had van de week ook een dansende Jayden op de film. Zal straks ook eens uploaden. @ j2j, Fijn dat de verbouwing weer bijna achter de rug is! Vandaag weer bezig geweest op Jayden zn nieuwe kamertje. Zometeen meneertje even in bed leggen en dan kan ik weer even verder. En vanavond gaan we lekker uit eten met mn ouders en broers..
arghhh, ik kom er net achter dat ze mij het verkeerde matras hebben gegeven. Een veel goedkoper matras dan die ik heb gekocht!! Man is het bed op aant zetten dus alles uitgepakt en denk huh volgens mij klopt dat niet! Irritatiee!!!!!
thnx sam! Ik heb Jaydens dansfilmpje ook nog even geupload, hij is niet super duidelijk omdat hij met mn telefoon is gemaakt maar wel heel leuk http://www.youtube.com/watch?v=GxboaOXoNJ0
Goedermogen dames! HOe is het met jullie? Hier is gaat het goed, Mark is weer koortsvrij gelukkig en zit nu lekker in de box te spelen met zijn muziekboekjes! Afgelopen weekend hebben we de familie verteld dat er in juni nog een kleine bij komt, iedereen reageerde erg leuk! Zijn alle zieken hier weer opgeknapt? Iedereen een dikke knuf!!
Haha geweldig Goldy !! Zo leuk die dansende kids he Einneh helemaal leuk dus !! Hier moe en zwakjes nog maar verder wel oké. Kinderen zijn naar de oppas en vind er niets aan alleen thuis, ook al is het even beter zo ! Morgen hopelijk weer aan het werk.
Ff lekker rustig aan Sam! Kan me voorstellen dat je het niet leuk vind als Mark niet thuis is maar ik wel vind ik er ook niets aan!
@ einneh, fijn dat jullie zo`n leuke reacties kregen. Gelukkig is Mark weer fit! @ sam, zal nu wel rustig zijn thuis, maar lekker even van geniet en uitzieken, dan ben je morgen hopelijk weer een stuk fitter! Heb vanmorgen het matras geruild, kreeg zonder problemen meteen de goeie mee, gelukkig maar. Zijn we daar ook weer vanaf.
Mochten jullie het ook graag willen weten... Vanmiddag om 14.58 is Pippo bevallen van dochter Ylana! Ze weegt 3015 gram!!! Lieve Pippo en familie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Geneit er lekker van!!!