Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heerlijk dat je mocht blijven liggen Bubsie :)

Heb je een fijn klungel dagje gehad met Jayden Goldy? Hoe gaat het verder met je?

Argh dat meen je niet Marsim? Wat schrikken zeg dat je een aanrijding hebt gehad. Gelukkig mankeren zowel Isa als jij niets.
    Hoe waren de Sinterklaas vieringen?

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  5. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ dithje, sinterklaas was leuk en druk. Ben ook altijd wel blij als we het weer gehad hebben.
    Wat een mooi mannetje hebben jullie toch!

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hihi je mag best ook even kijken hoor ;):D
    Isa ontzettend verwend zeker? Wel gezellig hoor!

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Isa is zeker verwend. Heeft morgen weer allemaal nieuw speelgoed om mee te spelen. Die zal zich wel vermaken.

8. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ marsim, Verder gaat alles goed met mij, niks te klagen hihi.
    Balen dat je een aanrijding hebt gehad met de nieuwe auto. Maar gelukkig met jullie alles oke!

@ dithje, mooi! Lettertype cooper black toch? Heb ik ook besteld ;)
    Jaa een fijn dagje gehad met mn mannetje, het is echt zo`n lief kind!
    Leuk fotos dithje! Echt een stoer mannetje! Jayden vond dat ook helemaal geweldig op die trampolines. Vind ballorig echt leuk voor die kleintjes!

Jayden is ook goed verwend, heeft onder andere gekregen: Uggs, een slee, bumba knuffel, bumba cd, tekenbord, cars dekbed, cars ondergoed, kleurboek, vetkrijtjes, duplo en allemaal lekkere dingetjes. En het blijste was hij met een koker met smarties waar een poppetje sinterklaas boven opzit hahah. Die liet hij niet meer los!
    De bumba knuffel en tekenbord heeft hij wel dubbel nu, die hadden zowel wij als mn schoonmoeder gekocht haha) Maarja niet precies hetzelfde dus is niet erg!

En ik had nog sokjes en een rompertje gekregen met 100 % stoer, van mn schoonmams. Lieff! En wat klein weer zeg!

Nu op naar de kerst, dan krijgt Jayden het tweede deel van zn cadeau`s van ons en ook cadeau`s bij mijn ouders.

9. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ goldy, zo jou mannetje is ook goed verwend zeg. En ja dat rompertje en die sokjes zullen idd wel weer klein zijn, haha. Wat gaat de tijd dan hard he.

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  11. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Hallo!

Geen puf omhelemaal bij te lezen en te reageren...

Zag leuke foto's!!

Wat een knapperd is het toch Dithje!

Marsim, gelukkig verder met jullie niets aan de hand. Schrikken zeg!

Hier nog steeds zo misselijk en geen energie meer..
    Moet ook zeggen dat ik momenteel erg weinig doe thuis.
    Zo weer naar de vk voor 12 wk echo, spannend!

Ik geef trouwens nog steeds bv (nog iemand hier?). Had ik van tevoren nooit gedacht. Vond het altijd maar raar als vrouwen nog bv gaven als de kleine al kon lopen etc..
    Tot ik zelf moeder werd en bv ging geven....:)
    Alleen nog maar 's morgens hoor maar ik vind het zo'n gezellig moment om zo de dag in bed te beginnen...
    Langer als 2 jaar wil ik sowieso niet (2 jaar is ook wat aangegeven is) maar zal toch eerder moet stoppen anders heb ik er straks 2 aan de borst (als alles goed gaat) maar dat gaat me toch net iets te ver persoonlijk);)

Vandaag ook bloed laten prikken. Ben wel benieuwd naar mijn HB want kom nog maar amper met Anissa de trap op. Gelukkig kan ze zelf de trap op maar toch..

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Balen MoederK dat je zo misselijk bent. En super hoor nog steeds borstvoeding!!

13. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier word Jayden weer vaak wakker snachts. Vanacht ook weer 3 keer. En soms een nacht ook niet. Misschien dromen ofzo? Ik weet het niet. Nog meer iemand??
    Hij ligt trouwens nog niet in zn nieuwe bed dus daar ligt het ook niet aan.

@ moederk, Hoe was de echo?? Beterschap, echt rot dat je zo beroerd bent!

14. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
  15. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Echo was alles prima :)
    Helaas had ik geen foto van profiel gekregen (maar van vooraanzicht) want was zo nieuwsgierig naar NUB theorie..;)

16. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh das jammer idd. Haha maar misschien maar goed, want hier klopte het dus helemaal niet wat ze dachten met de nub :p

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ moederk, vervelend dat je nog zo beroerd bent. Knap hoor nu nog bv!
    Fijn dat de echo goed was.

@ goldy, hier gelukkig een goede slaapster, afkloppen.
    Leuke kleertjes hoor voor jullie kleine man straks.

@ es, zo naomie is goed verwend zeg.

@ all, hier alles goed. Zo even naar de auto laten kijken en dan afspraak inplannen voor de reparatie. Hier nog steeds geen ei gevonden met mijn ovutest, al was die van gister twijfelachtig. Gisteravond lekker met z'n drieen wezen wokken, lekker lekker.

18. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Ben maandag weer gaan werken, gaat nu wel beter met misselijkheid, alleen heeeel moe
    Sinterklaas was leuk, pop gekregen, poppenwagen, puzzeltjes, soort keybord, en nog wat dingetjes

petatje mooi buikje zeg, gaat het met je?

Goldy mooi bedje zeg, slaapt ie er al in of nog niet?

Dithje wat is Luca een lekker mannetje zeg, stoere bink

Moederk fijn een goede echo, naar zeg zo beroerd, knuffel

xxx

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn dat de echo goed was MoederK. Nu maar hopen dat jij je snel beter gaat voelen.

Jumjum Marsim, lekker gegeten met z'n drieën. Hoop dat de schade aan de auto meevalt en de reparatie mee gaat vallen.
    Balen dat je je ei nog niet kan vinden.

Kim is dus goed verwend CD, leuk!
    Fijn dat de misselijkheid is afgezakt.

Euhm Goldy... Hier ook opeens drama met slapen, zowel als hij naar bed moet als 's nachts wakker worden. Ook bet avondeten is weer drama dus even gekeken in het grote boek en jep er is weer een sprongetje met 17 maanden. Luca heeft daar heeeeel erg last van ;)

Dames hij is eruit!
    Nog niets gehoord van mijn sollicitatie dus nog even niet klussen, maar goed stap 1 is gezet ;)

20. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ dithje, spannend!! Heb gister nog aan je gedacht, haha. Je moeder een fijn weekend gehad en jullie natuurljk ook?

Deel Deze Pagina