Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam ow.. spannend!!! nog ff afwachten dus.. en dan hopelijk een posi test!!

@ Cd, Voor jou ook hopelijk snel een posi test!!

@ goldy, succes met vertellen! zou ik ook doen denk ik als je er zo ziek van bent. had je dat vorige keer ook?

@ es, naomi wordt echt wit he! leuke foto van een heerlijk meisje or!

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    CD.. het is mogelijk dat ik zw ben ja ;) !

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Whaaaaaaaaaaaaa spannend!!!!!!!

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Iedereen is alweer bezig met zwanger worden of in ieder geval met het idee van zwanger worden ;)
    Vriendin van vroeger waar ik contact mee heb via hyves enz is in Juni 2010 bevallen en nu weer 10 weken zwanger.. zegt ze tegen mij; wanneer jij weer.. en ik kreeg er kippenvel van :p ik moet er serieus echt nog (lang) niet over nadenken.. Misschien over een jaar of 3 a 4 ;) maar als het aan mij ligt blijft het er bij 1..

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Grappig es.. Ik had na de 1e al gauw zoiets van dit wil ik nog een keer;) !! Maar dat is gewoon bij iedereen verschillend denk ik! De één heeft 'genoeg' aan 1, de ander wil er 4 ;) !!

Onze oppas kwam vandaag met nieuws.. zwanger van de 3e.. 18 mrt uitgerekend.. Vriendin van mij is 18 april uitgerekend.. zou wel fun zijn, ik dan 11 mei :p !!

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    O spannend sam. heb je dan symptomen of iets?

Ik was er vorige maand van overtuigd dat ik het was, en werd een week later ongesteld.
    Was gek, had ook blauwe aders op borsten enzo.
    Nu houd ik mijn cyclus niet meer bij, ik maakte mezelf gek.
    We klussen gewoon veel, en ik zie het wel haha

Ik ben blij dat ik weer in dit topic ben meiden, heb nu ook wat meer rust nu het huis zo goed als klaar is.

Goldy ben benieuwd wat ze zeggen, succes

xxx

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    CD hmm apart.. ja nou ik heb wel eens vaker gedacht dat ik zw was dus ik ga nergens vanuit ;) !! Maar heb sinds vrijdag erg trekkerig gevoel in mn liezen steeds en sinds vandaag wil Rinze ook eigenlijk niet meer s avonds drinken.. het was al paar dagen minder maar vanavond was het drama ;) .. Maar goed.. Ik weet het niet!

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Spannend Sam, zou leuk zijn. Ook apart van dat drinken.
    Pijn in liezen had ik ook idd. En dacht ook een eisprong te hebben gevoeld, had vanaf dag 13 tot 15 pijn in onderbuik.
    Misschien was er wat fout gegaan ofzo, ik weet niet.
    Uiteindelijk had ik een cyclus van 36 dagen:x

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jil wilde ook niet meer toen ik zw was... en met ongi had ik er nooit last van dat het minder werd ofzo.. Maar goed, anderzijds... hij wordt ook groter dus ja.. We wachten nog even af ;)

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Djesslyn weigerde ook mn bv toen bleek dat ik zwanger was.
    zij wist het eerder dan ik..

FF vraagje:
    hebben jullie een leuke site met kinderbehang? liefst vliesbehang? voor meisjes.
    kan veel leuks vinden maar is allemaal geen vliesbehang. (john denkt dat tie normaal behang niet kan plakken en vlies kan hij wel goed.)

11. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Es wat een schatje!

beterschap Goldy! Fijn dat je bij die andere vk terecht kon. En stom dat ze je zo rot behandelden bij de oude vk... maar daar heb je nu niks meer mee te maken ;)

Sam Ik ken het gevoel wel hoor... (testen die liggen te wachten om gebruikt te worden).. maar tot nu toe ben ik gewoon nog iedere maand ongesteld geworden.. En ik heb 1x een test vroeger gedaan maar dat doe ik nooit meer... Ik deed hem 3 dagen voordat ik ongi moest worden en hij kwam er knalpositief uit... en 5 dagen later werd ik toch ongesteld (en de test erna kwam negatief uit)... dus om me die stress te besparen w8 ik liever tot ik overtijd ben. Spannend dat je bijna kunt testen.....

CD Ben jij je ook al zo gek aan het maken? Dat had ik afgelopen maanden ook... echt erg... hou mijn cyclus min of meer bij (probeer wel in te schatten wanneer ik ongi moet worden maar voor de rest niks) en ik moet zeggen dat ik me minder opgejaagd voel dan de laatste paar maanden...

Bubsie Zit hier misschien iets bij? Kinderbehang per collectie -Kinderbehangsite.nl

Hier.. vanavond na het avondeten nog even met Thessa in de tuin gewerkt. Ik had aardbei-plantjes van mijn tante gekregen (die had ze over) en die moeten deze week nog de grond in dus ik heb met Thessa vanavond het eerste doosje in de grond geduwd. Morgen nog 5 doosjes te gaan (6 plantjes per doosje)... maar voor vandaag had ik er genoeg van.. ik ben kapotmoe...
    Om half 6 opstaan omdat de kinderen wakker zijn enzo heb ik geen problemen mee maar om half 6 opstaan om dan naar het werk te gaan is toch echt even anders... pffff ben blij als het volgende week vrijdag is... :D

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Even snel voor Bubsie.
    Kwantum heeft vliesbehang met print even als behangtotaal.nl.
    De laatste heeft heel veel keuze!

Dikke knuf to all!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Laetitia, ik heb ook nog nooit voor nod getest eigenlijk.. maar ja, wanneer is nu mn nod :p HAHA!! Ik wacht nog even af iig :p !!

14. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ bubsie, nee vorige zwangerschap helemaal niet ziek en nu tegenovergestelde..

@ sam, spannend meis.. zou heel leuk zijn:D

@ cd, jij hopelijk oook snel een positieve test!!

@ lae, leuk, kunnen jullie binnenkort lekker van de aardbeitjes smullen!

We hebben het verteld en ze vonden het allemaal heel leuk!
    Bij schoonouders wel ook dubbel omdat het natuurlijk niet zeker is dat mn schoonvader het nog mee mag maken:(

15. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Ik heb ook maar 1x voor nod getest... maar dat kwam (vooral) omdat Roger er helemaal van overtuigd was dat ik zw was... veel geld gedokt voor een test om eerder te weten dat ik zw was.. alleen maar om er na een week achter te komen dat het nooit meer dan een chemische zw is geweest.... dat doe ik dus nooit meer...

geef mij maar die goedkope duitse testen.. (die zijn nog goedkoper dan die van kruidvat oid)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy leuk leuk.. Ja dubbel idd :( Nou we gaan hard duimen dat hij het mee gaat maken meis!!!

Laetitia ik heb nu testen van matcare.. Ook goedkoop dus :p !! Dus om de dure testen hoef ik het niet te laten :p !!

17. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Goldy, had ik dus ook bij nr 2. Bij nr 1 niet overgegeven, bij nr 2 iedere ochtend...

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    eN NR 3 Marj?

19. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik had 50 ovutesten+50 zwangerschapstesten voor 20 euro, echt super goedkoop dus! Alleen heb ik er nu nog heeel veel over hahah maar die verkoop ik wel door als ik weet dat alles goed is met deze frummel.

@ marj, jaa ik had dit eigenlijk niet verwacht om zo erg ziek te zijn. Echt vanaf het moment dat ik wakker word tot een uur of 4, en daarna trekt het langzaam weg.
    Was je bij Madelief ook ziek?

@ sam, had jij er last van bij jou zwangerschappen?

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik was bij Rinze 's nachts misselijk, niet overgegeven hoor!maar dat resulteerde wel in weinig slaap;)! Bij Jildou was ik 's avonds na t eten wat misselijk maar was niet zo erg!

Ger jil kwam net hier! Teruggebracht!! Gaat ze me toch krijsen dus r ook wakker:( moest mevrouw een knuffeltje! Ze heeft er 200 liggen maar zij moet net die die we niet kunnen vinden!

Deel Deze Pagina