Einneh met kim wel gedaan, en gaan we nu ook weer doen. Sommigen begrijpen dat misschien niet, maar als hier blijkt syndroom van down, laten we het weghalen
Ja sorry ik verwaarloos jullie een beetje he ! Het spijt me, maar het is nogal hectisch weer allemaal! Afgelopen dinsdag is mn vader met de ambu naar het zkh gebracht vanaf de ha. Hij is hartpatient. Heeft 8 jaar geleden een hartinfarct gehad en was er toen bijna niet meer geweest. Achteraf bleek er nu gelukkig niets aan de hand te zijn? Wel vervelend, want dat druk gevoel heeft mn vader nog steeds.. Maar goed dat was ff schrikken. Verder de nodige zorg om een leerling, dit kind was beter af geweest in een pleeggezin, zullen we maar zeggen. Erg horrible. En vandaag de directrice in de klas. Maar ze was gelukkig erg tevreden en heb weer de nodige complimenten in ontvangst mogen nemen! Dus ik ben blij, al m'n tijd en energie er niet voor niets in gestoken ! En verder ... ach het thuisleven gaat ook gewoon door he !! En klussen.... Ooh nog wel erg leuk vandaag.. Leerlinge (knuffelig meisje) : juf mag ik de baby even voelen? Ik: Nou je kunt het nog niet zo goed voelen, dan moet het eerst wat groter zijn,maar je mag best even voelen hoor (zit naast me in de kring). Zij voelen.. Zegt ze.. juf ik voel het hoofdje.. Nou lieverd, dat is m'n navel !! Ze zijn zo leuk !!
Goldy eindelijk meis, wat een goed nieuws! En die letters zijn geweldig.. Linkje?? En pff wat een gedoe op het werk weer .. Wat er gezegd is hier klopt. Ben benieuwd hoe het gesprek ging! Einneh: Enn??? CD: och begrijpen, dat hoeft ook niet, dat is ieder z'n eigen denk ik. Zou er ook wel respect voor hebben, want dat is natuurlijk een verschrikkelijke beslissing als je daar voor komt te staan. Hebben jullie extra risico? Hier hebben we het ook niet gedaan overigens. MoederK fijn dat de echo goed was, hopelijk voel je je snel beter!! En verder sorry.. de rest ben ik ff kwijt !! Knuffel !! Ooh Dithje.. GEFELICITEERD !!
ik heb het vandaag helemaal gehad!! Ik heb vandaag dus dikke ruzie gehad met mn salonleiding, ben er helemaal klaar mee! Ik ga morgen met de regiomanager bellen want dit pik ik dus echt niet! Ze zat gewoon te chanteren.. als ik niet met 6 weken van te voren verlof ging dan kon ze me ook niet mijn vakantie in de bouwvak geven (man heeft bouwvak dus kzit gebonden) Nou ik heb het haar laten weten hoor!! Pff wat een k*t dag!
@ einneh, ik heb ze besteld bij iemand via marktplaat, ze heeft nog geen eigen site (in januari krijgt ze die wel) Maar ik kan je wel het mailadres geven als je wil? Hoe was de echo?? @ cd, hoe ging het bij de kapper met Kim? @ sam, zo dat is schrikken met je vader! Hopelijk voelt hij zich snel weer goed! Ahh wat lief van dat meisje op school haha! Ze krijgt in januari pas een eigen site, ze had ook gevraagd of ik een foto wou maken als de letters hangen, zodat ze die op haar site kan zetten. Maar ik kan je ook haar mailadres geven? Gesprek ging dus niet zo goed zoals je hierboven kan lezen.. @ dithje, GEFELICITEERD!!
Ja ik laat niet zomaar over me eigen heen lopen, en dat mag ze weten ook! Haha maar dat is wel duidelijk nu voor dr, denk ik
Echo is goed! goed kloppend hartje en een erg eigenwijs beebje gezien. de 1e foto is goed gelukt (voorkant) hierna draaide beebje zich met de rug naar ons toe en zwaaide ook nog ff dus nog 2 rugfoto's meegekregen. Wel jammer maar blij dat alles goed was. Ben weer 2 dagen vooruit gezet nu 24 juni uitgerekend (mijn verjaardag ) @ Sam: jeetje wat een schrik! hoop dat hij snel weer opknapt! @ Goldy: zo die durft! daar zou ik ook even achteraan bellen! succes! ja ik wil haar mailadres wel ontvangen!
einneh wat super zeg Sam nee geen verhoogd risico hoor, en ben nog jong(27) maar wil toch zekere voor het onzekere Goldy na ja zeg wat achterlijk. Ben benieuwd wat de manager zegt Kapper was dikke tranen hahah, vorige keer ging het zo goed Zo maar even de weekboodschapjes doen. wat een weer he, bah niks aan xx
@ einneh, helemaal super! @ sam dat is even schrikken zeg. Gelukkig valt het allemaal mee. @ goldy, zeker werk van maken meid, dit kan niet.
goedemorgen dames ff teken van leven... einneh ....wauww nu al een plaatje sam ... pfff wat een gedoe allemaal dikke knufff en probeer ff aan jezelf en uk te denken goldy... wat een mens laat idd maar niet over je heen lopen ..zal er ook werk van maken ...knufff ..... mooie naam zeg !! uhh???? ben echt een warhoofd dus sorry dames ....probeer later ff goed bij te lezen en te reageren schaam me diep hier gaat het wel .. manlief heeft nog wel veel pijn maar is te doen alleen slaat de verveling toe pff hhahaa .... woensdag bij de ha geweest en de ha vond het echt belagelijk van de arts hoe hij hem afgescheept heeft dus nu worden we doorgestuurd na umc ....gelukkig....hij vond dat het niet zomaar komt allemaal en dat er goed onderzoek gedaan moet worden over hoe en waar het vandaan komt want je valt niet zomaar 12 kilo af in een kleine 2,5 maand ...dus nu wachten op tel van ha... cait doet het goed lekker eigenwijs want ze heeft ...de geen brood fase hiji... echt ze eet de kaas hagelslag enz van het brood en de rest gooit ze weg ..dus nu krijgt ze s,morgens pap (uit de fles) want van de lepel tja dan kan je maar beter uit tuffen peuters hahaha.. ze is ook geen aardappel eter op dit moment wel de groente en het vlees ..en pasta gaat er in alsof ze nooit iets krijgt het is wat die kids hahaha... maak me er niet zo druk om komt vanzelf weer ... een paar weken geleden aten we pizza ..toen vroeg ze wat is dat ..nou pizza dus ze zei bij al het eten pizza hahaha...toen zeiden we nog ff wachten pizza nou ze lag heel in de deuk ...nu begin vd week zei sam tegen der (ze wou iets) ff wachten ...toen zei ze pizza nu is het alleen maar ..ff achte pizza hahahahahha..... de kerstversiering klaar ...vind wel weer heel gezellie nu alleen de sneeuw nog ....zal later vandaag ff foto van onze boom komen showen heb dit jaar wit zilver ... maar dit bevalt me zo goed dat ik miss volgend jaar wel het zelfde doe hahah...manlief viel bijna van de bank toen ik het zei....
nou ik had dus gebeld, maar ook van haar kant geen begrip. Ze wou niet eens luisteren naar wat ik te zeggen had. Ze zei meteen dat ze er zelf niet meer over ging discusseren en ze het bij personeelszaken heeft neer gelegd omdat ze er klaar mee was ( meerder problemen met andere collega`s ivm vakantie) En ze zei dat als ik nog met 100 % effectiviteit kan werken, ik tot 4 weken door kan werken maar omdat dat onmogelijk is moet ik met 6 weken stoppen. En ze zei ook dat ik dit jaar laatste keus heb met vakantie kiezen omdat ik vorig jaar al bouwvak heb gehad. Dus ik hoor wel wat personeelszaken zegt, en als het zo moet dan wil ik er niet eens meer werken en dan stop ik gewoon na mn verlof! Bahbah!
@ einneh, super dat alles goed is ! Hele mooie echofoto! Ik stuur straks even haar mailadres in een pbtje. @ cd, aahh arm meissie haha. Hier schijnt lekker het zonnetje! @ angel, gelukkig word je man door gestuurd! Haha wat kunnen die kleintjes van die leuke dingen zeggen he !! @ sam, wou je ok dat mailadres of w8 je op de site in januari ?
Goldy wat belachelijk! Ik wacht wel op site! Kan toch nog niets hè pas als de kleine er is!! Angel fijn dat de ha jullie wel serieus neemt!! Lekkere peuter daar zeg!!!