weet er iemand hoe lang je van te voren aan moet geven bij je werkgever als je na je zwangerschaps verlof niet meer wil werken? En of je dan wel moet uit werken? Mijn zwangerschapsverlof zou eind juni, begin juli aflopen En mijn contract loopt af in augustus..
jeetje goldy wat een gedoe met je werkgever. niet leuk zo. hoe dat precies zit weet ik ook niet. maar denk dat ze je gewoon je contract uit laten werken als ze nu al zo moeilijk doen. laat je niet gek maken door ze he, heb ik ook ooit eens gedaan met een bazin ook kappersvak. meiden kijk ff op mn hyves www als je me nog niet hebt voeg me maar toe. @ all knuffel! zag trouwens nog mooie echo foto!! super!
Bubsie hier kan Rinze niet tegen Zwitsal, dus helaas.. Was leuke aanbieding! Opzegtermijn staat in je contract.. Goldy: Meestal is dat bij een jaarcontract een maand volgens mij! Maar daar kan Dithje vast meer over vertellen !
@ sam ja das jammer natuurlijk. Hier Djesslyn wel gelukkig, maar mn neefje kan er bijvoorbeeld ook niet tegen en de gebruiken geloof ik neutral ofzo. zelf heb ik ook natusan baby gehad voor djesslyn maar of het toevallig was of dat ze daar niet tegen kon, ze had 2 wkn geleden zulke rode billen. en na het stoppen met die badschuim was het weg gegaan. kan natuurlijk ook net geweest zijn van dr luier ofzo maar goed ik gebruik wel gewoon zwitsal nu. haha. hoe gaat het eigenlijk met je? en je kleine baby in je buik?
Ja dat weet je dan niet he ! HIHI... Hier ook neutral gebruikt, maar ook wel van de kruidvat zonder parfum... Met mij... zo zn gangetje.. Net even een harde buik.. Ben moe en hoofdpijn steeds.. Niet erg fijn maar goed.. Verder wel goed.. Uk gaat lekker te keer in n mn buik Dat is wel weer leuk en bijzonder
Hai meiden, Wat een prachtige echo Einneh Fijn dat alles goed is met de beeb. Hoe gaat het met jou? Wow Sam wat vliegt de tijd toch, alweer 18 weken Joh wat schrikken van je vader. Gelukkig blijkt er niets ernstigs aan de hand te zijn, maar van zulke dingen wordt je niet vrolijk. Pfff Goldy wat een gedoe bij jou op het werk. Daar zit je helemaal niet op te wachten Vind het eerlijk gezegd absoluut niet netjes dat ze chanteren met je zomervakantie tov je verlof. Je opzegtermijn staat in je contract meis. Is dit niet het geval dan staat het in de CAO. Heb je een jaarcontract? Wil je wel meegeven geen overhaaste beslissingen te nemen. Ik kan mij voorstellen dat je nu heel kwaad en teleurgesteld bent en dat is ook logisch, maar dat is wel een verkeerde basis om beslissingen te nemen helemaal in combinatie met de hormonsters Knuffel! Hoe gaat het met jou Bubsie? Trek je het nog een beetje? Hahah die Cait is een lekker ding volgens mij Angel Fijn dat jullie een verwijzing hebben gekregen naar het UMC. Nu hopen dat de artsen daar mee kunnen vertellen. Heeft er iemand ervaring met het verwijderen van een spiraaltje? Ik heb hem dinsdag laten verwijderen en werd gisteren ongesteld... Als het een ongi is in ieder geval Daar ben ik dus even benieuwd naar. Het is wel heeeel erg hevig en ik vraag mij af of dat 'normaal' is en of dit al een "ongi" is of niet Sollicitatie is niets geworden. Gisteren een afwijzing, leuk verjaardagskado Heb er vandaag nog even achter aan gebeld. Ze hadden 78 reacties gekregen en daarvan hebben ze 3 kandidaten uitgenodigd voor gesprek. Tsja... die kans is dan wel heel klein. Het goede nieuws is dat we nu voor het eggie kunnen gaan klussen Net de puzzel zorgverzekering weer gemaakt en geregeld. We gaan overstappen. Mijn werkgever heeft een nieuwe collectiviteits afspraak gemaakt met Agis welke zeer aantrekkelijk is. Het mooie is dat we ook nog eens 75 euries instap bonus krijgen, per persoon Ga jullie nu niet meer vermoeien met mijn gezwets Moet mijn tanden gaan poetsen om naar mijn grote vriend de tandarts te gaan
@ Dithje, ik heb een jaarcontract. Zal het zo eens even doorlezen. Je hebt gelijk om geen overhaaste beslissingen te nemen! Ga ik ook niet doen maar ga me vast verdiepen in wat de opties zijn haha. Balen dat je bent afgewezen. Maar wel super dat jullie er nu voor kunnen gaan.. spannend!!
ben ik weer ff...jezus gaat snel met onze zwangeren...Sam al 18 weken en Goldy ook weer over de helft hier gaat alles ok,buikje is rustig,baby daarentegen is een echte druktemaker!
@ pompeloesje, gelukkig gaat het goed! Nog even een foto van de naam boven nu hij boven het bed hangt, ben er super blij mee! (de foto is een beetje scheef gemaakt haha maar de letters hangen recht hoor ) Bekijk bijlage 205422
Dithje.. trouwens.. jammer van de afwijzing.. en idd, dan heb je wel erg kleine kans ja!! Maaruuh succes met klussen.. Wat betreft je vraag kan ik je helaas niet helpen !!
@ dithje, balen van de afwijzing. Nu hop dat bed in, haha. @ goldy, superleuk geworden zeg. @ pompeloesje, gelukkig alles weer wat rustig.
goldy...echt leuk geworden kan manneke heerlijk in slapen pommel...fijn dat het nu weer rustig is en je lekker thuis bent ...uk blijf nog maar lekker warm bij mams zitten ...knufff dithje ...balen zeg ...maar dat klussen daarin tegen super leuk hahaha.. aan de slag !! ..cait is idd een lekker ding echt een dame hihi..het geeft je zoveel vrolijkheid in huis dat je al je zorgen ff vergeet ... hebben jullie de boom al klaar en hoe doen de kids het met de bomen?? hier gaat het goed ze probeerd er wel eens aan te komen maar na 1x zeggen blijft ze er van af ...klop klop ... hahah...
Zon dochter hadden wij ook, maar vrees voor m'n zoon! Dus de boom wacht ik nog wel even mee! Kan volgende week ook nog wel! Hier werd Rinze na half uur wakker door Jildou! Nu was het net stil, begint buurman te boren! Grrrrr!!!
@ sam, he zo'n fijne buurman hebben wij ook. Zelfs zo erg, hele dag niets doen totdat isa op bed ligt en dan tekeer gaan als een beest. Zowel s'middags als s'avonds. We irriteerde ons er een tijd geleden zo aan dat we er echt wat van hebben gezegd. Nu gaat het redelijk.
Ziezo, bijgelezen! Vanmiddag fotoshoot gedaan met kids en ons 5jes. We hadden nog geen foto van ons 5en... Was erg leuk. Madelief kroop over OBS heen en had geen zitvlees! Verder goed nieuws. Ries heeft gesolliciteerd als (aankomend) controller, hier 5 minuutjes verderop. Heeft 1e gesprek gehad en heeft maandag 2e gesprek! Er zijn 2 over en er bleken 2 vacatures te zij ... Ze vonden Ries het meest geschikt voor deze baan en de ander voor de andere vacature! Maandag 2e gesprek, duimen dus!!!