hee meiden Goldy echt gaaf geworden zeg, super Dithje geen ervaring met spiraal, maar lekker klussen he Balen zeg dat het is afgewezen. Heb je al wat anders op het oog? Marj leuk fotoshoot van jullie 5, zijn ze mooi geworden? Spannend voor ries, hopenlijk wordt ie aangenomen Boom staat hier sinds gisteren, gaat goed, ze komt er amper aan, als ik zeg nee gaat ze weg Morgenavond de termijnecho, toch weer spannend of het nog goed zit. Bij veel is het mis gegaan bij jullie 2012 mamas, wel een stuk of 7 verder weinig nieuws hier, voel me weer fitter, en niet misselijk xxx
Cd, spannend! Heb de foto's nog niet. Ben zoooooo nieuwsgierig! Hier staat de boom ook sinds gisteren. Zowel Madelief (die mega verkouden is) als poes Muis komen er (nog) niet bij!!!!!
@ cd, succes en veel plezier met de echo! Hier vandaag ook weer een echo, als proefkonijn haha Een 20 weken echo op de fontys hogeschool. Ben benieuwd.
hee meiden De echo was goed, 2 dagen vooruit gezet, 17 juli nu, vandaag dan 9 weken. Moest uitwenig en toen nog inwendig, ze vond dat toch nauwkeuriger. Ben wel blij zeg, ook zag je de baby bewegen xx
CD, gelukkig! Altijd weer een opluchting! Hier weer heftig ochtendje gehad. Wij wonen vlak achter 'gemeentewerken' met kca-depot. Werden vanochtend wakker om 6.15 uur en hoorden af en toe knalletje. Beneden gekomen was het wel heel mistig in de straat (met regen en harde wind, is wel bijzonder) en roken we brandlucht. Stond gemeentewerkenpand in de fik! Vlak daarna politie en brandweer in de straat, ramen en deuren gesloten houden, metingen verricht. Toch maar aan het werk gegaan, maar het stinkt nu dus nog steeds in huis (volgens Robbe ruikt het naar bbq). Gelukkig was gisteravond kca-depot geleegd, maar ws wel asbest vrijgekomen. Hoorde van de achterbuurvrouw dat kozijnen en ramen erg zwart afgaven... Kregen net brief van de gemeente, mogen nog niet schoonmaken. Eerst moet er worden uitgezocht wat er in de rook zat qua stoffen. Fijne dag dus... HEb nog steeds last van prikkelende neus en keel...
Haai meiden. Even ego berichtje hoor.. heb nog niet terug gelezen, zal ik straks na gtst even doen Naomi is al 3 dagen goed ziek. Diarree, overgeven, koorts, hoesten en daardoor heel hees. Arm kind. Vanmorgen toch maar naar de ha geweest, kuurtje gekregen voor der buikvirus en een drankje voor haar keel. De nachten zijn vreselijk, elk uur is ze wel wakker en wil alleen maar bij mij zijn/liggen. Eten doet ze helemaal niet, alleen 's ochtends een paar hapjes vla of muesli. En 's avonds ook een beetje yoghurt, mja logisch slikken doet haar natuurlijk pijn. Drinken gaat ook met moeite maar gelukkig doet ze het wel. Kom zo terug lezen...
@ cd, super zeg! Fijn dat het allemaal goed is! @ marj, pff heftig zeg! @ es, ahhh arme Naomi zo erg ziek!! Heel veel beterschap, hopelijk gaat het snel wat beter met haar. Echo vandaag was leuk, ruim de tijd gehad om ons 2e prinsje te kunnen bewonderen. En ik was samen met een vriendin die 6 dagen minder ver is, dus bij haar ook mee gekeken, heel leuk! Nog ff iets anders. Ik had vandaag mn collega gesproken. De regiomanager was vandaag in de salon geweest. En naderhand zei mn salonleiding tegen mn collega`s dat er in januari iets gaat gebeuren wat wij allemaal niet leuk gaan vinden En er is een nieuw meisje aangenomen. Ik denk dat ze ons team op gaan splitsen over andere filialen.. omdat wij te erg "vriendinnen" zijn geworden. Pff ben benieuwd hoor!
@ cd, wat fijn meid dat alles goed was. @ marj, wat heftig zeg. Hopelijk valt het allemaal mee wat vrij gekomen is. @ goldy, altijd leuk om even naar je prinsje te kijken. En wat een gedoe bij jullie in de salon zeg. @ es, beterschap voor jullie meisje. @ all, hier vannacht weer heerlijk geslapen. We hebben maandag ons nieuwe bed gehad, ow zo lekker. Verder hier alles goed. Alleen ons kleine draakje is wat hangerig sinds ze uit bed komt. Hoop niet dat dat wat beloofd voor de rest van de dag.
@ CD: feli met je echo!! @ Marj: bah dat is niet fijn! hoop dat het allemaal meevalt! @ Es: Beterschap voor Naomi! @ Goldy: Leuk een echo op deze manier! Fijn dat alles goed is! Ow dat is geen leuk vooruitzicht..... @ Marsim: Heerlijk een nieuw bed! @ Hier: alles goed, nog een beetje moe..... vandaag lekker vrij. Vanmiddag hypotheekgesprek
Heb ik redelijk gedaan! vandaag zoveel mogelijk in het huishouden gedaan (morgen alleen nog een wasje en ff stofzuigen) dan hoef ik morgen verder niets!
hee meiden Wat een stilte hier, hoe is het met iedereen? Es hoe gaat het nu met Naomi? En goldy hoe is het op jouw werk? Einneh gaan jullie een huis kopen? Ging het gesprek? xxx
Hé meiden, Ben wat minder online de laatste dagen en zal ook de aankomende dagen minder online zijn. We zijn momenteel erg druk in huis. Zijn de keuken aan het verven, kost veel tijd. Ook komen er nieuwe handgrepen op de kastjes, nieuwe tegels, een nieuwe kraan en nieuwe kookplaat. Hoe is het met de zwangeren?
@ CD: we willen eigenlijk al heel lang groter (vrijstaand) er staat nu een huis te koop wat betaalbaar is en we wel zien zitten. Maar eerst moet ons eigen huis verkocht worden hoor! Gesprek ging goed gisteren!
@ marsim, lekker een nieuw bed! @ einneh. fijn dat het gesprek goed ging! @ cd, jaa dr hangt echt een k*tsfeer. vind het ook helemaal niet leuk als ik moet werken. Vind het allemaal zo nep nu tussen mij en salonleiding. Ze doet zo aardig alsof er niks gebeurd is snappie.. @ dithje, succes met klussen, (haha dubbel)!
@ sam , zwaaii terug!! Hier was mn schoonmoeder net, Het gaat weer slechter met mn schoonvader. Houd weer veel vocht vast, weer volledig aan de beademing en aan sondevoeding. Ze hebben vandaag weer een echo gemaakt van zn hart en daar krijgen ze morgen gesprek over. Ik vrees ervoor....