@ goldy, he jakkes. Sterkte meid! @ sam, zwaai. @ dithje, succes met klussen. @ all, hier vandaag wezen shoppen. Nieuwe broek, shirt en jasje. Helemaal leuk. Net online nog een broek en shirtje besteld. Nu nog op zoek naar een paar nieuwe laarzen. Verder alles goed hier. Is is alleen de laatste dagen erg vroeg wakker. Pfff, vermoeiend. Duik zo dus lekker mijn bedje in en dat is zeker geen straf. Hij slaapt zo lekker.
Pfff Goldy het houdt ook maar niet op voor je schoonvader Ik zal een kaarsje voor hem branden en heel hard duimen. Slaap lekker Marsim! Shoppen is altijd leuk, helemaal als je slaagt... Leuk en spannend Einneh! Zwaaaaaai Sam! Alles ok?
Ook hier druk druk, dus ik doe even de groetjes en ben er dan weer van tussen. @Goldy, heel heel veel sterkte, ik denk aan jullie! @Dithje, succes met het opknappen van de keuken! @Marsim, Bram is de laatste dagen ook erg vroeg wakker. Goed geshopt! @Einneh, oh spannend m.b.t. huis, succes! @Sam, zwaai terug!
dankjewel meiden, jullie zijn lief! Hier is het elke ochtend weer 6.30 / 07.00 En morgen gaat hij voor het eerst zijn grote bed in!! Ahh ben benieuwd hoe het gaat!!
Spannend Goldy!! Pfff geen idee Sam Luca is op dit moment helemaal in to puzzels en boekjes... Ben vanochtend naar ha geweest. Al paar dagen hele pijnlijke handen en ze zijn ook wat stijf. Moest bloedprikken, hopelijk dinsdag of woensdag uitslag. Is geprikt op reumafactor, jicht, ontstekingswaarden en streptokokken.
Ja Rinze nog niet zo.. Jil had ze allang uitgevonden op deze leeftijd, maar Rinze doet alles wat later he !!
Dithje jeetje hopenlijk geen reuma of iets Einneh zo gaaf vrijstaand. Hoop dat het allemaal lukt voor jullie Goldy wat stom zeg van die salonleidster bah. O wat erg van je schoonvader, knuffel Sam cadeautip geen idee lastig, zag bij bol,.com iets wat ik wel wil, kunnen ze tekenen met een stift die je nat moet maken ofzo, het verdampt ook weer. Tis op een grote vloerlegger of je hebt kleine. Vriendin heeft het en bij haar een succes Marsim lekker geshopt, heerlijk Kim is hier ook altijd vroeg wakker, rond 5.45 vaak al xx
CD: Ja die heb ik ook gezien idd !! Maar op de grond hier is niet ideaal met de honden... Dithje, oh sorry had ik helemaal niet gelezen. Hoop gewoon van tijdelijke aard en snel weer over meis! Dikke knuffel! Joepie:S Zo voor school/ m'n werk dus, van 7 tot 8 op de kerstmarkt staan.. Bleagh.. Maar goed, geld wat opgebracht wordt, gaat naar het schoolplein, en dat is wel nodig !
Sam: die kleurmat is hier ook, leg m op tafel (ook hond hier). Van v-tech, kat, pak mij dan. Is superleuke! Net kerstmarkt gehad van ons schoolbestuur. Mochten zelf kerstpakket uitzoeken en was ipv nieuwjaarsborrel! Echt superleuk!!!
Ook van mij; zwaai! Misselijkheid gaat/ging de goede kant op. Deze week weer min. 50% gaan werken. Vannacht weer enorm moeten overgeven en darmkrampen.. Voel me vandaag dus weer bleeehh. Knuff voor iedereen en ectra voor Goldy!
Nou schoonmoeder gesprek gehad vanmiddag, Op de echo van zn hart hadden ze dus gezien dat de hartklep weer los aant laten is. En nu zijn ze in overleg met Utrecht om een harttransplantatie te doen. Dus nu wachten op antwoord van Utrecht of het kan.. en mocht dat nie zo zijn dan zal het waarschijnlijk euthanasie worden. Pfff Bel ik op naar mn salonleiding dat ik niet kom werken morgen.. weer een heel verhaal over.. bah fl*kker toch op!!
MoederK bah dat je nu weer zo misselijk was.. Hopelijk even een andere reden? Knuffel!!! Goldy pff heftig zeg !! Sterkte iig en damn wat een gezeur op het werk zo zeg, niet leuk meer!!! Marj bedankt! Ff kijken! Hier ook kerstmarkt gehad vanavond van het dorp van onze school waar we ook stonden met (zelfgemaakte) spulletjes van de kinderen. Was ook gezellig!
hoihoi ff gauw .... goldy jehh meid wat heftig allemaal het houd maar niet op bij jullie zeg pfff... wil jullie allemaal heel veel sterkte met alles wensen en een hele dikke pakkert voor jou extra meis ..knuffff... sorry dat ik verder niet reageer maar hier houd het maar niet op .. dion is vd week dins neer geslagen ..bij de 1e klap weet hij het al niet meer hij heeft zelfs de klap niet gevoeld alleen maar zien aankomen we weten niet hoelang hij is weggeweest de dag erop hebben we aangifte gedaan en is hij die dag nog opgepakt en vrijdag vrij gelaten maar alles wordt nu na om gestuurd en verder weten we dus nog niks ..pfff je schrikt je echt wezenloos zeg 1cm hoger gestrapt en hij had het miss niet eens na kunne vertellen .. dus echt geen tijd en puf om op iedereen te reageren kom niet eens aan mezelf toe meer ik begin s,morgen en s,avond laat zit ik pas een keer om ff bij te komen .... wil jullie allemaar vast fijne dagen toe wensen mocht ik voor die tijd hier niet meer zijn ...knuff voor iedereen ergister is hij weer vrij gelaten en is het na het om gestuurd