Juli 2010 mama's deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door Dithje, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ hier vanmorge controle geweest bij de gyn, voetjes staan zover ze kunnen zien goed en genoeg vruchtwater dus hopelijk dit kindje geen klompvoetjes/stand.

mn hond moet morgen geopereerd worden. zn teen wordt geamputeerd arm ventje. zijn al weken bezig nadat hij zn nagel heeft verloren tijdens het uitlaten maar zn teen blijft dit en ontstoken zn bot schijnt beschadigd te zijn. hopelijk gaat het morgen allemaal goed en heeft hij snel geen last meer.

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Yeah goed nieuws Bubsie!
    Sterkte morgen met de hond.

Fijn dat de dienst mooi was Goldy.
    Heel veel sterkte meis!

Vanmiddag is mijn schoonzus eindelijk bevallen (40+4).
    Het is een meisje: Anouk

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy, fijn dat het een mooie dienst was! Sterkte meis! Dikke knuffel!!

Bubsie: Succes morgen met Spike. Bakkes :( !! Hopelijk is hij snel van de pijn af! En fijn dat alles goed lijkt met kleine uk!!

Dithje, leuke naam :D En super zeg :D GEfeliciteerd :D !

4. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Goldy, fijn dat de dienst zo mooi was! Knuffel!

@Dithje, gefeliciteerd met jullie nichtje! Had jij toevallig al uitslag van je bloedprikken, was benieuwd wat de oorzaak zou kunnen zijn....ik ben namelijk 1 december bij ha geweest met zelfde klachten, heb doffe en tintelende handen (kan niet eens een fles cola open maken :(), moest toen twee weken aanzien, de 15e weer terug geweest dat het nog niet beter ging. Nu moet ik vrijdag voor de 1e behandeling fysiotherapie, fysiotherapeut wil het 4 behandelingen aankijken (bij intake afgelopen maandag hielden mijn klachten niet echt verband met hetgeen ik nog allemaal kan met mijn nek en armen) en als dat geen verbetering geeft stuurt hij me terug naar de ha voor verder onderzoek.

@Bubsie, och gossie arme hond, succes morgen! Fijn dat de beeb het goed doet!

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gisteren was de uitslag nog niet binnen J2J en vandaag ben ik vergeten om te bellen ;) Morgen maar een poging wagen. Ik ga ervan uit dat de uitslagen dan binnen zijn.
    Wat vervelend dat jij ook zo'n last hebt :( Ik houd je op de hoogte.

6. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou, ik ben nog laat aant forummen ;)

Zo raar dat je nu weer je "normale" dagelijkse leven in gaat.. maarja het moet toch!

Jayden heeft afgelopen nacht voor het eerst in zn grote bed geslapen op zijn nieuwe kamertje. Alleen om 1 uur even wakker geweest maar gelijk weer verder geslapen eigenlijk. Vanmiddag ook super geslapen en tot nu toe ook weer. Ben blij toe!

@ bubsie, ahh wat zielig! Hopelijk heeft hij erna snel geen last meer!
    wauw 36 weken alweer bijna, gaat echt snel he! Hoe gaat het verder met je? Nog een beetje vol te houden?

@ dithje, gefeliciteerd met je nichtje!!

@ j2j, Vervelend dat je zo`n last hebt zeg. Hopelijk helpt de fysio therapie!

@ sam, hoe gaat het met jou? Ook alweer op de helft poeh poeh, de tijd vliegtttt!!

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen. Wat fijn Goldy dat Jayden zo goed slaapt op z'n nieuwe kamer en in zijn bed :)

Redelijk slechte nacht achter de rug met een onrustige en koortsige dreumes. Vanochtend met 38,5 uit bed geplukt dus geen kdv voor hem en geen kantoor voor mij ;)

8. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Goldy: fijn dat de dienst mooi was. Heel veel sterkte toegewenst!
    Gelukkig vind Jayden zijn nieuwe bed niet erg! heerlijk!
    Ik ben nog aan het twijfelen of ik Mark nog in het ledikantje laat liggen of een ander bed ga kopen....

@ Bubsie: fijn dat alles goed was bij de gyn!
    hoop dat jullie hond snel weer opknapt!

@ Dithje: gefeliciteerd met de geboorte van Anouk!
    Beterschap voor Luca!

@ hier: gaat zn gangetje nog wel snel moe maar heb het idee dat het wel beter gaat!
    Vanmiddag ff naar het dorp (als ik een auto kan regelen ;)) om kussens voor de eetkamerstoelen te halen en een nieuw gordijn voor de gangdeur. Verder nog wat wasjes draaien en opvouwen.....

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Oh wat fijn Einneh dat je minder moe bent :)

Hmmm mijn kans weer voorbij gegaan vandaag. Ben vergeten om de huisarts te bellen vanochtend en “s middags zijn ze dicht op donderdag ;) Het antwoord komt dus morgen J2J

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Goldy fijn dat de dienst mooi was. En wat goed dat het goed ging in Jayden zijn nieuwe bedje

Bubsie fijn dat de controle goed was, hoe ging de operatie van de hond?

Einneh lekker minder moe, ik heb nog erge last van moeheid. Voel me steeds een wrak

Dithje gefeliciteerd met de geboorte van Anouk. Hoe gaat het nu met Luca?

Hier lekker vakantie nu, voel me wel belabbert elke dag. Heel moe en vol steeds, tegen misselijke aan

xx

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, beterschap voor Luca!!

@ einneh, hier was hij echt toe aan een groter bed, had niet meer veel ruimte in zn ledikantje vond ik. Nu ruimte genoeg haha ;)
    Gelukkig gaat het weer iets beter!

@ cd, fijn geniet van je vakantie. Wel vervelend dat je je zo rot voelt nog!

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Vervelend dat je je zo slecht voelt CD. Hopelijk gaat het snel beter.
    Nu eerst maar genieten van je vakantie!

Met Luca gaat het wel ok. Toen hij naar bed ging vanavond had hij geen koorts meer. Kan natuurlijk zijn dat de spiegel zetpillen nog hoog genoeg was. Morgenvroeg maar weer kijken.
    Ik moet morgen nog een dagje werken en dan heb ik ook vakantie :)
    Met Anouk gaat het nog niet heel goed. Ze is een kleintje, 2700 gram en d'r suikerspiegel schommelt heel erg. Wil ook niet zelf drinken en heeft dus sonde. Ze blijven dus vannacht nog in ziekenhuis. Zijn ook nog niet geweest. Ze mag haar bedje niet/nauwelijks uit, heel sneu :(

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @goldy&familie gecondoleerd
    @angel sterkte meis
    @all knuffie

ff snel....hier gaat het heel langzaam beter maar heb (vooral na een drukke dag de dag erna erg veel dipjes). ik heb momenteel ook niet de puf om het forum bij te houden. mss als ik binnenkort een goeie dag heb kom ik ff uitgebreid lezen.

liefs

BIJDEZE WILLEN WIJ JULLIE OOK FIJNE KERSTDAGEN TOEWENSEN!

14. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Knuff voor jou Kikkert!

Proficiat en sterkte voor je nichtje Dtihje!

Knuff voor de zwangeren met hun kwaaltjes!

Hier gaat het gelukkig met misselijkheid weer de goede kant op.
    Helaas begint mijn rug nu al heel erg op te spelen (had sowieso al rugklachten). Kan 's nachts amper slapen omdat ik geen houding kan vinden door de rugpijn. Slaap ook met voedingskussen maar helpt helaas niet.

Anissa is sinds kort een heksje aan het worden.
    Zodra je "nee" zegt dan slaat ze je. Wel maar 1x keer en daar blijft het bij.
    Ook als een kindje haar iets afpakt ofzo dan slaat ze :)
    Gelukkig geen echte woedeaanvallen maar toch...
    Echt haar grenzen aan het opzoeken en dus de hele dag vaak "stout" ;) Ook als je kusje wilt geven, duwt ze je gewoon weg :( :p
    Verder zegt ze nu echt al veel woordjes en zingt ze al verschillende liedjes mee op haar manier. Steeds meer woordjes zijn herkenbaar, echt schattig! Ook gebruikt ze een 3-woords-zin: : mama (papa, oma etc), wben je? (mama, waar ben je?) Dat zegt ze de hele dag als ze iemand niet ziet, haha

Nog meer van die dwarse dreumessen of krijg ik gewoon een gemene dochter?? :D

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ goldy, fijn dat het een mooie dienst was.
    Verder alles goed met jullie kereltje? Slaapt hij goed in zijn nieuwe bedje? Bij het wakker worden niet aan het rotzooien in zijn kamertje?
    En hoe is het met jou en dat gedoe op je werk?

@ dithje, luca weer wat beter? Gefeliciteerd met de geboorte van jullie nichtje. Hopelijk gaat het snel wat beter met haar. Laatste uurtjes meid en dan lekker vakantie!

@ cd, fijne vakantie. Vervelend dat je je zo rot voelt. Wanneer weer controle of echo? Voorgevoel wat het gaat worden?

@ kikkert, knuffel meid. Fijne dagen!

@ moederk, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je rug. Hopelijk gaat het snel wat beter.
    En hier ook een draakje, zeker de laatste tijd.
    Heeft soms flinke driftbuien en gaat dan ard huilen. Soms wil ze je ook wegduwen maar begint dan weer te huilen omdat ze bij je wil zijn.
    Op de commode is de laatste tijd ook naadje. Driftig doen met armen en benen. Nog niet bewust slaan ofzo.

Verder kan ze ook weer heel lief zijn. Hier ook steeds meer praten. Ze zegt hier regelmatig: mama/papa kijk es.
    Verder is ze echt een lolbroek

@ all, moet straks bloed laten prikken. Heb de laatste tijd ontzettend veel haaruitval, heel extreem. Verder had ik ook een knobbeltje onder mijn oksel en een onrustig plekje op mijn neus. Naar laten kijken maar was niet verontrustend, wel in de gaten houden.

Meiden als ik jullie niet meer spreek, allemaal hele fijne dagen. Geniet van elkaar!

16. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, hopelijk gaat het snel beter met Anouk!
    Hoe is het vandaag met Luca?

@ kikkert, dikke knuffel meid!

@ moederK, Gelukkig is de misselijkheid wat minder. Maar nu weer last van je rug, is echt niet leuk! Hier ook slechte rug en begint ook echt op te spelen. Leuk dat Anissa steeds meer woordjes zegt. Hier ook zo. Hier (nog) niet zo stout met slaan ofzo.

@ Marsim, Hij slaapt super in zn nieuwe bedje. Ben de hele week niet op het werk geweest en het boeit me ook niet zo. Ik ga volgende week weer werken en dan zien we wel, heb er genoeg van eerlijk gezegd.
    Vervelend dat je zo`n erge haaruitval hebt. Gelukkig die andere dingen niet ernstig maar idd maar goed in de gaten houden.

Vandaag weer een pakje gekocht voor de baby..

Bekijk bijlage 209212

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ goldy, gelijk heb je, niet druk maken over je werk. Wat een leuk pakje!

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
  19. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009