Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Meiden

Hier een gebroken tijgertje
    Man mag ik ff klagen

Vanacht geen oog dicht gedaan omdat me buik nogal rommelde zeg sjee vooral erge rugpijn en een kickende beeb die uit me slaap hielde

En om de 15 a 30 min naar de wc
    hooguit maar 1 of 2 uurtjes geslapen
    Uit eindelijk om 05.15 maar onder de douche gegaan

Pfffff heb er geen kracht er meer voor
    Gelukkig dat thijmen lekker makkelijk is
    kan mama ook ff rusten

Sorry voor me geklaag maar eigenlijk hoop ik dat de kleine gauw komt want ook mijn hormoontjes o o o

Zie net me banner nog 5 weken

Liefs Tijgertje23

Houd de andere het nog vol

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik voel me toch heel raar vandaag....ik stond vanochtend heel duizelig op, nu heb ik heel veel last/pijn aan mijn onderkantje echt heel gek gevoel heb ik ik ben er wel maar ook weer niet hahaha klinkt een beetje vreemd wat ik hier getypt heb maar zo voel ik me hahaha

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Met mij gaat het ook goed hoor Eline! Heel gaaf wipstoeltje hoor... Ach meis, soooo cute he zo'n kleintje. Nog heeel even geduld;)!
    Qua joggingsbroek zou ik gewoon je eigen maat nemen hoor meis, rekt altijd nog wel wat extra mee...

Whahaaha Nancy wat een bizarre droom meis:p! Heel herkenbaar hoor meis, heb ook weinig zomer positiekleding en weiger ook om nog maar iets te kopen... zo zonde! Veel plezier bij de sportmiddag, leuk om je collega's weer even te zien en te spreken... Wauw, mooie buik hoor meis:D:D!

Heerlijk Lizz de laatste babywas! Hebben jullie al enig idee wanneer het kamertje komt dan meis?

Mooi Es! Jurkje staat je leuk meis:D...

Foei, foei Angel jij bent alweer veel te druk geweest;):p! Daar gaat je goede voornemen... Spannend morgen!

Super dat het jurkje bijna af is Pooh! Nu hopen dat ze het ook past;)... Heb je lekker tukkie gedaan?

Fijn dat alles goed was bij de gyn Laetitia! Hoe is het nu met de weeen? Auwie zeg, dat prikken is niet fijn:(...

Gelukkig Marsim dat je buikje weer rustig is. Geniet van het mooie weer en succes alvast bij de vk vanavond!

Woehoe Koekkie, einde is inzicht meis;)!

Super Bubsie dat je tegeltjes hebt gevonden!

Hier; heerlijk even naar de stad geweest! Heb een paar nieuwe slippers gescoord, oude zijn vorige week kapot gegaan. Maar dat was nog een heel drama hoor om nieuwe te vinden met van die olifantenpootjes;)... Ga nu nog even heerlijk in de tuin boek lezen, mijn nieuwe (van MP) zijn net gebracht door de postbode dus kan er weer tegenaan!

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey!

Oh bijna niet te harden de warmte. Icootje ligt total loss naast me op de bank. Pfffffft... viel net bijna flauw, koud zweet en alles. Ligt niet aan mn ijzer hoor.

Nancy, hij is door zn pap en mam op bed gelegd en wordt er zo weer door hen uitgehaald. Alleen 12juni nog en dan is Bart gewoon thuis. Dan niet meer. Hij gaat nu meestal naar zijn opa en oma.

Net gehoord dat n kennis van me zw was van n tweeling, maar nu ws op 7w n missed abortion heeft. Even afwachten dus. Ze waren al even bezig voor nummer 2. Leef meteen mee, zelf zat van die toestanden gehad.. bah. Ze kan zich vergist hebben in haar cyclus.

Allemaal lekker rustig aan doen met dit weer en geniet ervan!
    xxx

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmmz jakkes Suekes!!

Dithje: Leesze meid! Heb net m'n boek uit gelezen :D !! Zit nu met minilappie buiten gtst te kijken en te forummen dus ;) !! HAHA .. Lag ik net te slapen buiten onder t parasolletje, gaan ze hierachter alles met veegauto schoonmaken (parkeerterrein) Heel fijn, foute timing ;)

6. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    he dames,

heb echt niet alles gelezen en van wat ik heb gelezen is niet veel blijven hangen:)

dus maar zo: alle mama's nog ff volhouden en benen bij elkaar houden! Enne ukkies: ff blijven zitten nog, zo'n week of 5 minimaal!

@hier: mooi weer, warm; overgang van warm naar koud is weer groot, valt niet goed bij te houden momenteel.
    Met mannetjelief geet het redelijk, hij is begonnen met z'n plannen om de schuur/melkstal aan te pakken(komt ie gisteren aan kijk eens goed heu wa'k gedaan heb met een big smile) Net een schavuitje van een jaar of 5:D

Verder vandaag is er weer heerlijk gepoest, heb weer ff een andere, aangezien mijn normale ziek is of zo. Ik moet eerlijk zeggen stond met verbazing te kijken, hoe ze poetste.....banken van de kant, kasten leeg, leek wel voorjaarsschoonmaak en dat in 2 uur....
    nu durf ik wel ff te luieren, zonder me te schamen voor de puinhopen, deze dame pakte echt alles aan, loopt ze ergens langs ziet ze vegen/vuil, hup meteen doekie erlangs weer schoon! heerlijk!
    Helaas is niet bekend of deze volgende week weer komt aangezien het ziekte verlof van mijn toegewezen dame tot zondag is...en maandag zien we dan wel weer...

Verder heeft de au-pair inmiddels aansluiting gevonden in een frans klasje dus dat ook geregeld, ze twijfelde wel of ze wel 2x per week mocht gaan...tuurlijk mag ze gaan! het zijn maar 3 uurtjes in de week in totaal. En op 1 van die uren lig ik in het zwembad. dus ze dacht dat er bezwaar zou zijn...nou nee, Perine is normaal op school en Isa? die gaat wel traktor-rijden met papa! Ook weer geregeld.:D

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goed geregeld mama van P!!!

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik lig heerlijk in bed Oprah te kijken, raam open windje erdoorheen.. zo is het best uit te houden ;)
    Alles in huis heb ik gedaan, hond is gedaan.. dus nu wachten op Vincent en dan koken.. Bah, weet nu al dat ik geen trek heb in mijn avondeten, maar heb al 2 dagen slecht avond gegeten dus moet mezelf toch maar even dwingen ;)

Jullie hadden het over scheren.. ik moet eerlijk zeggen dat ik het maar weer eens moet doen (op de tast dan) want het lijkt nu wel een boesboes daar beneden :p :)
    Ik laat Vincent het niet doen, die vertrouw ik niet met een mesje daar in de buurt haha.. en ach, t hoeft toch niet perfect.. doe het gewoon op de tast dan vind ik het wel prima..

9. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Heb net heerlijk een tuk gedaan van dik een uur op de bank. Buiten is het toch iets te warm..pfff

Hoop dat het kamertje begin volgende week komt Dithje. Dat is tenminste belooft. Het is nu ruim een week geleden besteld en was bij de leverancier op voorraad dus vertrouw erop dat het goed komt.

Es, geen honger? Vervelend meis dat je steeds zo misselijk bent joh. Maar wel eten hoor. Al zijn het maar een paar happen.

Mama van P, bij jou is het dus ook erg warm? Warmer nog dan hier???? Lekker dat alles goed gaat.

Sam, ja dat soort dingen doen ze altijd als jij er net niet op zit te wachten. Heb je evengoed wel even lekker gerust?

Rustig aan maar Sue met de warmte dan. Niet te lang in het zonnetje zitten dan. Vervelend van je vriendin. Sterkte als het idd zo is.

Tijgertje, hier ook nog minder dan 5 weken. Spannend hoor.
    Vervelend van je beroerde nacht. Hoop dat de komende nachten beter voor je worden.

Ga weer even wat doen...

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja heb verder nog niets uitgespookt ;) .. Jildou net uit bed gehaald, zou nog ff naar postkantoor maar heb ook geen zin, morgen maar even. Dat is t nadeel dat fietsen niet goed lukt nu :( dan moet ik apart weer de auto pakken, beetje jammer ;) !!

11. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

*Breekt in*
    Hallo juli-mama's.....hier een hopelijk spoedige Juni-mama
    Hoe gaat t bij jullie? Nog niemand bevallen toch? Bij ons zijn ze al aardig bezig, maar de grote 'golf' moet nog komen.

Geniet van t lekkere weer en de rust (nog even...)
    *Breekt uit*

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Tijgertje, wat naar zeg dat je zo slecht hebt geslapen. Ik hoop vanavond beter.

Dithje goed dat je toch geslaagd bent voor slippers

Lizz lekker dat je een uurtje hebt kunnen slapen

Sue wat naar van die vriendin, hopenlijk geen missed abortion

Kikkert hopenlijk gaat de duizeligh4eid weg, en de pijn aan onderkant. Lijkt me naar.

Mijn scooterband was gewoon helemaal leeggelopen, dus ze hebben hem opgepompt, viel weer mee.
    Net 2 uur in de zon liggen bakken, heerlijk. heb er eigenlijk totaal geen last van, van warmte.

Over onderkantje scheren: een paar keer in de week doet mijn man het, en ik de overige dagen op gevoel. Gaat prima zo.

Ik ga ff aardappels schillen en snijbonen klaarmaken:D

xxx

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Joehoe

ben je ff weg en dan heb ik weer 8pagina's te lezen:$:$

Ik doe het ff zo:

hier alles weer schoon(mama is geweest) en ik zelf heb ook wel wat gedaan..

Fysio net van terug.
    Dani heb ik tussen de middag es x op gelaten, en hij heeft het tot half 4 volge houden;)

Hij slaapt namelijk heel lang tussen de middag en s avonds pas heel laat terwijl hij om 7 uur in zn bed ligt..

Ik wil hem dr om 5 uur uit halen en eten geven en tegen half 7 weer in doen, is dat een id???

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Femke: Heey, hier is al 1 juli baby ;) Nou ja, mei baby ;) ..Verder houden we onze beentjes nog even bij elkaar :D !!

MamaCHan: Hmmz ik zou hem dan niet later in bed doen s middags. Want dan is hij er net uit en er weer in, dan wil hij s avonds waarschijnlijk nog minder slapen, dan kan je hem er beter eerder in doen denk ik ... Of korter laten slapen..

15. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    oke, ja korter laten slapen begin ik dan morgen mee;) maar dan wordt die zo chaggie...

Wat zal ik nu dan doen???

16. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een paar keer per week????? :( en de overige dagen doe jij het?
    Hoe hard groeit dat gras van jou haha.

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    aaaaaaaaaaaaaaah koekkie:$:$ dat gras:p lig hier dubbel:p
    komt omdat het mooi weer is:p ahhaha

18. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Hahahahaa... Koekkie door de bocht...

Ik doe het nog zelf op de tast hoor. Maar wordt wel lastig.

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHAHAHA KOEKKIE :D

MamaChan: Ik zou hem dan niet te lang laten slapen of vanavond later erin ;) !! Maar dat wil je vast niet :D

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    ff ego hiero, kom net terug van de sportdag, was onwijs gezellig alleen hebben mensen altijd de behoefte om bij mij hun verhaal kwijt te kunnen ;) (ik vertel ook nooit wat door hoor, dat zal het wel zijn. Dus heerlijk dat ik het hier kwijt kan :p) en tja collega moest dus zijn ei kwijt en heeft opgebiecht dat ie affaire heeft met een vrouwelijke collega van me :$ Ben nog redelijk in shock want had het echt nooit verwacht van hun en vooral niet van haar! 8) DAMN, ben blij dat ik met verlof ben want hoef er niet met mijn neus op te zitten hoor ;) haha heb ik dat :p Ze zijn beiden getrouwd overigens........... ;)

Verder was het onwijs gezelli en heerlijk in het zonnetje gezeten. Dan mis ik het wel hoor, lekker terrasje met een roseetje maar alles voor het goede doel ;)

Zo ga even de snijbonen opzetten, dat eten we vanavond met aardappeltjes in schil en chipolata worstjes jammie :p Al heb ik enorme zin in BBQ :D Van het weekend maar...

Deel Deze Pagina