@Dithje, jij ook thanx voor de tips! Doe jij beetje rustig aan meis En ja dan heb je geen zin om weg te gaan inderdaad, balen zeg... Ze hebben wel veel pre-bruiloftsborrels, BBQ's en feestjes he hihi Mocht ik je niet meer 'spreken', heeeeeeel veel plezier morgen en hou je taai he meis!
Hebben ze zeker meis... Vind het allemaal een beetje overtrokken en te veel hoor moet ik zeggen. Vorige week die bbq, vanavond een borrel, morgen de bruiloft en dan willen ze zaterdag een brunch doen ter afsluiting... Beetje over done8)! Thanks alvast meis...
Moet trouwens even mijn mannetje ophemelen hoor... Zo geweldige schat! Hij heeft gisteren heerlijk mijn voetjes gemasseerd en wat denken jullie... weg vocht! Net komt ie beneden, met het flesje massage-olie woehoe!!!! Zeg maar dag, dag vocht...
dithje ja echt super heb er ook wel zin in haha... maar meid doe jij het wel rustig aan? kan me wel voorstellen dat je niet veel energie over hebt om weg te gaan...alsnog een fijne avond en miss tot later anders tot morgen ...knuffff nancy wahhh ja de een vind slaap verwekkend maar ik niet hahaha... maar je hebt al aardig wat tips meid daar kan je vast iets mee?
hey wat lief van je mannetje zeg heerlijk als je zon man in huis hebt meid... lekker laten verwennen ... zeg idd maar dacht vocht
@Dithje, haha ook nog een brunch jeetje.. En wat een topvent heb jij! Hier ook de nodige massages en kietelbeurten inderdaad, echt heerlijk @Angel, ja en dan vind ik weer ATWT heeeeel leuk onder het eten hihi net zoiets natuurlijk Ja genoeg tips, thanx!!
hhahaah daar kijk ik ook naar hoor ...maar ook gemist he nu hopen dat ik morgen vroeg in staat ben om te kijken? haha
Pooh, wat voor tuinset heb je besteld? Recept klinkt erg lekker!! Es, wat rot dat je nog zoveel pijn hebt dikke knuffel! Laetitia, fijn dat je al zoveel kleren hebt dan Alleen het uitzoeken kost natuurlijk wat tijd. Nancy, is wel leuk ja om voor de moeder ook iets mee te nemen.. Een verwenpakket ofzo? Zodat ze af en toe lekker kan relaxen.. Angel: heerlijk toch, even slapen.. Ik ben de hele dag moe maar echt slapen kan ik helaas niet. Gezellige avond Sam! Dithje, soep was lekker ja. Heb er 2 broodjes bij genomen met roerei Denk wel goed aan jezelf he! Niet teveel doen. Kun je vanavond niet gewoon thuis blijven aangezien morgen al druk genoeg wordt? Aaah, wat lief van je mannetje!! Dus dat helpt echt? Moet ik ook eens proberen dan.. Hier: wederom een luie dag gehad vandaag. Ik heb me voorgenomen om morgen enveloppen te halen en die vast te schrijven (wij sturen niet veel kaarten) en dan 2 foto's af te laten drukken en kijken of een van de twee leuk genoeg is om te gebruiken als geboortekaartje. Dan hoef ik die alleen maar zoveel keer te laten afdrukken en dan wil ik die op wat dikker gekleurd papier plakken. En achterop dus de tekst die ik nog moet verzinnen (net als de naam..) Ook wil ik morgen nog even langs het werk gaan. Ik probeer nu nog wekelijks te gaan, kan ze niet missen! Ga hier nog even rondneuzen en kijken of er nog wat leuks op tv komt vanavond...
@MoederK, heerlijk toch zo'n dagje, moet een keer kunnen En leuk idee voor het kaartje! Hier word ik ook steeds gebeld door collega's hoe het gaat, superleuk vind ik dat Fijne avond @Koekkie, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh heerlijk idee he of niet?
@Pooh, het gaat hier goed. Mijn 1e week verlof zit er bijna op. 's middags pak ik mijn rust en gaan de voetjes omhoog. Vandaag moet ik zeggen, valt het reuze mee met het vocht in de voeten, zit m meer in mijn vingers. Tussendoor probeer ik in delen het huis te poetsen en bij te houden. Nu lig ik weer lekker op de bank, laptop erbij, zometeen de Pfaffs. Ik vermaak me wel .
moeder k dat is idd een leuk idee zeg van het kaartje ..oeiii nog geen naam? is ook moeilijk hoor... lekker zon lui dagje meid gewoon aan toegeven ...
uhh nancy jij had op dit moment ook een ijs verslaving toch?? heb er hier alweer 1 en had er al 3 op vandaag haha...
Weet dat het niet uitmaakt maar ik heb nu elke dag zo'n luie dag... Heb dus absoluut geen last van nesteldrang, haha Eerder het tegenovergestelde.. In mijn album heb ik de 2 foto's staan waarvan ik er 1 wil gebruiken voor het geboortekaartje? Welke vinden jullie het leukste? Of misschien allebei niet leuk?? Ik ga toch mijn mannetje zeggen dat we een laptop moeten aanschaffen. Ik vind het aan de ene kant te duur maar aan de andere kant zo ontzettend handig! Vooral dadelijk met zo'n kleintje..
Meiden, even een ego berichtje.. Ik zal hier even wat minder langs komen.. ik zit er ff helemaal doorheen.. black out ofzo T gaat ook niet goed met mijn hond.. en sommige zullen het snappen sommige niet, maar mijn hond is mijn alles en het doet me gewoon pijn haar zo te zien.. gaat me echt aan het hart. We doen er alles aan om haar te helpen, maar soms weet je het gewoon niet meer.. Ze zal mijn stress ook wel aanvoelen en mijn pijn.. We zijn weer met haar naar de dierenarts geweest en gaan allerlei testen doen om erachter te komen wat er met haar aan de hand is.. Alleen het probleem is ook een beetje dat ik er doorheen zit.. ik kan er weinig tot niks meer bij hebben.. Zelf voel ik me ook moe, lusteloos en heb vreselijk last van me buik (krampen en steken) Ik kan ook alleen nog maar huilen.. en dat is ook erg vermoeiend. Vincent doet zijn best, maar weet ook niet wat hij doen moet om me te helpen en te steunen, soms laat ik hem ook niet meer toe.. dan ben ik liever helemaal alleen. Ik ga morgen contact opnemen met de VK, en even het een en ander bespreken en bepraten.. Ik hou jullie wel op de hoogte van hoe het met me gaat, maar heb even de zin en puf niet meer om alles bij te houden en bij te lezen en op iedereen te reageren.. en dat spijt me want jullie zijn allemaal top meiden!! Ik doe mijn best om elke dag even te komen spieken.. Knuffel voor iedereen
@Angel, ja dat was ik! Heb er ook alweer 5 op vandaag 8) @J2J, hier ook de Pfaffs aan het kijken Sterkte met je vocht, niet fijn nee @MoederK, wij hadden toen een hele mooie aanbieding, een compac voor 400,- ofzo, zou zeker de aanbiedingen in de gaten houden, is het wel waard nl.. Ik vind die foto van die knuffel het leukst! Trouwens mooie behangboom zeg ik het kamertje, super!
Je kwam al minder dus vermoedde al zoiets meis... Pak je rust en ik begrijp het maar al te goed van je hondje, dat zijn toch je kinderen he!! Kom maar even tot jezelf meid en niks forceren.. Goed dat je met de VK gaat praten want dit kan zo niet. Dit zou een prachtige tijd moeten zijn maar dit is toch niks zo!? :x We zien je wel weer wanneer jij er aan toe bent, heel veel sterkte meid!!