Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    heb je eerst ff toegevoegd al dinnetje te worden haha anders kan ik niet na je foto,s kijken :D
    wij hebben een 2e hand lappie gekocht manlief wou wel een nieuwe maar ik vond dat weer zonde van het geld ..dus dan maar een 2e handsje doet het ook hoor..:D

2. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Es, ik kan me voorstellen dat het je pijn doet je hond zo te moeten zien. Hoop dat het allemaal meevalt met de onderzoeken en ze haar snel kunnen helpen beter te worden.

Ik hoop dat je buik snel wat rustiger wordt.....of dat jullie meisje dan maar besluit tevoorschijn te komen, zo blijven lopen is het dan ook niet.

Heel veel sterkte met alles, denk aan jezelf en doe rustig aan he.

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Es, een hele dikke knuffel en we begrijpen dat je het moeilijk hebt meid! Rustig aan doen...

Aan iedereen met een goede echo en die allemaal bij de vk zijn moeten gaan! Super!

Koekkie, geniet van je verlof meid! Eindelijk ook thuis ;)!

Hier wat moe, dus lang zal ik er niet zijn...heb last van mijn navel al een paar dagen...van het minste ik het streel of mijn kleren komen ertegen...AIUUWWW :(
    Dus aan iedereen die het nodig heeft, een hele dikke knuffel van me! En tot gauw!

4. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Angel, ik blijf plakken op de bank vanavond, dat gaat me lukken ;)

@Petatje, ik wil ook vriendinnetjes met je worden, ben benieuwd naar de foto's van jullie meisje.

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    es ..he meid toch ..kan me wel voorstellen dat het pijn doet als je je hond zo ziet ..en goed om het ff met je vk te overleggen want dit is geen doen.. kom gewoon wanneer jij er aan toe bent en neem je tijd ..dikke knuff...

6. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Hele dikke knuffel Es, doe rustig aan! Je hoeft je in ieder geval echt niet schuldig te voelen naar hier..
    En van je hond kan ik me goed voorstellen, hoop dat het goed komt! :(

J2J, lekker een bankhangavond! :D

Pippo, jij ook rustig aan... Schopt de kleine steeds tegen je navel aan dat deze zo'n pijn doet? :(

Nancy, thanks!

Angel, je bent mijn dinnetje :)
    Ik ben nog een leek hier dus niet nog uitzoeken hoe alles precies werkt, haha

7. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ik denk dat ik of House ga kijken vanavond (volgens mij komen er wel 4 afleveringen) of die film op net 5..
    Of ik blijf hier hangen..

Grrrr, ik wil allebei tegelijkertijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:x

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    moeder k ja we zijn dinnetjes haha... welke bedoelde je ?? waar je er maar 2 van in het album hebt ?? dan zeg ik de 1e in dat album ..

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pippo, auwie das neit fijn zeg die navel... Schijnt wel iets typisch voor zwangeren te zijn want een meisje op mijn cursus had er ook last van. Geen remedie voor volgens mij :(

@Tv vanavond, over her dead body komt vanavond, is wel grappig filmpie :)
    Ik ga voor onze Derek om half 10 :D

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    pippo auwii knuff meid...

tv hier weet ik nog niet ...wil eingelijk j vd sloot kijken maar dat is zo laat;)

11. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Angel, zit bij album: foto's allerlei. en de foto's hebben de naam: "idee geboortekaartje" :)

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heb ik over nagedacht hoor MoederK om thuis te blijven vanavond, maar vind ik dan ook weer zo knullig... Ga dus wel even, maar zeker niet te lang!
    Heerlijk toch van die luie dagen meis?! Goed voornemen om morgen enveloppen te gaan halen;) en gezelli om even bij het werk langs te wippen... Euhm, maar nog geen naam?

Jippi de pippi Koekkie, verlof:D:D!

Whihihi Nancy en Angel, denk dat jullie maar aandelen moeten gaan kopen voor al die ijsjes:p!

Ik vind de foto met de dino het leukst MoederK! Enne... mooie buik hoor:D. Whihihi meis, dat wordt toch een laptop... Dan kan je House/film kijken en gezelli hier blijven plakken;)...

Ach lieve Es, pak gewoon de rust en tijd die je nodig hebt meis! Het zou wel fijn zijn als je af en toe laten weten hoe het met je gaat, maar het belangrijkste is dat jij het kunt bolwerken en daarmee jullie meisje gezond houd! Sterkte voor jou meis en ook met de hond, dikke knuffel!

Auwie voor jouw navel Pippo! Hoe is het met je mannetje?

Hier; gaan nu toch echt maar even die kant op;)... Misschien tot later meiden en anders tot morgen!

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    moeder k heb er een reactie bij gezet ..dan hoef ik het hier niet neer te zetten haha... blijft het nog iets geheimer toch? hjah

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    tot later dithje rustig aan meid....idd zou wel goedkopen zijn als we er aandelen in handen zitten haahha... maar ohhh zo lekker :D

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    MoederK, neen denk gewoon dat beebje zodanig een houding aanneemt waardoor er steeds druk op navel komt te zitten...hoop dat dit geen 6wk duurt, want kan niet eens deftig aan tafel zitten, kindjes kunnen niet echt goed bij me zitten daardoor...

Dithje, met mannetje zo en zo...zijn gisteren bij arts geweest en heeft verlenging gekregen tot na bouwverlof...26juni terug onder de NMR daar hij in linkerbeen nog steeds een dovend gevoel heeft met momenten en ook erg veel krampen heeft (wat hij ervoor nooit heeft gehad)...als NMR goed zou zijn, dan kine volgen om zo de spieren terug krachtig te maken tegen dat hij weer moet gaan werken...indien NMR niet goed, ja dan weer luisteren bij neuro chirurg...maar goed, we blijven positief!

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es dikke knuffel voor jou. goed dat je contact gaat zoeken met jou vk mss kan deze wel iets voor je betekenen want dit is ook niks. en wat je hond bereft ik begrijp precies wat je bedoeld hier is ook de hond mijn "kindje" en heb alles voor d'r over. mss moet je eens contact zoeken met het dierenziekenhuis is utrecht deze kunnen je wellicht verder helpen op een goed en profecionele manier (wij zijn ook daar geweest met onze hond en echt super artsen daar). doe rustig aan meid en sterkte met alles

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Meiden ff ego aan::

Pfff:x:x:x:x:x moet even uitrazen hier, t gaat zo goed hier en nu volgt er weer dit..
    Dani huilt nooit a;s die na bed moet, en nu werd die steeeds wakker met zn vinger in zn oortje.. ik heb zn oren schoongemaakt en veel zooi( we doen dit om de dag) toen begon het huile huile huile, dus ik haal hem eruit en den had alweer een afspraak nja afspraak:x
    Ja wrom haal je hem er uit laat hem gewoon luiggen hij is moe:(
    Ik heb toen de post gebeld en gevraagd wat te doen, ik moest zn hoofdeinde na boven doen zodat hij nie zo veel druk op zn oren had, oordruppels en zetpil.
    Ik had geen oordruppels, en in plaats van dat den ff vraagt goh kan ik wat doen of halen?
    Nee meneer hele tijd tezeuren dat ik hem te weing had aangekleed en dat hij alleem ma moe was..Gvd ik zo doe hem eens een zetpil, ik was dus met zn bed bezig en hij met zie zetpil en dan lukt het weer nie met die luier(verkeerd om) wordt die boos en zegt meneer doe jij tma hoor, en loopt weg:x
    Nou Nou toen heb ik me zus gebeld en gevraagd of ze ff druppels wil halen.. Den heeft vervolgens gewoon beneden gezeten en ik met een huilende dani boven, ik dacht echt:x:(:(:( hoe kan je zo doen???? donder ma op heb ik gezegd!!! toen ging meneer vrolijk weg, me zus en ik hebben dani gekalmeerd en hij slaapt nu goddank!

Sorry ma ik heb hier dus echt geen woorden voor:(:( echt niet!
    weet tog wel wanneer mijn kind pijn heb!!!
    sorry voor dit ego tje:(
    als dit zo moet dan doe ik het liever alleen!!

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamma chan, OMG Chan, wat is dat voor een vent joh!? :$:x Sorry hoor maar dit vind ik persoonlijk bij de beesten af, wat een hond, sorry dat ik het zeg ;) Snap je frustratie helemaal meid en sta compleet achter je.. Wat zei je zus?
    Fijn dat Dani nu lekker slaapt maar niet dankzij zijn altijd 'zorgzame' papa, mijn god zeg ;):x

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    mamachan dat geloof ik best meid ...doe maar rusig aan anders lig je zo zelf weer in het zk meid...kan me voorstellen dat je :x bent ..laat hem maar in zijn sop gaar koken ...

20. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ja dat vraag ik me ook af wat voor vent dit is:x

ja stuurt die je had je zus tog al gebeld dus kon ik t tog nie meer doen??
    wft!!:$:$
    ooow dinsdag moete we weer na anne en reken maar dat ik bespreek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    die vtn krijgt zo de wind van voren en achter en opzij van mij!!!!!
    Hier kan ik dus echt niet tegen!!!

Ben afgelopen week alleen bij die mevr geweest(anne) en die zegt me toen bedenk jij eens goed wat jij wilt met hem

Deel Deze Pagina