Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Meis, ik begrijp je boosheid echt al te goed want ik zit hier al met mijn nekharen recht overeind van zo'n vent maar denk jij aan jezelf?? Je moet je rustig houden he, jij zit in principe ook nog in de lappenmand... Sterkte wijfie :(

2. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Nou ik heb al wel gezegd bij die vrouw dat ik in mijn hoofd ook btje vol zit en dat ik mijn zwangerschap eerst tot een goed end wil brengen;)
    ik moet nog 1x dan moet den alleen dus ja..

weet je ik houd van hem ma als die zulke diungen doet denk ik HOE KAN JE ZO DOEN OF DENKEN!!!

ik ben een sterkte vrouw vind ik zelf en sla me altijd overal doorheen:D dat is denk ik mijn sterkste kant;)
    en probeer altijd dit soort dingen vooral nu te blocken..

en als je dan straks met hem praat dat praat die wel met je mee aaaaaaaaaaaa je hebt gelijk bla bla stom eigenlijk dat je dr dan weeer intrapt:)

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    mamachan ik kan niet bij jou naar binnen kijken ...maar ik had het wel geweten hoor ..ik had hoe moeilijk het ook is voor mezelf en de kids gekozen sorry dat ik dit zo zeg .. denk goed aan jezelf meid knufff
    hoop dat dani een beetje doorslaapt ;)

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mama chan nou ja zeg....heb er ff niet veel woorden voor sorry, want ook mijn mond valt open. knuffel voor jou en je kleine manneke, trouwens nog een tip zoutoplossing in zijn neusje (neus en oren staan in verbinding met elkaar)

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamma chan, ja je kan sterk zijn meis maar je lichaam en mind doen nu rare dingen met je... Ben normaal ook superwoman maar ben nu zo labiel als de pest 8) Hou je taai meid! denk aan jezelf en je kindjes zeg ik alleen maar...

@Kikkert, o ik dacht zoutoplossing voor Den want daar weet ik er ook wel raad mee hoorrr :D:p

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ....voel me opgejaagd echt niet normaal had ik gisteren avond ook, ik weet ook niet wat ik moet word een beetje gek van mezelf hahaha....zal wel komen omdat de laatste daagjes/weekjes naderen

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ohh hier zijn de buiken en krampen weer pijnlijker dan vanmiddag pfff zelfs rug voel ik nu ( of door het zitten de rug??)

8. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    nee die kan je beter een lading zoutzuur over zn pik heen gooien:x:$:x zo weet die ook es wat pijn is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

heb slaoli in zn oor gedaan;) ga morgen gelijk zulke dinge halen dan heb ik dat in huis..

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kikkert hahaha idd denk het wel meid.. de nestel begind nu toe te slaan haha..

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    :D..

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Kikkert, hier nog zo eentje.. Al ben ik nu echt wel redelijk bij met schoonmaak en dat alles klaar staat. Zal er inderdaad wel bijhoren, NESTELDRANG :D

@Mamma chan, ohoooooooo hahaha :p

@Angel, ach nee he niet weer, balen meis!! :( Wat ga je (er tegen) doen?

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dat helpt ook heel goed mamachan ..sterkte meid..

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @angel komt het wel regelmatig???
    @mamma chan mss wil die dan eens luisteren

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ja nesteldrang hou op....word niet goed van mezelf alles moet op de milimeter goed staan enz....terwijl ik zo normaal echt niet ben ik hou er wel van dat het netjes is maar zo erg echt niet. bij dylan heb ik met weeen nog het hele huis schoongemaakt en een paar uurtjes later was hij er hahahaha

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ja bahhh ... vanmiddag waren ze ff een anderhalf uur heviger dan gister ..toen bleef het weer gewoon door zeuren met kleintjes en nu weer heviger en houden wel een min aan dus tja ???????????? geen idee ....denk zo nog maar ff een douche nemen en kijken wat het dan doet ?

kijk kan er niet echt een touw aan vast knopen want bij dion waren ze ook niet te hevig en regelmatig ondanks dat ik toch ontsluitings weeén had :$ maar toen ik bij de jongens het voorwerk had hielden ze niet de hele dag aan ...dus een beetje dubbel in mijn gedachten

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    angel als jij het niet vertrouwd gewoon bellen meid....daar zijn ze voor ze kunnen beter 1x teveel komen dan 1x telaat of niet

17. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

wahhh die is goed ..nou dat had ik des tijds heel niet he ..wel de dag ervoor (wist toen niet dat het zover was) maar tijdens het echte werk nee had ik juist zoiets van daag vind wel prima ..
    uhhhhh bedenk me net dat ik gister avond nog heb opgeruimt :$

18. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    angel: hmz vervelend zeg!!

meiden ik ga na bed;)

tot morgen!!

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kikkert ja dat weet ik...maar ja bel zeker wel als ik echt denk het zakt niet ..en hoop dat ik zo na het dochen dan meer weet .. want van een warme douche zetten ze of beter door of voorwerk en zakt het iets af ...

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamachan rustig aan meis en hopenlijk een rustig nacht...knuf
    @angel oei gisteren nog alles opgeruimd wie weet :D ..... nee op het moment dat ik weeen had bij dylan wilde ik iets te doen hebben en moest voor mijn gevoel alles blinkend schoon zijn achteraf dacht ik waar ben ik toch mee bezig geweest hahaha....

Deel Deze Pagina