Tjongejongejonge.....stomme internet heeft er dus de hele avond uitgelegen. GRRRR.... Voordeel is wel dat ik alle enveloppen heb geschreven dus dat klusje is ook weer af! Joepie. Niet echt bijgelezen, maar wil Es een hele dikke knuffel geven en neem je tijd. Heel goed dat je morgen de vk belt. Je hoort te genieten van alles en hoe jij je nu voelt is niet goed meis. Heel veel sterkte ook met Senna. Ik weet hoe het voelt als een van je kindjes iets heeft. Angel las dat jij nog steeds aan het rommelen bent. Zet het door voor je idee?? Dikke knuf voor de rest!
nou geen idee eingelijk het douchen heeft niks geholpen want het blijft ondanks dat zeuren....aan de ene kant hoop ik het wel maar de ander ook weer niet...
nancy ja dat wel hoor ..kijk want zou het toch niet willen doorzetten dan kan ze natuurlijk met toucheren mee los maken en dan is de kans dat het doorzet groter ... en kans op infectie is ook groter ..dus ze wil toch ff afwachten tot morgen mocht het dan nog zo zijn komt ze toucheren ... en ze weet van dion en dat is ook wel heel appart omdat je normaal toch regelmaar in de weeén hebt en ik het toen niet had ...
@Lizz, heb je ineens tijd over he hihi I know what u mean @Angel, dat begrijp ik dan wel weer ja... Bij mij begon het toen verschrikkelijk te bloeden toen ze dat had gedaan, dus kan me er wel iets bij voorstellen Dus jij bent weer een gevalletje apart, meis meis toch Ik wens je heel veel sterkte meid en hopen dat je de nacht goed doorkomt! Ik ga afsluiten, trusten meiden en tot morgen!
Angel, veel sterkte vannacht meid... Hoop dat het gerommel nog even wegtrekt tot je groen licht hebt.. Dithje, fijne dag morgen! Lizz, fijn dat de enveloppen geschreven zijn. Haha, volgens mij zou dat voor iedereen goed zijn, een dag zonder internet! Voor iedereen een dikke knuffel en welterusten!
Ja, zp is behoorlijk verslavend hoor. Haha... Ben nu nog wakker omdat ik het verhaal van Joran nog even wilde zien op sbs6. Dat begint nu. Ben benieuwd wat ze allemaal gaan zeggen.
ach nancy die horen er ook bij he hahah .. weltrusten meid.... moederk en de rest ook weltrusten ... hier nu ook na mijn bedje toe ..als het anders wordt hier horen jullie het gauw ..
goedeavond meiden, thanks voor de berichtjes tav het ingaan van mijn verlof sinds einde middag. ja heerlijk! was er wel aan toe, lichamelijk had ik nog even door kunnen gaan maar met mijn gedachten was ik alleen maar bezig met denken wat ik nog allemaal moet doen (alles!) mijn eerste officiele dag is maandag maar dan hebben we allemaal afspraken staan voor de kids en kraamzorg. Dus die dag vliegt zo voorbij maar woensdag word mijn eerste luie dag. Es, heel veel sterkte. ik weet hoe verdrietig het is al je hond ziek is. En je hebt al a.s mama al genoeg aan je hoofdje. Nogmaals sterkte en ik hoop dat je morgen met je vk goede afspraken kan maken. Ohh ik dacht ik al bijgelezen was maar ik mis een paar pagina's maar ik ga nu echt pitten. Het was weer een lange dag meiden. Slaap lekker! x
Nog een vraagje... Wie is er op de baarkruk bevallen of wil dat doen? Wil graag jullie verhaal of mening horen, zit namelijk te denken om op die manier te bevallen.
Heey hoi, Suus moet nog zeker een week in het ziekenhuis blijven, ze heeft constant bloedverlies en ze willen het in de gaten blijven houden. Het goede nieuws is dat ik een laptop heb gekocht voor haar en ze kan dus waarschijnlijk vanaf morgen zelf online de hele dag via de gratis WiFi van het ziekenhuis! Goed geregeld of niet!!! Ik vind het verder wel heel zwaar, ik mis suus en ik kan ons lieve dochtertje ook niet de aandacht geven die ze nu juist zoveel verdient. Maar goed, we moeten er doorheen! Trusten, Jeroen.
jeroen ...wat vervelend voor jullie zeg ..kan me voorstellen dat je moe bent en er ff doorheen zit ...wel lief dat ze een laptop heeft ...dank je wel ...we horen haar vanzelf maar laat ze maar wel rustig aan doen een dikke knuff voor haar van ons hier... bedankt voor de update
Goedemorguh, Pfff...wat een tijd om al beneden rond te lopen. Ik kon niet meer slapen, heb net al was staan vouwen en zit nu dan maar met een boterhammetje Mickey Mouse te kijken, met dank aan Zappelin . Want verder is er nog maar weinig op tv. Oh oh, is de nesteldrang dan officieel toegeslagen? Ik wil vandaag kijken of ik mijn ziekenhuistas kan klaarmaken en wil nog wat aan de poets. @Jeroen, bedankt voor de update van Susanne. Heel veel sterkte voor jullie allebei! @Angel, hoe is het met je buikje? Nog aan het rommelen of is het gisteren na het douchen minder geworden?
goede morgen, SAm was er alweer om 5:30 en niet meer in slaap te krijgen Gisterenavond met 2 vriendinnen uit eten geweest, heeft me echt goed gedaan Nou ja heb nog helemaal niets terug gelezen, ga ik doen als Sam vanmiddag/vanmorgen gaat slapen oke lieve dames Hoop dat alles goed is met iedereen.. Liefs
Morgen meiden Jeroen snap dat het zwaar is, lief dat je een laptop hebt gekocht, super. Sterkte hoor ermee bella lekker uit eten geweest, heerlijk. Jij was dus ook vroeg wakker, ik ook al om 5 uur. Zat een vogel die zijn snater niet kon houden:x xxxx
goede morgen hier een beroerde nacht die had ik natuurlijk al maar vanacht pff ... veel pijn gehad ook in mijn boven buik en rug tenhoogte van mijn boven buik zeg maar rond om pff ook nog nooit eerder gehad.. verder nog met een warme kruik gelegen en toen ff in slaap gevallen gelukkig niet lang maar ja altijd iets dan niets zeg ik dan maar ... nu gaat het wel hopen dat het zo blijft .. j2j al zo actief in de ochtend hihi miss idd de nesteldrang toegeslagen bella zo wat vroeg meid miss toch nog ff liggen vanmiddag als het lukt ?
@Angel, doe je rustig aan vandaag. Blijft rommelen zo, niet fijn. Knuffel! @Eline, fijn zo'n vogel. Dan ben je toch in staat om een luchtbuks aan te schaffen . Nee gekheid, ben een dierenvriend hoor. @Bellamano, ook goedemorgen, jullie mannetje was dus al op tijd wakker. Hoop dat je vanmiddag nog wat rust kunt pakken als hij slaapt.
Goedemorgen. Koekie geniet lekker van je verlof! angel super dat je gebeld hebt.hoe is t nu? susanne heel veel sterkte.wat een topvent heb je meid! oh gezellig nog meer vroege vogels!Hier hele nacht drama geweest.elk uur gezien.om 10 voor 6 was Jildou er ook weer.dus ben niet echt te genieten.vanochtend Spike naar trimster brengen en zal thuis weer poging doen wat te doen.we zullen t zien.Jildou is nu al vervelend.gooit steeds haar knuffel achter t bed.heel fijn kan ik t bed elke x weghalen anders kan ik dr niet bij.nou tot straks maar weer ergens.
Angel wat naar van die pijn zeg. Is het wel nu een beetje rustig in je buik? Es snap het goed, een hond is ook gewoon als een kind. Rustig aan, hoop dat ze je hond kunnen helpen. Ik heb steeds als ik even op mijn rug lig dat ik zulke erge pijn krijg in mijn buik, is dat normaal? xxx