Juli 2010 mama's deel 5

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Jun 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @angel dit is ook niks he meid, dit put je helemaal uit. je bent nu 37 weken dus ik zou zeggen kleine uk laat je maar eens zien aan de buiten wereld :D

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @lizz nee daar heb ik geen ervaring mee.
    @susanne/jeroen bedankt voor de up-date, shit dat ze nog steeds bloedverlies heeft en nog zeker 1 week moet blijven. en wat lief een laptop gekocht en ook heel handig natuurlijk :D.
    heel veel sterkte
    @j2j jeetje das idd vroeg en idd zappelin is heel fijn, hier word overgins heel vaak nick jr. gekeken (favoriet van dylan). suc6 met poesten en de tas klaar maken
    @bella ook al vroeg eruit. veel plezier vanavond
    @sam shit meid van die rot nacht en dan ook nog zo vroeg eruit. doe maar rustig aan vandaag, knuffel.
    @eline ligt eraan meid....voelt het aan als hardebuiken of eerder weeig? ik kan zelf ook bijna niet op de rug liggen omdat ik dat steeds harde buiken krijg.

hier....

goed geslapen maar helaas wakker geworden met een verschikkelijke pijnlijke heup (liggen gaat helemaal niet en zitten een beetje) maar dat trekt dadelijk wel weer weg (heb ik vaker in de ochtend). verder vandaag weinig op het programma maar mij kennende vind ik daar wel weer wat op hahaha.

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Harde buik niet, het wordt tenminste niet hard, heb dat nooit echt gehad harde buik. Voelt meer als soort kramp, en steken.

Hoop dat de pijn in je heup zo wegtrekt
    xxx

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    sam he bahh meid wat een nacht voor jou zeg en dan jildou ook nog vroeg wakker en niet goed gehumeurd bahh knuff meid ..na de beroerde nacht gaat het nu wel nu hopen dat het zo blijft ..
    kikkert he bakkers van je heupen hoop dat het snel weg strekt ..en niet te veel hooi op je vork nemen vandaag he? ja idd maar goed we wachten af meer kan ik niet doen..
    eline dat kan miss de kleine aan het indalen? ..

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @eline nee dan zou ik het ook niet weten, bij twijfel altijd ff bellen naar de vk/gyn
    @angel dan hoop ik of dat het doorzet en stopt voor jou. nee ik ga het idd vandaag maar proberen rustig aan te doen er is ook bijna niks te doen hihi krijg je met die nesteldrang

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    kikkert ja ik ook hoor of het een of ander ? we wachten af anders moet ik manlief maar even verleiden zodat dat miss helpt om het door te laten zetten hahaha...ja nesteldrang is ook wat je gaat er gekke dingen door doen hahaha.....

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @angel hahaha wie weet helpt het wel als man lief ff een daad wilt verrichten :D .....hihi ja die nesteldrang ik lijk af en toe wel een poets freak

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    trouwens angel leuke foto's heb je op jou hyves staan :D

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    kikkert ja wie weet kan het altijjd proberen he? haha...
    dank je wel ..staan er wel heel veel he? haha... zal bij jou ook eens gaan kijken nog niet eens gedaan ;)

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    ja ik heb ze overgins niet allemaal gekeken hoor maar wel veel :D . ja zet dat mannetje van jou maar eens aan het werk...die van mij mocht gisteren proberen hahaha maar ik vind er geen zak meer aan alles zit in de weg en ik heb er nogal moeite mee dat er toch een kind in je buik aan t schoppen enz.. is :p:D

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    haha idd wij waren tot een paar weekjes nog aardig actief ..maar manlief durft niet mee zo omdat ik daarna een tijdje last had van harde buiken en vocht verlies ..maar nu is het anders toch?? hahaha.. is idd raar als die kleine aan het schoppen is helemaal mee eens :D

12. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha nou hier moet ik er niet aan denken. Doet me al zeer als ik over mn buik aai ;) !!

Eline: Ik kan nu ook heel slecht op mn rug liggen. Dan word ik 9 van de 10 x misselijk. Dus het zal wel te maken hebben met je kleine die dan op vanalles ligt te drukken!
    Trouwens ik slaap uberhaubt het beste alleen op links, de rest word ik misselijk of maagzuur of ligt niet lekker :p HAHA!!

Angel: Dikke knuffel meid!!
    JAHOEJAHOE WE ZIJN 37 WEKEN!!!

Gisteravond hebben we onze nieuwe kipjes gekregen 8 en 9 weken oud. Grappige beestjes, alleen jammer dat onze honden er zo aan moeten wennen, zijn helemaal gek buikten en jagen de kipjes op, vind het zo sneu dat ze straks al dood zijn van de stress ;) !!

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Goedemorgen ladies!

Hier goed geslapen vannacht.
    Vandaag komt mams weer en gaan we ff naar AH voor de boodschappen. Verder geen plannen. Lekker dus!
    Het recept was trouwens goed gelukt gisteren! Erg lekker, een blijvertje in huize-pooh!

@ Nancy: het was echt ontzettend lekker. Hier in huis absoluut een blijvertje! Sebas vond het ook heerlijk. Was nog ff spannend, want de rode pesto is niet melkvrij. Maar hij heeft volgens mij geen last gehad, dus dat is mooi!
    Tip: ik zou voor je vriendin wat leuks meenemen. Als je net bevallen bent ben je dol op lekkere badschuimpjes, badolie of een hele lekkere handcreme (je wast namelijk zo’n 382x per dag je handen....) Mij zou je daar in ieder geval blij mee kunnen maken. Tijd om een boek te lezen heb je dan niet meer, zeker niet met een tweeling lijkt me. Gewoon een klein verwencadeautje!

@ Angel: hihi, nou het was een recept wat manlief van de week bij de AH had meegegraaid ;) Maar ’t was wel lekker! En jullie volgend jaar trouwen? Heb ik ergens overheen gelezen? Wel heel leuk!!!! Rustig aan vandaag meis!

@ Es: ik zou ‘m lekker nu al laten oefenen hoor. Als hij nu wat hulp nodig heeft kan je dat beter hebbn dan na de bevalling. Of wil hij het niet leren?

@ dithje: heel veel plezier vandaag! En rustig aan he? Gisteren toch iets te veel van je kruit verschoten....

@ moederK: we hebben een teakhoten tuinset besteld met 4 verstelbare stoelen en een uitschuifbare tafel. Onze tuin is namelijk een “postzegeltje” van 6 x 7 en dan staat er nog een stenen schuur van 3 x 3 in... Tja, Randstad he....
    Lekker zo’n rustig dagje voor je! Gezellig dat je vandaag ff bij je werk langsgaat. Ik moet ook nodig weer!

@ Koekkie: nogmaals gefeliciteerd met je verlof!!!

@ J2J: mooi dat het goed gaat! Echt doen he, je rust pakken ;)

@ Es: een hele dikke knuf meis! Die heb je hard nodig nu. Ik begrijp dat je er helemaal doorheen zit en je enorme zorgen maakt om je hond. Goed dat je vandaag de vk gaat bellen. En laat je niet afschepen he? Als je het nummer van m’n voetreflex nog wilt hebben dan hoor ik het wel. I.o.m. de vk kan ze ook de bevalling stimuleren... Nogmaals dikke knuf meis!!! (en zet Vincent maar ff aan het werk hoor!) Probeer goed uit te rusten.

@ pippo: dikke knuf ook voor jou! Klinkt heel pijnlijk!

@ mamachan: ik zou met Dani even langs de huisarts gaan. Dit klinkt namelijk als een oorontsteking en die gaat niet zonder antibiotica over. Succes!

@ Lizz: super! Jij ook je enveloppen af! Kan maar weer klaar zijn toch? :-D

@ Suzanne/Jeroen: wat ontzettend lief dat je een laptop voor d’r geregeld hebt. Jeetje, het zit jullie ook niet mee he? Balen dat ze nog een week in het zh moet blijven, maar alles voor een gezond ukje en een gezonde Suzanne toch? Valt voor jou natuurlijk ook niet mee. Heel veel succes en sterkte!

@ Bella: 5.30! Auwie!!! Fijn zo’n vroege vogel.... Gelukkig heb je gisteren een leuke avond gehad, kun je er weer even tegenaan ;)

@ Sam: grrr, een klein draakje op de vroege ochtend.... Tip die hier werkt: knuffels gewoon even niet meer pakken. Dan leren ze het ook..... Anders blijf je bezig. Rustig aan vandaag, de dag klinkt al druk genoeg!

@ Kikkert: lekker laten joh, zo’n relaxed dagje! Geniet ervan!

en voor de 37 weken meiden: GEFELICITEERD!!!

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @sam jij ook 37 weekjes zie ik net van harte :D en nu mag het he

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    sam joehoee idd 37wk we mogen nu echt los hahaha :D..hier eingelijk ook niet maar als het helpt doe ik het zeer zeker haahha...alles voor het goede doel ...:D
    pooh ohh yes weer een goede nacht te pakken yoehoee... ja als het mee zit wel had er nu al wel zin aan gehad ..maar ja wil ook kunnnen genieten en dat is niet handig met zon dikke buik haha....fijn ff boodschap doen met mams ..je hebt echt een lieve mams meid... ;)

16. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    ohhh sam lees net van je kippetjes wat leuk zeg ... ben er zo gek op he kippertjes en sikkebokjes bij huis ... hier kan het nog niet helaas .. nu hopen dat ze de stress goed door staan en de hondjes rustig worden...:D

17. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heb de honden net in de gang gezet.. Kan ik er nu ff niet bij hebben met mn goede humeur ;) !! HAHA!!

Pooh Ooh ik pak ze ook niet meteen hoor, ze wacht maar even. blijf niet bezig ;) !! Monstertje!! Hmm gezellig. T lukt Jildou niet en gaat lekker piepen, joepie, 2 chaggiemensen bij elkaar.. we gaan maar met de honden uit ;) !!

18. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen dames,

beetje bijgelezen maar niet veel blijven hangen.

Mama Chan: jeetje zeg. Is de pijn bij Dani nu wel weer over? Joshua heeft ook heel vaak last dat hij pijn van zijn oortje heeft maar bij hem is het tot nu toe altijd direct een oorontsteking geweest (heeft dan ook hoge koorts enzo) en moeten dan iedere keer bij de huisarts(enpost) om na te laten kijken.. Hoop dat dat bij jullie niet zo is en dat hij geen last meer heeft want een oorontsteking kunnen ze flink ziek van zijn hoor! En over Den zal ik maar zwijgen.

Es: Snap het helemaal dat je erdoorheen zit, hoor meis. Heel veel sterkte en knuffels!!!!

Susanne: balen dat je nog een week in het ziekenhuis moet liggen. Veel succes, sterkte en knuffels!!!!!!

Sam: Wat schattig, kippies!!!! En herken dat ook wel dat ik maar in 1 houding kan liggen hoor. Ik lig altijd op mijn rechterzij omdat ik anders overal pijn krijg. En als ik last krijg omdat ik teveel in dezelfde houding lig dan leg ik me wat extra kussens onder mijn hoofd zodat ik wat schuiner lig en dan lig ik wel gewoon op mijn rug.

37w dames: proficiat!!!!!!!!

Hier: Vanmiddag komt Roger weer thuis!!!! Gelukkig maar want mijn energie is 0,niks op het moment. Vannacht veel wakker geweest dus ben eigenlijk nog kapotmoe. Wel gelukkig alle kleertjes nagekeken en gesorteerd en ook gisteravond nog met Roger gebeld en gezegd dat we nog wat basic-kleding moeten gaan kopen voor de kids. Als ik vannacht zou bevallen en de kids moeten bij opa en oma gaan logeren dan komt Joshua morgenvroeg de baby bekijken in een witte (pyjama-)broek met blauwe en groene bloemetjes :$.
    Dus ik denk dat ik morgen nog ff met Roger bij de Zeeman of Wibra langs ga voor een paar broeken en rokken.

Verder gisteravond niet veel gedaan. Kleding gesorteerd, daarna het badje in gegaan en lekker in bed gaan liggen (om dan vervolgens de hele nacht wakker te blijven :().

Ben eens benieuwd wat vandaag de dag zal brengen.

Tot later!!!

19. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

May 3, 2010
    243
    0
    0
    Leatitie: 38 weken en 2 dagen zeg.
    Wow zo zag het er een paar weken geleden niet naar uit.
    Je heb gelijk lekker naar de Wibra en anders bij de H en M hebben ze ook altijd wel leuke dingen.
    Balen van dat slapen he?herken het zo.
    met een kind of kinderen kan je overdag gewoon niet naar bed en ben je zo gebroken dat je je zelf de dag doorsleept en dan snachts prompt weer wakker liggen....

Dithje:veel plezier vandaag op je feestje:)

Es: rustig aan meis, je hond en die buikpijn is gewoon niet grappig en dat slechte slapen heb jij ook al weken en dat zal er ook geen goed aan doen.
    Kun je geen slaapmiddel (heel licht) krijgen zodat je misschien eens een keer doorslaapt misschien veranderd er dan ook een hoop.

Petatje:hoe vergaat het jullie?super mooie foto heb ik van jullie gezien.
    Jammer van de ks maar aan de andere kant misschien had je veel schade aan je bekken gehad als ze wel het kind geprobeerd hadden op de natuurlijke manier eruit te krijgen.

Nancy: je rommelt volgens mij maar wat aan hi hi hi
    Maar zit je er nou echt op te wachten en doe je ondertussen aan tijdverdrijving of mag het nog wel een paar weken duren.

mama chan: meid wat zal jij je kl*te voelen.
    Het verdriet om je kind en dan een man die je niet naast staat terwijl je hoogzwanger bent.
    Hoop dat je aankomende dagen een hoop aan je zus heb.
    En kun je vragen of ze stand by wil staan voor als je gaat bevallen.
    Mocht je ruzie hebben dat je haar kunt bellen en dat ze er bij is zodat je je op haar kunt concentreren.
    Zo vaak beval je niet en dat moet wel een relaxte omgeving zijn.
    Sterkte.

Voor de rest weet ik het echt niet meer.
    Ben een zeefje

hier: 2 dagen enorme ruzie gehad en hij heeft al toegezegd haar aan te nemen dus kan niet zomaar ongedaan worden.
    Vind het nog steeds een goor idee.
    het is gewoon waardeloos allemaal want tussen ons gaat het heel goed.
    Maar het is gewoon de omgeving eromheen en hij werkt in een familie bedrijf waar hij de meeste uren maakt.
    maar het minst te zeggen heeft.
    Als we ruzie hebben gaat het altijd daarom.
    BV hun kunnen wel een middag weg voor een weekendje weg maar hij wordt al scheef aangekeken als hij 1 dag doodeweeks in een heel jaar opneemt.
    MM dit jaar geen vakantie maar weekje vrij als de baby er is en dan nog wel tussendoor naar het werk.
    Zien jullie de bui al hangen?? nou ik wel.
    Ik zit hier smorgens vroeg met 2 kleine kindjes en meneer is naar het werk want ze redde het niet zonder hem.
    Dit is voor het eerst dat ik er zo open over klaag hoor,
    Maar het lijkt allemaal zo mooi.......
    Het enige wat we wel hebben is het financieel goed.
    We hoeven niet over alles na te denken.
    Maar ik heb liever stuk minder geld en meer vrije tijd als gezin.
    Maar hij ziet dat niet zo.
    Hij vind dat hij faalt als zijn gezin niet alles heeft.
    Maar ik doe veel liever en heb veel liever tegen iedereen me eigen mening en mijn familie zou nooit en te nimmer mijn mening niet serieus nemen.
    PFF genoeg geklaagd he??sorry

Voor de rest hier gaat alles goed bekken gaat steeds beter.
    Alleen me buik is aan het krimpen...mmm beetje vreemd he???
    Als ik nu tegen iemand zeg hoe ver ik ben staan ze versteld.

Nou iedereen veel plezier vandaag

20. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen dames!

Een goede vervanging voor internet he Lizz, de enveloppen schrijven;). Lekker hoor meis dat je dat klusje kunt afschrijven!

Jeetje Jeroen/Suzanne kan mij voorstellen dat dit zwaar is voor jullie! Heel veel sterkte en kop op!

Heerlijk Bella dat je zo genoten hebt van het etentje:)!

Boeh voor de vogel Eline! Durf het niet te zeggen meis, geen ervaring mee. Knuffel!

Joh Angel zo'n beroerde nacht achter de rug:(?! Poeh he, vanmiddag maar even een dutje doen he meis? Hoop dat het wat rustiger blijft vandaag...

Oei Sam ook geen goede nacht voor jou dus en dan ook nog een vervelende Jildou:(... Succes vandaag meis!

Gefeliciteerd Sam en Angel met jullie 37 weken, yahoo:D! De benen mogen van elkaar meiden:p!

Super Pooh dat je een fijne nacht hebt gehad! Een heerlijk ik-kijk-wel-dagje voor jou dus:D...

Woehoe Laetitia, Roger komt thuis! Super meis... Lekker genieten met jullie gezinnetje!

Hier; vandaag de bruiloft! Het is hier stralend weer, zonnetje schijnt en nu maar hopen dat het zo blijft... Ga zometeen richting kapper, heel charmant in een vest van manlief aangezien ik mijn eigen vesten niet meer dicht kan krijgen en een shirt over mijn hoofd moeten trekken als je haar net gedaan is... Nee, niet handig!
    Heb echt te gek gedaan gisteren, domme ik8). Buik is ontzettend onrustig en vanochtend wakker geworden met ontzettende buikpijn, wat gelukkig wel is afgezakt maar de harde buiken liegen er niet om... Nou, hij moet nog maar even een dagje blijven zitten hoor:$!

Share This Page