Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Mamachan: verschrikkelijk gisterenavond!! Heeft hij vandaag nog wat gezegd?? HOe voel jij je er nu onder?
    Sam leuk kippetjes!! Hoop dat je honden er snel aan wennnen..
    Mamameisjes: verevelend dat je er 2 dagen ruzie over hebt gehad, kan het me goed voorstellen hoor! Ik zou denk ik hetzelfde gevoel hebben
    Dithje veel plezier vandaag!! Heerlijk de zon, hier regen:( doe je wel rustig aan vandaag?
    Angel hoe is het nu??

Ga weer verder lezen;)

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    pff stomme abnamro bank. Ik heb nog 2 rekeningen lopen met mijn ex, op beide namen, rekeningen staan op nul.
    Elke maand gaat er 2,50 af aan bijdrage ofzo voor pas enzo, en zie steeds met internetbankieren zijn naam ertussen.

Hij wou steeds niet naar de bank, en nu neemt ie al weken niet op, en ik kan die rekeningen niet stoppen, ook niet mijn naam eraf laten halen. Je moet samen naar het kantoor komen
    Ik zeg en als ik hem nou nooit meer spreek, blijven die rekeningen dan mijn hele leven lopen, zegt ze ja.
    Nou ja zeg, dat is toch raar?

3. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    koekkie jeetje daqt is schrikken!! doe rustig aan hoor! en wat heb je toch lieve kindjes

4. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hoi allemaal,

Wat is er weer veel gekletst. Ik heb de kracht niet om terug te lezen. Is er nog belangrijk nieuws geweest? Hoe is het met Susanne??

En heeft verder iedereen zijn benen bij elkaar gehouden?

liefs,
    mamaT

5. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Hier verder alles goed. Sam was vanmorgen jammer genoeg beetje drammerig.. Even naar buiten gegaan met hem en daarna lekker rustig met hem boekjes gelezen en echt 100% op hem gericht, nog geen was aangezet haha en dat heeft hem wel weer goed gedaan:) Hij ligt nu lekker te slapen, ga ik ook zo doen..
    Mijn moeder komt vanmiddag, kijk er nu al naar uit! Heb haar voor mijn doen lang niet gezien en heb er gemist..

Vanmiddag bellen naar het kinderziekenhuis hoe laat Sam maandag geopereerd wordt.. Spannend..
    Trouwens het geboorte kaartje is eindelijk goed! haha

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    petatje fijn dat je je elke dag beter voelt ;) en het is nooit leuk dat ze wat geel zien en de waardes wat hoger zijn ..komt allemaal goed hoor..en ze mag vast zondag samen met pap en mam mee naar huis ..dikke knuffff

eline als het goed is en je zijn handtekening op papier hebt of hij de jouwe dan hoeft er maar 1 naaar de bank en dan ben je ervan af meid...gewoon ff navragen

bella het gaat wel rommelt nog steeds maar ja laat dan nu maar doorzet of nu helemaal stoppen ..

ga hier ff tukkie doen althans poging tot ....

7. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    O ja heeft iemand nog iets van claire gehoord?

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    mama t met sus gaat het nog minder nog steeds bloedverlies vertelde haar man gister avond nog maar hij had een lappie voor haar gekocht dus als het mee zit komt ze een deze dagen wel ff online ... hier rommelt het nog steeds verder niet veel bezonders gebeurt ..

9. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Angel: bedankt voor de update. En erg lief van haar mannetje dat hij een lappie heeft gekocht.. Bij jou zet het dus ook niet door? Je bent vandaag 37 weken dus opzich mag het nu..

10. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    spreek haar heel af en toe op hyves .. niet veel maar ze moet ook op haar tempo contact zoeken vind ik dus wil haar ook de rust geven die ze nodig heeft .

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

ja klopt dit vind ik ook niks hoor zo erg had ik het bij mijn jongens niet ...dan had ik het maar een paar keer op een dag en niet zoals nu heel de dag door en nacht ... miss manlief zover krijg vanavond hahaha...en dan hopen dat het doorzet :D

12. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Is er iets met Claire?

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ja gemeenschap schijnt het te bevorderen he?

Zijn jullie ook zo emotioneel?? Ik moet de afgelopen 2 dagen alleen maar huilen..

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    claire zat weer met haar depressie ..maar het gaat nu wel redelijk maar niet de behoefte en kracht om hier actief te kletsen.... maar hou der op de hoogte via hyves en als het nodig is zei mij ....

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    mama t ik ben al heel de zw een emo kip haha... maar vd eergister had ik het ff gehad en heb bijna heel de dag gehuild en waarvoor ?? maakt me ook natuurlijk weer zorgen om niks enz .. hahah hormonen:D
    ja daarom wie weet :p

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

Even kijken wat ik onthouden heb ;) zeefie!

@37 weken, gefeliciteerd meiden!!! Helemaal super he, kvond het zo'n mijlpaal :D

@Susanne/Jeroen, nog een week pffff arme Suus.. Wel lief dat ze een laptop krijgt, super zeg! Heel veel sterkte en bedankt voor de update Jeroen!

@Angel, doe maar rustig aan hoor meid, wat rot dat het nou niet gezakt is joh, had het zo voor je gehoopt :( sterkte

@Pooh, wat goed dat het recept zo lekker was!! Gaan we onthouden.
    Lief moedertje heb jij zeg, succes vandaag!

@Dithje, veeeeeeel plezier meis vandaag! rot van je onrustige buikie he sjonge.. :(

@Laetitia, succes met shoppen! Fijn dat Roger weer thuis komt.

@Kikkert, mooie buik!!!

@Mamma chan, goed dat je hem zijn vet hebt gegeven meid, z'n verdiende loon! :x

@Eline, ik heb het wiegje vorige week opgemaakt, dus met 36 weken ongeveer.
    Wat een raar verhaal van die rekeningen :( Dat is echt NL he, ambtenarij ten top grrrr :x

@Sam, wat rot dat je zo een baaldag hebt :( overkomt de beste denk ik dan maar ;)
    Succes met de kippetjes :)

@Koekkie, oei oei oei wat schrikken zeg!! Wat lief van je jongens, te schattig gewoon..

@Petatje, ach gos, tuurlijk breekt je hart dan :( Ik zou dat ook hebben hoor, denk nu al aan het hielprikje :$
    Genieten meis van je mooie Laura, heerlijk joh :)

@De rest, ben het vergeten sorry!! Knuffel voor jullie!

@Hier, heb klaarwakker gelegen van 5 tot 6 uur omdat ik strontmisselijk was brrrr niet fijn.. Toch nog in slaap gevallen en werd pas weer om half 10 wakker :$ Dus tja, mag eigenlijk weer niet klagen ;) nu ook nergens last meer van want de 4(!) boterhammen zitten er al weer in :D
    Vanmiddag cadeautje scoren voor mijn vriendinnetje en boodschappen doen en Bas zou bijtijds thuis zijn vanmiddag. Het huis is aan kant, dus (nog even) geen omkiijken naar :D Hier vies benauwd en bewolkt, wat een baggerweer al de hele week zeg :x
    fijne dag meiden!

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ja een tijdje terug heb ik via hyves contact gehad met haar. mar hoe het nu is weet ik ook niet

18. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    nu ga ik dan echt ff een tukkie doen!! Tot vanavond!

xx

19. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ja, ik zit dus ook de hele dag te janken.. ook wel een beetje van de woorden van mijn moeder. Mijn moeder is invalide. Ik kreeg dit smsje van mijn zusje:

Mama zegt: Ik ben dol op ' mamaT'. Al sik haar ndoig heb, dan is er voor me. Als ik huil, dan huilt zij ook. Als ik lach, dan lacht zij ook. En ik ben ook dol op Ryan. Ookal ben ik maar in staat om 1 hand te gebruiken, ik zal voor hem zorgen. (Mijn moeder heeft een aantal jaren geleden een beroerte gehad).

Nou, ik was echt ontroostbaar. Tranen staan weer in mijn ogen.

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nancy ohhh wat heerlijk zeg half 10 heel niet jaloers haha.. alleen dan weer bahh dat je wakker hebt gelegen van de misselijkheid gelukkig af gezakt en weer in slaap gevallen....
    fijne dag meid met je manneke en lekker rustig aan doen...
    doe hier ook rustig aan ..zeker balen dat het niet geheel is af gezakt maar ja moet maar he?

ga nu echt ff een tukkie doen ben echt doodop na vanacht ....vanavond de intocht van de vierdaagse dus wil er hoe dan ook heen voor onze mannen ... heb samen met sam oranje hoed opgemaakt met snoep dus die krijgen ze vanavond hahah..

Deel Deze Pagina