lea ohh wat fijn dat roger weer huis komt zeg kan me voorstellen dat je energie een beetje op is .. eline zo aangekleed ? hahah heerlijk toch zon rustig dagje ... sam hoop dat je een tukkie kan doen meid ... dus toch kraambed beneden ?? jammer dat jildou niet ff mee kon ja ..knuffff
Hey meiden, ik ben er nog hoor! Maar nu met mams de speelgoedkist aan het uitzoeken. Dus jullie zien me aan het einde van de middag of vanavond wel weer Joehoe, nesteldrang! x pooh
pooh heeft ook last van nesteldrang haha... veel succes meid en dan ff rusten he? tot later meid hier nog steeds moe bahh.. kan niet wakker worden
@pippo van harte gefeliciteerd ik ben zoooo moe en dylan die wilt niet slapen en die heeft alles overhoop gehaalt kan het gewoon niet opbrengen op steeds achter hem aan te lopen en alles op te ruimen.
Hey meiden, ff kort! Es knuffel meid, fijn dat de vk meedenkt. Hier maar gewoon vaker sex vanaf 37w haha, de boel wat eerder proberen op te wekken hihi. Ook gewoon behoefte aan hoor, niet puur voor eerder te mogen haha. Eline, de kraamzorg zei tegen mij dat ze standaard alle beddegoed eraf doen en nieuwe erop zodra de uk er is. Dus je kunt t opdekken maar ze vrrschonen toch.. Koekkie wat schrikken zeg! Knuff! MamaT wat lief van je mama! Zo ga zo de openingswedstrijd kijken, eindelijk is t wk begonnen haha! Hier alles verder wel ok, begin alleen ook wel vermoeid te raken van het slechte slapen... Dikke knuff en sorry voor mijn korte reactie! Xxx Sue
Kikkert oh handig! Ik ben bang dat ik straks de verkeerde maat koop. Hoe wist jij welke grote je moest nemen. Jeeeetje wat een gast, die drukker! Heb je goed gehandeld hoor! Petje af! Ik zou zo perplex staan dat ik geneens zou weten hoe ik zou moeten reageren! Kikkert mooie buik heb je Pippo ik begrijp het en wat heftig om je tweede kindje te verliezen. Lizz1 mijn kat woont al bij mijn ouders sinds ik op kamers woon. Ik mocht toen geen huisdieren hebben en nu is ze het daar zo gewend dat ik haar niet weg wil halen. Tevens is mijn man super allergisch. En die toxo test doet men alleen hier in Duitsland. Doen ze niet eens aan in Nederland. Mooie box en seat heb je gekocht! En mooi buikje! Mama van Perine, ohh ja intiem wasspul voor in de douche! Die vind ik handig! Neem ik ook mee naar het ziekenhuis! Bedankt voor de tip! Eline wat vreselijk voor je kat! En wat naar voor jullie, misschien dat je daardoor ook buikpijn hebt van de stress vanwege je kat. En wat vreemd dat je samen met je ex erheen moet om je af te melden... Mamamameisjes oh nee!!! Vreselijk dan zit je ook niet lekker in de je vel. Maar ik zou hem gewoon zeggen wat je ervan vind en dat je er niet fijn bij voelt... en dan zien hoe hij reageert... ik zou nog geen verdere conclusies trekken hoor... geef hem nog maar even de voordeel van de twijfel Angel wat vervelend dat je ongikrampen hebt! Sam wat een grappige kleine ondeugd heb je daar al rondrennen Papa nadoen Nancy fijn dat alles goed was bij de VK Es wat naar voor je Knuff hoop dat jij je snel beter voelt en wel fijn dat je VK je wilt helpen Bellamano gaat het wel goed metje buik nadat Sam erop was gevallen?! Oh wordt ie dan eindelijk aan zijn oog geopereerd?! En wat fijn dat je geboortekaartje af is! Pooh Knuff voor jouw! Petatje wat sneu! En wat leuk om wat van je te horen zo na de bevalling Koekkie oh nee! Maar wat een schatjes dat ze je kusjes gaven Jeroen en Susanne heel veel sterkte! Hoop dat ze snel uit het ziekenhuis mag Dithje heeeeeeeeeel veel plezier op de bruiloft! Ik hoop dat je haar goed zit Pippo jarig? GEFELICITEERDDDDD hoop dat je een fijne verjaardag hebt Hier: alles ok... wat een hitte zeg! Smelt gewoon. Wordt de laatste tijd wel wakker met veel pijn in mijn botten en gewrichten. Tevens zwellen mijn vingers ook helemaal op. Mijn trouwring zit nu aan mijn andere hand, maar die begint nu ook al maf te doen. Ach ja.. zijn ergere dingen! Veel heb ik verder niet te melden xo
kraamzorg heeft terug gebeld.. moet idd 70 cm zijn van de grond tot bovenkant matras.. en over 1 cm doen ze niet moeilijk
pippo gefeliciteerd!! Es fijn dat de vk met je meeleeft en ze je misschien op weg wilt helpen 1 cm geeft niet idd lief dat je daarvoor gebelt hebt zeg! Man al vroeg thuis (weet niet meer wie, sorry) gezellig, idd erg lullig als erg geen gebakje voor hem was haha Ik heb jammer genoeg niet kunnen slapen, het wilde niet maar wel rustig aan gedaan. Ik heb trouwens vandaag veel harde buiken en een heel druk beebje heerlijk gevoel.. Sam is heelrijk zelf aan het spelen, vind ik altijd zo leuk om naar te kijken die hele verhalen die ze maken..
suek hier ga ik de sex ook proberen hoor want ben het nu zo beu dat het niet doorzet of afzakt haha.. je weet maar nooit he? ja meid de zwaarste lootjes komme eraan ... hier ook de wk kijken eindelijk hahah gezellie maandag ned yoehoeee.... es zie mooi geregeld toch?
kikker oh die dylan toch ... nou laat hem nog ff razen anders en straks na het eten pas weer opruimen ..heb geleerd van mams die zei altijd dat speelgoed geen rommel is ...dat is ook zo maar toch ..en zeker als je zo moe bent meid dan valt het niet meee
Jeeeeeeee HET WK IS OFFICIEEL BEGONNEN! Kga zo even wat vrienden uitnodigen voor maandag, de 1e wedstrijd @Kikkert, Dylan voelt jou altijd veilloos aan... Khoop dat ie nu wat rustiger is.. @Suekes, sterkte met je vermoeidheid @Shelly, Ook last van zwelgje dus, hier nog eentje Echt extreem af en toe.. succes meis @Pooh, jeeeeeee lekker aan het nestelen dus, hier kriebelt het ook alweer @Es, had ik het toch goed hihi @Bellamano, heerlijk bewegend beebje in en buiten je buik dus, geweldig @Angel, trek ie het nog meid?
Nancy: jij liever als ik.. moet er niet aan denken om nu een huis vol vrienden te hebben die voetbal komen kijken.. Vincent gaat maar naar vrienden toe..
Nee maar dan had ik er ook niet aan moeten denken zeg NO WAY maarja voel me (nog) goed, dus we wagen het er maar op
ohh gezellie nancy ..hier alleen kijken helaas ...de jongens op school en manlief op werk bahhh zit je dan te zitten bij de 1e wetstrijd haha.... ach ben wel heel erg moe en er komt ook niks uit mijn handen vandaag het boeit me ook niet echt moet ik zeggen erg he? maar we slaan ons er door heen hierzo...
@Angel, nee dat is niet zo gezellig inderdaad... en de buurtjes gaan die niet kijken? Nee hoor lekker de boel de boel hoor, je doet genoeg dus heb je wel verdient meis!
nee helaas de meesten allemaal oudjes haha... en onze buuf die wat jonger is doet niks anders dan werken die is echt workalholic haha... ja maar toch he ...vind voor vandaag ook wel moet ik zeggen normaal niks voor mij haha.. hoe is het met jou verder vandaag ?? heb je morgen of zondag kraamfeest?