ff een onwijs domme vraag; maar kan het zijn dat de kleine soms een scheetje laat Af en toe voel ik gewoon echt lucht ter hoogte van dat kontje komen en dat zijn zeker niet mijn darmen...
Over onderkantjes gesproken. Ik weet nog na de geboorte / bevalling van mijn oudste dat de gynaecoloog zo nu kan je alles weer zien daar beneden Ik had waarschijnlijk mijn tuintje toch niet zo mooi bijgehouden als ik dacht haha.
zou niet weten maar ik vind het wel grappig mooie afsluiting van mijn werkdag! Yippie nog 1 week te gaan. Ik ga uitloggen en in de file staan.
Hahaa...Nancy, scheetjes!! Ik dacht het ook een soort geborrel te voelen maar dat kan toch niet??? Whoehoee Dat verhaal over je collega's! Wow he! Wees idd blij dat je lekker verlof hebt. Wat een gedoe en dan nog allebei getrouwd. Waar begin je aan. Nog meer goed nieuws hier. Manlief belde net dat hij is aangenomen voor de andere functie, heeft 2 gesprekken gehad en nu heeft hij maandag het afrondende gesprek. Ben zo blij. Want dat betekent geen ochtend/middag en nachtdiensten meer! Maar regelmaat en elke avond samen eten en van de kleine genieten.
hahaha Nancy, geen idee of het kan, maar grappig is het wel Lizz: Gefeliciteerd met de nieuwe functie van je man, wat fijn zeg! Het is mij gelukt wakker te blijven in bed, hopelijk slaap ik nu vannacht wat beter.. Ik verwacht Vincent ieder moment en dan zal ik het eten maar eens op gaan zetten.. gebakken aardappelen met kipfiletje
Wha wha nancy wat is dat nu weer ha ha ha. Volgens mij kan dat niet, maar ik denk het en weet het niet zeker. Je darmen zijn nu ook verplaatst, is dat het echt niet? Wie had het over kids en slaap MAMA CHAN?? maak dat kind wakker als de gesmeerde bliksem...... Die krijg je anders nooit in slaap. Hoe oud is hij?op een gegeven moment willen ze smiddags (vroeg) niet meer slapen maar hebben ze het wel nodig. Het is dan een paar maanden afzien en tussen 3 en 6 je kindje proberen wakker te houden. Anders slaapt het weer voor de tv dan zit je er ook in. Ik deed om uur of 1 boodschappen heel ver weg of met de wandelwagen of de auto en soms viel ze uurtje in slaap en dan hadden we een goede dag. Hier moet je gewoon even je balans weer in vinden maar valt niet mee. Hmm proefdruk sloeg echt nergens op gewoon zwart wit a4 papier. Bij me eerste kreeg ik op een orgineel kaartje was toch stuk leuker. Vadaag verder naar prenatal geweest wiegdeken gehaald spierwit want heb kanten overtrekje en dat staat mooier ipv creme due deken. verder 2 truitjes erbij gehaald. Stond te twijfelen maar zit wel lekker luchtig en na bevalling zal ik dat ook even aanmoeten. maat 29 ga ik na 2 weken niet inschuiven lijkt me hi hi. En me m truitjes zullen als een rolade look a like voordoen. Enne het scheren dat me eerste eruit was tilde ik me buik omhoog en zag de schade en dacht dit komt nooit meer goed. Maar het komt heus wel goed! Foto was van Nanc toch?mooie buik inderdaad. Lijkt alsof het niet zo straks gespannen staat. En striea of hoe je het ook schrijft zit op me heupjes en begint weer te komen maar goed kan het niet goed zien daar. Lijkt me raar als 2de keer erger als de 1ste wordt. Heb (helaas of niet) opeens die streep. Nou fijne avond en eetste. Wel lekker rustig nu he??met de weeen bij de ladie`s of heb ik het mis? Ik gok op Petatje die nummer 2 wordt. (zet hem op meid) Spannend hoor.
hey meiden deel 5 alweer. gaat hard zo wel bij gelezen maar er i niks blijven hangen. hier net weer de spoedlijn gebeld van de vk. kam net van wc af nadat ik geplast had, had ik met afvegen een streepje oud bloed op mijn papiertje zitten. ook sindsdien wee-ege rugpijn dus heb maar ff advies gevraagd. als mijn rugpijn erger wordt of met pieken en dalen komt moet ik weer bellen. ook als t bloedverlies aanhoudt of als kleine man weer minder leven gaat vertonen of ik t niet vetrouw moet ik weer bellen. best onrustige rug terwijl ik niks raars of zwaars gedaan heb vandaag ik moet nu rustig aan doen en mag niet eens meer mijn dochter tillen omdat t dan alleen maar erger kan worden. we gaan t dus maar weer aankijken en zien wat er gaat gebeuren maar ik hoop echt dat dit niet t begin is van een bevalling oid. is t nog helemaal geen tijd voor ik ben dus vanavond ook niet online. en ga denk ik maar lekker op de bank hangen ofzo... meiden hopelijk gebeurt er niks vanavond en anders tot morgen ofzo..
@koekie whahahaha. die opmerkingen van jou mn man en ik lagen dubbel. mn man zei over je laatste opmerking met de gyn, dat de gyn waarschijn dus nog wat onkruid zag lekker bezig meiden haha. @ nancy. heb jij dat!! ze vertrouwen je wel om dat te vertellen.
Dat is ook weer een verhaal van meneertje Vd Sloot, echt hoor, hij zal er toch niet weer mee wegkomen...?! :x @Susanne, jeetje heb jij dat! Meis doe maar rustig aan hoor, lekker bankhangen.. @Affaire collega's, ja mooi verhaal. ach ze doen maar als ze mij er maar niet mee lastigvallen Vind het eerlijk gezegd wel weer een beetje smullen.. 8) Hij is echt verliefd en ja dat is tricky he @Lizz, zo hey wat een goed nieuws!! Dat is toch helemaal geweldig! Het is sowieso goed-nieuws-week voor jou meis, super! @Es, en wel eten he jij, beetje vitamintjes opdoen Leuk de foto's vd shoot, snel ook! @Mamameisjes, nee ik weet zeker dat het mijn darmen niet zijn... echt beetje gek gevoel is het.. Wat ben je goed geslaagd vanmiddag, super! Hier ook wit dekentje in de wieg, stond wel zo mooi. Hier wel een strak gespannen buikje, dus striae lijkt me een kwestie van tijd hiero... we zullen zien 8) En wat een gekkigheid die proefdruk zeg Krijg je een nieuwe??
Hee meiden sus doe maar rustig aan zeg. hoop dat de kleine nog even blijft zitten. Hoeveel weken ben jij nu? Lizz gefeli met de baan van je man, dat is super. Veel gezelliger ook altijd samen eten. Nancy jeetje dat van die collega zeg, en dan allebij getrouwd, wat erg. dat je zoiets doet. Hoe voel je je verder? Nou wiel zit weer onder scooter, gelukkig want zou morgen naar mijn werk gaan, en anders moet ik gelijk weer afbellen. Wat heerlijk he meiden verlof met dit weertje. xxx
ja rustig doe ik zeker nu ff. net gelukkig geen bloedverlies meer gehad maar je weet maar nooit natuurlijk. ik ben nu 31 w 4 d volgens eigen berekening. volgens de echo is dat precies 1 week verder
@Eline, ja ze zoeken het maar uit, mijn ding is het niet.. Ik voel me heel goed, en jij? Fijn dat je weer kan scooteren, ik zou niks zijn zonder mijn brommertje, ben daar het meest mobiel mee op het moment..
Zo eten zit er weer in.. en ja heb wel wat hapjes genomen hoor nu ga ik uitbuiken op de bank, en straks even douchen.. ennn een lekker ijsje eten..
hier ook net weer ijs ingekocht. mijn verslavind zijn van die hoorntje met zon kauwgombal erin kan ik ook me eigen helemaal ziek aan eten
hier nog steeds rugpijn die vreemd aanvoelt. straks ga ik de winkelcentrum in om maar mijn ZH tas klaar te maken voor t geval dat... mijn gevoel zegt op de een of andere manier dat t nodig moet gebeuren