Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  2. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nancy, thanx! Heb er eentje besteld bij de onderste site. Bruin/creme, past bij de meeste kleding.

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Wat gaaf! Leuk dat je er wat aan had! Die waren ook niet duur trouwens, daar kan ik 'm echt niet zelf voor maken, dus wie weet bestel ik 'm ook wel daar.. ;)

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    sam hahahah gelukkig is die niet weg gevlogen en geknapt is hahah :p ..gelukkig was ie lekker...v oel je je al iets beter??

nancy ohh soepje vind ik ook heerlijk mmmmm

lizz als het heeft geholpen zal ik het je ff melden hahahah....

es hey helemaal klaar ervoor :p

5. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hey dames,

ben weer ff online maar heb helaas geen tijd gehad om bij te lezen. Net ff bijgepraat met Roger over de komende tijd. (vooral mbt kraamvisite enzo)
    Zie het namelijk echt niet zitten om de kraamvisite allemaal alleen op bezoek te krijgen en om dat nu allemaal in de weekenden en in de weken dat Roger wel thuis is te gaan proppen is ook niet echt mijn idee. Hebben nu een klein berichtje bij de kaart gezet "In verband met de onregelmatige werkplanning van Roger willen we de kraamvisites uitstellen tot begin november. "

Wat vinden jullie ervan?

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hier weer terug van de vierdaagse ..blijft altijd leuk om te zien..
    nu lekker met manneke op de bank en wk kijken en verder hoop ik op een rustig avondje net als de ochtend en middag ..

heb ik een filmpje van onze mannen maar kan ik hem hier niet plaatsen he verdorie ..

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik krijg nu al de zenuwen van dat wk voetbal, mijn mannetje is helemaal voetbal freak maar ik kan het gewoon echt niet hebben (gunt het hem wel) iedere dag....ik zit op het moment echt niet lekker in mijn vel alles is me teveel, kan alleen maar boos reageren en geprikkelt. ik vond zwanger zijn en nog een kindje hebben tot nu toe wel mee vallen maar nu begint het me echt (te) veel te worden ik kan me niet meer bewegen hoe ik wil, ik ben moe en wil het liefste slapen de hele dag maar dat gaat niet want het huishouden, de hond, dylan enz... moet ook allemaal gedaan worden. ik zie er zo tegen op als dit dus nog zo 4 weken door gaat ik heb opzicht helemaal geen last van de buik/zwanger zijn maar de klachten erom heen. sorry voor wederom mijn geklaag maar ik moet het gewoon kwijt want mijn man begrijpt het toch niet echt helemaal

8. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    nou meid valt af en toe ook echt niet mee ..en klagen mag hier altijd meid ...daar zijn we voor toch ? om elkaar er door heen te slepen ...
    en de laatste lootjes wegen het alle zwaarst en dan heb je je dag niet en dylan werkt niet mee en dan denk jij dat het aan jou ligt nou nee hoor komt allemaal goed meid... hele dikke knufff meid

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel: Uploaden op youtube of photobucket? !!
    Ik voel me nog steeds niet super. Ben gewoon kapot! Net het onderzeiltje op ons bed gedaan en het bed in de kamer in elkaar gezet en opgemaakt (met man hoor ;) ) !! Dus van mij mag de kleine vanavond komen :p HAHA!! Neej nog even wachten mag wel :p !!

Laetitia: Ik snap je punt wel idd.. Is een kraamfeest geen idee? Dan ben je in 1 dag klaar! November is natuurlijk wel nog een heel eind weg...

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @angel thanks meis....het is gewoon shit ik herken mezelf gewoon niet terug ik lijk wel 1 blok stress. ik ben normaal helemaal niet zo klagerig maar nu :( .

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert dikke knuffel meid!! Rustig aan!!!

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @laetitia november is wel ver weg natuurlijk maar als jullie je daar goed bij voelen moeten jullie dat zeker doen of gewoon maar 1 bezoekje per week in plannen

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dank je wel sam ..zal het eens gaan proberen ..he meid bakkers dat je je nog steeds niet goed voelt hele dikke knuff morgen ziet de dag er vast wel anders uit ;) van mij het ook nu wel doorzetten hoor wij mogen nu ook haha... ben het nu wel zat hoor heel tijd die onrustige buik en als er 1 komt houden ze zelf een min aan ;) doet voorwerk ook niet toch? dus ja laat maar komen hoor..

kikkert geloof het best meid ..komt echt allemaal goed ;)
    lea jullie moeten doen wat je het beste vind en jullie je goed bij voelen...

14. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

We hebben gedacht aan een kraamfeest maar omdat we ook nog de verjaardagen van de kids en de doop tussen de bevalling en het einde van de onregelmatige werkplanning hebben wordt dat allemaal erg veel en duur. We willen (als we daar tegen die tijd zin in hebben) wel in november dan een kraamfeest gaan organiseren, maar als er maar weinig mensen aangeven dat ze graag op kraamvisite komen dan mogen ze gewoon als visite komen en gaan we daar geen heel feest voor geven. De "belangrijkste" mensen komen toch wel op bezoek en ook naar de doop dus dan hebben we al een hele bubs gehad.

Maar als ik zie dat we "maar" een kwart van de mensen die een geboortekaartje krijgen een uitnodiging voor de doop erbij krijgen dan hoop ik dat de anderen allemaal tegen november geen zin hebben om op bezoek te komen....

Wil niet erg vervelend overkomen maar heb nooit zo'n zin in al die "verplichte" visite.... had ik bij Thessa en Joshua ook al heel snel mijn buik van vol... Ben niet zo van de visites... :-S

15. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Net pas thuis nadat ik de hele dag ben weg geweest, dus nog niets bijgelezen. Ben helemaal gaar nu! :(
    Mijn voeten zwellen iedere dag nu zo erg op dat ik af en toe geen een slipper meer aankan en mijn tenen amper kan bewegen..
    We hadden een hele waslijst met wat we vandaag allemaal wilden doen maar daar is niets van terecht gekomen aangezien we zo goed als de hele dag bij mijn schoonouders gezeten hebben. Klinkt als ontspannen zou je zeggen maar niet dus... :(

Zo....mijn klaaguurtje ook weer gehad.
    Ik kijk of ik nog wat bij ga lezen maar ik denk dat ik zo op de bank ga liggen en niets meer ga doen vandaag!
    O ja, moet ook nog avondeten...

:(

Sorry dames voor mijn geklaag! :)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Herken het wel hoor Laetitia :D !! Van mij hoeft het ook niet heel erg, als ik mensen anders ook niet zie, dan hoeft dat ook neit op kraamvisite :p !!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Knuf moederK!!

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Angel, jammer van het filmpje, maar fijn dat het leuk was! :)

@Kikkert/MoederK, jullie mogen best klagen hoor, die laatste loodjes wegen gewoon erg zwaar.. Sterkte meiden :(

@Laetitia, moet kunnen hoor! Gewoon lekker zelf doen wat je wil, geen enkele verplichting tov de visite hoor..

@Hier, WK staat op, iedere wedstrijd hoeft nou ook weer niet voor mij ;) Ach dan maar hier 'vervelen' :p

19. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey! Leuk die armbanden Nancy, wil er ook wel 1. Hier in Tilburg zit antoon de jong. Weet niet of ze n website hebben. Ik kan ook best even langsgaan morgen en ze naar je opsturen. Zelf maken is veeeel leuker!

Ah gelukkig meer voetbal liefhebbers althans t wk dan. Had de eerste uitslag al fout... ja ik doe mee aan de hyves oranje poule ahaha! Angel hier mag ook hoor, betwijfel alleen of je tilburg beter haalbaar vindt.. hier boeit t niet ik ga 50% vd wedstrijden alleen kijken. Met nederland is bart er wel altijd!

Es nice job, heb je snel ff gedaan! Best erg, bij mij staan die beschuiten al 2weken en de naam voor t raam ook al en de enveloppen zijn al 4weken beschreven en met postzegel. Ben ik er toch vroeg bij geweest..

Laetitia, groot gelijk en goeie tekst.

Kikkert kan me goed voorstellen hoor. Knuffie! hier ben ik nog gekker dan mannetje.

Ik ben t weer kwijt... euh Nancy ik hoor het wel ok, wil echt best ff voor je gaan kijken, ze hebben echt veel!

Xxx

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hoi Suetje, veel kralen bedoel je??

Deel Deze Pagina