Zo ladies, ik ben er weer! Vandaag een lekker dagje gehad. Vanmorgen de boodschapjes gedaan, vanmiddag nog even geslapen en toegegeven aan de nesteldrang door met mams de speelgoedkist van Sebas uit te zoeken. En als toetje kwam een vriendin gezellig een bakkie doen! Net lekker een stuk appeltaart (AH) met slagroom op. Jammie! @ Angel: leuk hoor! Nou ja, nu kun je alvast een beetje van de voorpret genieten Ik heb echt een hele lieve mams! Daar heb je helemaal gelijk in. Maar mn paps ook hoor. Die is er anders vaak op vrijdag voor de boodschappen, maar hij was vandaag weg. @ Sam: Gaaf verjaardagskado, die kippen. (was toch nog voor Kors verjaardag?) Hihi, die draakjes van ons kunnen er wat van. Hmm, niet helemaal in je hum vandaag he? Dikke knuf. Mss vanavond lekker op tijd je bed in? Of kun je anders mss wat meer hulp voor Jildou inschakelen? (zie ook wat ik bij Kikkert getypt heb) @ Laetitia: heerlijk je man weer thuis! @ mamameisjes: lastig hoor. Dikke knuf. @ Dithje: hoe was het vandaag? Was het leuk? En hoe heeft je buik zich gehouden? @ Kikkert: mooie buik. En een dikke knuf meis, want ik begrijp wat je bedoelt. Zonder al die hulp zou ik het ook niet redden. Dus kun je niet wat meer structurele hulp inschakelen voor de laatste loodjes? Mensen die op Dylan passen? Desnoods bij jou thuis en ondertussen evt. wat in huis kunnen doen? Echt, dat sleept mij er doorheen hoor! Sterkte! @ Marsim: dikke knuffel voor jouw meis! Ff een vraagje: al dat vocht en die hoofdpijn? En je bloeddruk was toch ook te hoog? Ik zou anders ff de vk bellen, ivm evt. zwangerschapsvergiftiging. Neem je tijd meis, ff aan jezelf denken. @ mamachan: goed dat je met Dani bij de dokter bent geweest. Fijn dat er niks was,je kunt het maar beter ff na laten kijken. @ petatje: wat een schatje is Laura zeg! Heel herkenbaar, zon brekend moederhart! Je wilt je kleintje koste wat kost beschermen. Was haar bilirubine niet goed? (lees net dat dat idd het geval was) Gaat het nu beter met haar? Goed ook om te lezen dat het met jou ook goed gaat! @ koekkie: zo! Dat is schrikken! Hoe gaat het nu met je? @ Eline: gewoon wiegje opmaken hoor. Staat hier ook al opgemaakt Staan de rekeningen op en/of? Dan moet jij gewoon de rekening kunnen opheffen hoor! De kosten lopen namelijk wel steeds verder op en een van de 2 moet dan de debetstand aanzuiveren. Staat die pas op jouw naam? Anders kun je die ook alvast opzeggen. Hier moet je in ieder geval geen genoegen meenemen hoor! Was je met je ex getrouwd of niet? @ Bella: leuk dat je moeder vanmiddag komt! Sam dus niet helemaal in zn hummetje vanmorgen. Was het vanmiddag al beter? Waaraan moet hij geopereerd worden? Spannend hoor! @ Nancy: huh, jij wakker gelegen???? Das niks voor jou! Misseiljk van de honger misschien? Want 4 boterhammen krijg ik er niet in hoor Whaa, nou dan is de nieuwe auto idd ingewijd En geld terug van de energiemaatschappij??? Das ons echt nog nooit gelukt! Ohh, maar hijs wel mooi hoor, die voedingsarmband! @ Es: super dat je vk zo begripvol is! Dat stelt je mss ook weer wat gerust he? Hihi, je bent er helemaal klaar voor! @ pippo: gefeliciteerd met je verjaardag! @ Shelly: arggghhh, valt niet mee he, dat vocht in je vingers. Hier hangen mn ringen inmiddels aan mn kettinkje. Tip? Dus in Berlin is het ook warm? Pffff, is het in een van de parken nog een beetje uit te houden, of kom je niet zover? @ Lizz: mooi dat het bij de dermatoloog weer goed was! Oke, dus je mag gewoon bevallen. Hele geruststelling zeker! Ik heb zelf geen ervaring met de baarkruk, maar een vriendin van mij wel, die is nu 2 of 3x op de baarkruk bevallen en vind het geweldig. Idee om anders een topic in het subforum bevalling te openen? @ Nancy en Es: nou dan moeten jullie maar samen een feestje bouwen in het zh, want het is mij nu nog iets te vroeg. Over een week of 2 had ik zelf in gedachten.
@Pooh, klinkt als een productief maar gezellig middagje, super!! Ja ja HBG in tha house kan aardig wat wegzetten hoor, tis nu echt heel erg haha Ja wij hadden het maandbedrag bij Eneco hoog ingezet omdat we nieuw hier kwamen wonen maar geen idee hadden van het verbruik (hiervoor woonde er een gezin met 2 oudere kinderen..) Dus goed gedacht! Een week en een dag zou al genoeg zijn toch? Liggen we gezellig naast elkaar Hahaha zou wat zijn zeg trouwens 8)
Zoooo onze kleine is druuuuk Soms beweegt ie zo hard naar mijn beneden toe dat het gewoon pijn doet in mijn schaamstreek en poeperd 8) Hmmmm lekker praatje maarja hoe moet ik het anders omschrijven
Pooh: ja die extra hulp... Nou mijn ouders werken allebei dus dat wordt moeilijk. M'n schoonmoeder is er eventueel s middags wel, maar om heel eerlijk te zijn heb ik totaal geen behoefte om die hier elke dag om mn tenen te hebben.. Daar zit echt niets in. Ja als oppas voor Jildou kan het nog eens, maar dat hoeft van mij ook niet te vaak !! En verder is iedereen eigenlijk werken of heeft zn eigen ding. En daarbij ben ik ook nog eigenwijs en trots en doe ik graag alles zelf !! Hopeloos.. Maar vandaag speelt mn slaaptekort gewoon even op! De kipjes waren idd voor Kor zn verjaardag! Zal morgen even foto maken. 1 van de 2 deed vandaag wel wat raar.. Maar ben bang dat dat door de stress kwam. Eerst hierheen, dan nieuw hok met nog een kip, 2 honden om het hok heen dartelen... Is net wat te veel geweest denk ik.. Nu is ze eindelijk buiten. De halve dag heeft ze binnen gezeten en de andere helft op het loopplankje. Spike heeft het nu wel gezien, Kyra vindt ze nog wel erg leuk, die houden we er even bij weg, anders is ze straks nog dood! En ooooh wat is Spike mooi geworden bij de trimster !! Ik raad het echt iedereen aan met een herderachtige hond! Nu al !! HIHI!!!
pooh heerlijk zon dagje meid.. ja echt lief die ouders van je super toch dat het zo kan? hoe is het verder met je??? sueks ohhh gezellie hoor bij jou mag ook haha.. he maar dat is ook net te ver uit de richting bakkers haha.... maar hier is manlief werken maandag ze kregen 2jaar geleden nog vrij maar nu doen ze dat niet meer en kijken ze daar op scherm ..nou vermaak me dan wel hier in mijn oranje tuinbroek en hoed haha...hoe is het met je steken meid??? hier staat ook het wk erop ..nou hou ik normaal niet van voetbal en sam ook niet maar dit vindenn we dan wel weer leuk ... he balen hoor krijg het filmpje ook niet via picasa erop want het is een mp4 bestand dus weer dom van mij hoor...wou een foto maken met mijn mob maar hoe danook ging die op de film zwanger
Nancy herkenbaar!! Dat had ik eergister, alsof ik alleen nog hoefde te persen en klaar !! Pooh druk dagje gehad meid, maar wel lekker!!!
Da's waar, maar m'n schoonouders zitten nu nog 2 weken in Duitsland... Maar 37 weken vind ik al mooi genoeg. Moeten ze maar niet zo laat op vakantie gaan toch? (ahh, slecht van mij!) Zou wel een stunt zijn he?.... Weet je dat ik bij Sebas bij een directe collega van Joeri op de kamer lag? Dusse...... ik sta nergens meer van te kijken!
hahah nancy kan je ook niet anders omschijven is maar eenmaal zo haha.. maar dat kan flink zeer doen ja ..
Hihi kuikens van 8 /9 weken zijn niet erg vet zeg maar En het waren drumsticks en onze kippies lopen alle 3 nog op hun pootjes !!
@ Sam: nee, dan wordt het idd wat lastig. Maar mss kan je schoonmoeder Jildou af en toe even meenemen, zodat je na de honden ook ff kan gaan slapen. Dan heb d'r (schoonmams) in ieder geval niet om je heen (zou ik met mijn schoonmoeder ook niet moeten hebben hoor) Niet meer zo eigenwijs zijn joh, die laatste weken moet je gewoon ff door zien te komen Dikke knuffie! @ Nancy: ja, zo voelt het nou eenmaal toch? Ik heb dat als ik op de wc zit! Alsof ze d'r zo uit kan vallen.... @ Angel: erg lekker zo'n productief dagje. Op de een of andere manier komt er zo weinig uit m'n handen (tja, hoort ook wel bij het vele rusten, maar toch) Verder nog veel voorweeen, pijnlijke harde buiken en krampen. Maar ik blijf lachen.... (zij het wat een prodentsmile af en toe, maar toch) Hihi, je hebt in ieder geval weer een beetje dagafleiding zo met het WK. Toen ik net bevallen was van Bram* was het ook WK. Vervolgens Tour de France etc., lang leve de "zinnige" dag-tv. Kijk dat normaal ook niet, maar het is prima vermaak zo!
Hier staat de voetbal ook weer op hoor. Vind er zelf geen bal aan maar mannetje is weg van voetbal dus laat hem maar even. Wordt wel gek van die vuvuzela of hoe dat rotding ook heet. Lijkt wel een zwerm bijen in dat stadion. Denk dat ik zo even de strijk ga wegwerken. T is niet zoveel namelijk.
Pooh ja dat zou kunnen ! Maar ach komt wel goed !! Jildou kan ook wel erg lief spelen hoor !! Alleen mag ze deze half 6-acties wel afgeschaffen !!
HIHI en hier heerljk geen voetbalfreak !! I LOVE HIM !! Pooh.. Hahaha neej doet zeer he, ja jij begon HAHA!!
@Kuikens in de braadzak, whahahaha kom hier niet meer bij! @Pijn in schaamstreek/poeperd, echt geen fijn gevoel maar even persen en klaar teken ik voor hoor hihi @Pooh, directe collega haha dan zal het dit keer ook wel zo zijn.. en ik heb bijv altijd dat wij op vakantie bekenden tegenkomen, ook zoiets bizars dus we hebben er beiden patent op En je schoonouders nog 2 weken op vakantie gaan als je hoogzwanger bent..... uuuuh apart @Angel, vrouwen en techniek he, zou ook wel iets voor mij zijn met dat filmpje
zeg dat schudde buiken doet idd zeer haha.. nee dat is zeker nog niet vet genoeg ..nou zou ik het zelf ook niet kunnen hoor mijn eigen kippies eten pooh blijven lachen is het beste idd ..al trek ik hier af en toe ook een gezicht van ach gaat vanzelf over zodra ze eruit is haahah...
Een keertje logeren? Kun je ff een nachtje bijtanken. Doen we met Sebas ook regelmatig en vaak krijgen we 'm ge-reset terug!