Lizz: er staat bij het subforum bevalling een topic over bevallen op de baarkruk (alleen heeft TS er barkruk van gemaakt, maar ze bedoelt de baarkruk ) Mss heb je daar wat aan?
Whahaha gereset !! nou weet je.. Kor ziet Jildou eigenlijk heel weinig. Alleen even met eten en daarna een uurtje en dan gaat ze alweer naar bed. Dus hij is daar niet zo'n voorstander van. Zijn tijd is echt het weekend met Jildou en dat snap ik volkomen daarbij kan ik haar ook niet zo goed missen.. Ik zei toch dat ik eigenwijs was net?? Maar als ze zo doorgaat gaat ze binnenkort idd weer een keertje naar mn ouders !!
Dat zijn die afrikaanse toeters.. In het begin wilde ze ze nog verbieden omdat het oorverdovend is. Men schijnt elkaar in het veld niet eens te verstaan, stom ding 8)
hahah bzzzz is zeker ierie .. nou nancy kan me voorstellen dat je daarvoor wil tekenen maar helaas is toch iets meer voor nodig haha... sam jij hebt mazzel met je man zeg haha.kijkt ie ook geen ned?? ... ach vind dit nog wel te doen
Ooh lekker irritant zeg!!! Lizz: Bij ons bij de ZNM-mama's (waar ik ook nog lul, haha waar niet ) daar was toevallig vandaag 1 die vertelde dat ze er bij de bevalling van de eerste er even op had gezeten, maar na kwartier toch echt een zere kont.. !!
O, en bekenden op vakantie! Hier ook! Haha, nou dan zie ik je wel in Delft! Moet wel zo zijn dan straks he? Tja, ze hadden een paar jaar geleden al kaarten gekocht voor een evenement daar volgend weekend (we hebben daar ook familie wonen). En vervolgens plakken ze er nog een week aan vast. Dat laatste vind ik wel bijzonder, ga dan 2 weken ervoor... Maar goed... Ik was niet van plan om langer m'n benen bij elkaar te houden dan nodig
TIP VAN MANLIEF: Als je alle schijfjes van de equalizer tussen 100Hertz en 10 KHertz helemaal naar beneden schuift hoor je die dingen niet meer! (overigens....de rest ook niet)
sam kan me dat idd wel voorstellen dat je niet gauw jildou laat logeren maar miss door de weeks een nachtje ?? heb jij een avond en ochten of ochtend en middag voor je zelf om bij te tanken? ben benieuwd hoe het maandag gaat als ned moet spelen of ze dan ook nog zo blijven doorgaan met die toeters ?
pooh hahaha goede tip sam dat dacht ik al wel haha.. hier geen ervaring met bakruk bevalling ook niet in de vriende kring of zo dus helaas kan je daar ook niet bij helpen lizz
@Pooh, whahahaha ik denk dat ie nog wel WAT wil horen hihihihi Een paar jaar geleden, haha nou dat moet me dan een superevenement zijn Ja apart, dus hoppa gewoon lekker eerder bevallen.. ohoooooooo @Angel, ja IETSJE meer denk ik voor nodig ja
he dames ik ga ervan door .. ff bij manlief zitten vb kijken en dan naar bedje toe denk ik ... als ik jullie niet meer spreek slaap lekker allemaal en benen nog bij elkaar op nancy en sam en mezelf na dan haha.....
Mss idd een keertje door de weeks, zoals Angel oppert, of anders op zondagavond? Maar ja, je ouders werken ook door de weeks he? Da's dan weer wat lastiger. Ja, je bent best eigenwijs, maar dat weet ik wel te waarderen hoor!