Juli 2010 mama's deel 5

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Es09, Jun 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neej dat wordt idd niets door de week! Haha gelukkig maar :D !! Ach het komt wel goed joh :D !! Er probeert hier nu iemand via bovenkant buik eruit te komen geloof ik..

ANgel lekker koese !!!

2. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    Denk dat we maandag niet alleen op tv die vuvuzela horen maar ook in de buurt als we scoren.
    Mannetje gaat trouwens maandag naar de RAI met een groep vrienden/collega's om voetbal te kijken.
    Het oranje verfwasje was trouwens super gelukt. Broek en gympies zijn mooi oranje geworden.

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    oo jaaa vergeten hahhaah ja al die namen je moet het dan maar onthouden als je zw dementie hent hahahaha..

4. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Geeft niet joh :p

5. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Alles snel doorgelezen maar toch geen puf om nu overal op te reageren... Ga nu op de bank hangen!
    En trouwens, ik ben ook 37 weken vandaag!!
    Dikke knuff dames! Weet niet of ik morgen online kom, wordt denk ik zondagavond pas.. Druk weekend voor de boeg!

Veel liefs voor iedereen en sterkte voor degene die het nodig hebben!

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    doegi miss dat ik nog ff kom spieken tussen door ??:p

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ angel: veel plezier!

@ Nancy: Ja, dat schijnt. Ik heb zelf nog niet het idee dat ik nu al ga bevallen. Sebas is ook pas met 38+3 geboren. En bovendien ben ik nog niet helemaal klaar....
    Haha, dus hij wil wel wat horen... :p

@ Lizz: goed geregeld, die oranjewas!

8. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    Joehoe...het worden er steeds meer hier bij ons die legaal mogen bevallen!! Ben zo nieuwsgierig wie er nu als eerste bevalt. Je weet het nooit met al die rommelende buikjes hier.

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Lizz, brrrrrr stomme bijen :x Wat goed dat het wasje gelukt is, jij kan niet meer stuk bij je mannetje denk ik :D

@Pooh, ja toch wel hihi :p
    pas bij 38,3, dat is hier al over 5 dagen :$ Nee hoor ik heb het idee dat deze heerlijk zit, en nog helemaaaaaaaal geen zin heeft ;)

@MoederK, jaaaaaa jij mag ook! :D Worden er steeds meer he 8)
    Fijn weekend!

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ Nancy: hihi, nog ff lekker laten zitten dan. Dan zien we elkaar gewoon in Delft ;)

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Hmmm.....batterij van de laptop leeg.... volgens mij een teken om lekker m'n bedje op te gaan zoeken.

Dus: truste ladies!

Tot morgen!

12. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    IDEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zet het geluid van je tv uit en het commentaar op de radio aan....als dat er is???

Bij jou zit de beeb dus wel tot en dikke 40 weken Nancy denk je?

Ik ben wel benieuwd of je weet of het echt begonnen is als het zover is. Dat je dat gewoon herkent. Lijkt me zo apart/eng.

13. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    Slaap lekker Pooh! Hoop op een goede nacht voor je.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lizz: Bij Jildou had ik nooit ergens last van gehad en herkende t eigenlijk ook meteen, ook al durfde ik eerst niet echt te hopen dat t begonnen was :p HAHA!!

Pooh slaap lekker. Ik ga zo ook mn bedje opzoeken!! Slaap lekker dames!!

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @all dikke knuffel
    @boven de 37 weken jullie mogen dus ik zou zeggen laat maar komen :D
    @hoeveel weken.....mijn gevoel zegt dat ik eerder ga bevallen (heb als datum 14/15juni in mijn hoofd) beetje absurd vroeg en wil liever nog ff wachten tot de 37 weken maar das mijn gevoel hihihi. bij dylan zijn de weeen precies begonnen met 40 weken en hij is geboren met 40weken en 1 dag dus toen had ik echt geen klagen :D

hier net de frietepan aanzet en 3 snacks gegeten (1ste keer deze zwangerschap) ik had goed gegeten en bleef maar een honger gevoel houden en das nu eindelijk weg :D , wel niet gezond maar ja had er gewoon zin in. ik ben nog ff aan t wachten op mijn laatste wasje wat nog 10min moet, dus ik ga me maar ff douche wasje in de droger doen en naar bed want mijn buikje is weer eens onrustig (rot voor/indalings weeen ook).

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, doen we ;)
    Trusten Poohtje, slaap lekker!

@Lizz, Zou dat werken? Zal het eens opperen hier ;)
    Ik heb al die tijd gedacht dat het eerder kwam maar bij jullie rommelt het aan alle kanten en bij mij helemaal niks 8) tja zegt natuurlijk niks, maar zo voelt het..
    Dat heb ik dus ook! Kan op zoveel manieren beginnen, word er ook wel een beetje onzeker van inderdaad... :(

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam/Kikkert, trusten meiden en hopen op een betere dag morgen voor jullie!

18. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Nog ff bijgelezen maar geen puf meer om te reageren. Heb net zelf een bv-armbandje gemaakt. Die wat je kunt kopen zijn natuurlijk weer net niet mijn smaak... ;)

Denk dat ik Roger maar ff wakker ga maken (ligt op de bank TopGear te kijken met zijn ogen dicht) en dan naar bedje toe ga. Kijken of ik de trap nog op kom. (Heb een week lang beneden gelegen zodat ik 's avonds wat langer door kon gaan... kom 's avonds echt bijna de trap niet meer op)

Truste en tot morgen ofzo!!!!

19. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    Laetitia, slaap lekker en succes met de weg naar boven.

Kikkert, dat is best snel. Over een paar daagjes al.
    Ik zeg zelf de 26e juni. Waarom geen idee, gewoon een gevoel.

20. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Bedankt voor alle felicitaties! ;)

Share This Page