@Laetitia, had je die kralen op voorraad Das niet gek! Trusten en succes met naar boven gaan! @Lizz, ik zeg elke keer de 11de en tja dat is het dus vandaag dus dan moet het wel juli zijn... PIPPO DE PIEP HOERA!!!
Als het de 11e juli gaat worden loop je dik overtijd hoor! Zo lang zou ik niet meer willen al moet ik zeggen dat ik het ook nog niet zat ben eigenlijk. Zou alleen wel fijn zijn als het weer wat beter werd, zit nu zo aan huis gekluisterd.
@Pippo, ik ben flauwerikjes aan het eten @Lizz, Ja dan loop ik precies 2 weken over tijd, dus het kan wel Hier ook niks te klagen alleen vind ik het dan wel welletjes denk ik
hee meiden, kom even spieken of er al iemand bevallen was. Al een paar meiden 37 weken, maar nog geen weeen? Wel alles okee met iedereen? Bij mij is alles nog rustig, ben ook echt nog lang niet bezig met bevallen al begint het wel op te schieten natuurlijk. Ben meer met mijn dochter bezig die het toch wel erg moeilijk lijkt te vinden nu met babykamer en box in de kamer. Doet me pijn om te zien! Nou ik zal jullie wat meer in de gaten gaan houden, heb nu immers toch verlof!
Och ja, mama chan, je schreef dat ik pb had, maar ik heb niets ontvangen meid! Ga jullie dan laten, tot morgen ergens! En slaapwel iedereen!
@Guppie, hey meid goed van je te horen! Er zijn er hier al 2 bevallen ja; Petatje van een meisje Laura begin deze week met 36,? weken en E.lea van dochter L.yvia met 32 weken al.. Gaat allemaal goed! Voor de rest rommelt het bij de meeste meiden (behalve bij mij ) dus kheb het gevoel dat het niet lang meer gaat duren.. Wat sneu van je dochtertje, ach gos.. Hopelijk wordt dat beter en raak jij ook wat meer klaar voor je bevalling, take care! @Pippo, welterusten!
Oh 2 bevallingen, toch al! Petatje en Elea gefeliciteerd!!! elea met 32 weken al bevallen, dat zal toch spannend zijn geweest! Fijn te lezen dat alles goed gaat. Nancy, mijn ervaring is dat de meeste moeders rond 40 weken bevallen. Het aantal bevallingen rond 37/38 weken is echt niet hoog, dus ik maak me voorlopig nog niet druk hoor... De vorige keer was ik met 37 weken wel echt bevallingsklaar, maar nu wacht ik toch zeker tot 40 weken met zenuwachtig worden. Heb bij mn dochter tot 42 weken gelopen en dan zijn die 5 weken bijzonder lang kan ik je zeggen! Ik vind het nog steeds een bizar idee dat we over een paar weekjes een klein babytje hebben, dat moet dus nog steeds indalen hahaha! (baby overigens niet, die is al ingedaald). En wat onze drama queen betreft, ik denk dat het voor haar goed is als de beeb er gewoon is. Ze zegt wel steeds "als de baby eruit is...", maar kijkt dan tegelijk heel vreemd naar mijn buik, want hoe moet die baby er nou uit he!
@Guppie, Yup ik bereid me er dan ook op voor... zou zo maar nog eens 4 weken kunnen duren en volgens mij zit die van ons wel lekker daar benee Ach gos, ik zou dat koppie dan weleens willen zien als ze dat zegt hihi
Meis hartstikke lief van je maar word misschien zo'n gedoe... Ik heb nu zilverkleurige kubusjes online gevonde, denk dat die het worden. Maar bedankt he, echt superlief!
Meisjes ik ga afsluiten, er is mij een massage/kietelbeurt beloofd boven, dus ik ben paraat tot morgen en welterusten alvast!!!
woooow stelletje tikkers Hier ff een film gezien Universol soldiers 3 gpoeie film, wou net op weg na bed en toen stond ik 5 min later het medicijnenkastje te poetsen en op te ruimen tjaaah zeg op de gekste tijden tot morgen
Zo mijn moeder even vet lang aan de phone gehad.. Had weer hele verhalen, dan zit er dus een wijntje in hahaha! Nancy, ok geen probleem! Ik dacht misschien ga ik toch kijken om er ook zelf 1 te maken. Is wel erg leuk nl en als dat goed lukt kan ik t ook voor zwangere stiefmam en vriendin maken als kraamkado. Dus ik laat het je met sms wel weten als ik er ben en ik zie wat. Als je tussentijds al wat hebt gekocht lees ik het hier wel. Voetbal, nou is weer 1,5 uur van mijn leven weggegooid, wat een saaie wedstrijd vol broekeschijters.. Guppie hey lang geleden, fijn dat alles goed met je gaat! Nancy/Guppie, volgens mij was Petat net 37 weken gepasseerd! Ze is op t nippertje 36w6d naar het zkh gegaan en pas 2 volle dagen later is Laura geboren met een KS. Ik heb iets met cijfertjes/datums echt irritant en dan moet dat rechtgezet worden hahaa! Elea was 32w2d overigens. Verder weinig te melden hier, ga zo ook mijn bedje eens opzoeken, hoop op n betere nacht.. Dikke knuff en slaap lekker!
he dames, net bijgelezen en pag of 60, niet alles is blijven hangen sorry! las wel dat es niet lekker in d'r vel zit:sterkte en dat pippo jarig was: gefeliciteerd! @hier:druk dagje, alles naar school vandaag dus het was haasten geblazen vanmorgen...Isabella mocht komen oefenen vanmorgen, voor na de zomervakantie. Helaas kun je aan alles merken dat ze nog wel heel jong is....23 mnd. Plus het was vandaag de eerste x, volgende week mag ze weer, eens zien hoe ze dan reageerd. En lukt het niet dan wachten we gewoon nog een half of heel jaar. Ze moet niet van mij naar school, maar het is wel handig zeker met de kleine straks. Verder vanmiddag boodschappen gedaan, kwam gebroken thuis bijna oververhit. Stond 1 uur in de file aangezien ze het hiet in fr nodig schijnen te vinden om op vrijdag middag, in een klein dorp/stadje met een doorgaande route aan de weg moeten klooien en voor t gemak 1 rijstrook afzetten. Meteen het hele dorp vast via alles toegans wegen. verder bedacht ik me iets vanmiddag, een helder moment.....weten/realiseren jullie dat we allemaal met max 8 wkn mama zijn? voor mij klinkt dat eigenlijk dichterbij dan die dgn die onder de banners staan. hoe is dat bij jullie?
goedemorgen!! mamavanperine: ja bizar he?! Ik realiseer het me ook nog niet echt en ik heb ondanks kwaaltjes ook wel het idee de laatste dagen dat het nog even duurt bij mij.. Mamachan: ik had gisterenavond om 23.00 uur ook opeens de neiging om de badkamer te doen, ik had de spullen al gepakt maar mijn man heeft me tegen gehouden Verder weet ik het al niet meer, sorry meiden. Hier was sam vannacht wakker(3.15uur want hij miste een knuffel haha, hij ging gelukkig wel gelijk weer slapen om vervolgens om 5.30 weer wakker te worden.. Morgen gaat mijn man er uit wij doen in het weekend altijd ieder 1 dag, ik kijk er al helemaal naar uit Trouwens vannacht toen ik bij Sam was geweest had de beeb volgens mij de hik.. Phoe en lang.. echt de hele tijd zon regelmatig schokje dat kan toch alleen de hik zijn? Hoe gaat het me de onrustige buikjes?? Fijne dag allemaal
Goedemorgen, Gisteravond lag opeens weer het internet eruit..tjonge. Vanmorgen nadat mannetje naar zijn werk ging(5:00 uur) wakker gelegen maar vind het nog iets te vroeg om er meteen uit te gaan. Beetje op de computer programma gemist gekeken. Had vannacht wel steeds een terugkomende zeurende pijn in m'n onderrug en aan m'n onderkantje. Dus denk dat het voorwerk misschien hier ook een heel klein beetje is begonnen. De beeb ligt nu helemaal aan de linkerkant van mijn buik. Ziet er vreemd uit hoor. Misschien dat hij dus weer aan het draaien is. Maar hoop wel de goede kant op. Met zijn hoofd naar beneden dus. Hij kan toch niet eeuwig dwars blijven liggen lijkt me. Ga nu even een crackertje eten en dan toch nog maar even proberen te slapen hoor.
Goedemorgen ladies, oeps, wat een hoop vroege vogels. Bella, jij spant wel de kroon hoor, met 3.15 uur! Fijn dat je man er morgen uit gaat! Zelf was ik kwart voor 5 wakker, ook errug vroeg, en Sebas sliep zelfs nog Heb verder heerlijk gelegen, dus het was ergens ook niet zo heel erg. De mannen gaan nu lekker sinaasappels persen, jammie! Verder weinig plannen voor vandaag, mss even een meerijdplankje voor de kinderwagen halen voor Sebas. Het zonnetje schijnt hier, hopelijk blijft het zo @ guppie: goed weer van je te horen! He, niet leuk dat je dochtertje zo van slag is. Hier is Sebas ook wel van slag, maar meer op een peuterpuberige manier. Hij is wel bezig met de baby, maar niet zo onwijs als jouw dochtertje. @ Lizz: Wat een klein eigenwijsje zeg! Slaap lekker zometeen! @ Bella: dat kan idd alleen maar de hik zijn volgens mij. @ mamavp: o, lekker die wegwerkzaamheden! Spannend, Isabella naar school. Gek idee idd dat we over max 8 (hier dan max 6) weken weer mama zijn.... Hoe gaat het met jou met spuiten? Ik moet vanaf vandaag 2x de halve dagdosering spuiten. (om te zorgen dat ik niet te veel antistolling in m'n bloed heb bij de bevalling) @ Sue: O, nog een tip voor de benauwdheid van de week op de yoga! Een oefening die je kunt doen op een moment dat je het heel benauwd hebt: Je gaat rechtop zitten met je armen boven je hoofd (evt. je onderarmen op je hoofd neerleggen). Zo kun je de zijkant van je longen dan gebruiken. Heb het hier al een paar keer geprobeerd en werkt goed.
Whaah Jildou was 20 voor 6.maar 2x teruggeweest en tot 20voor 8 geslapen!verder wel rotnacht gehad maar goed.gekke droom.vertel ik straks wel even!hihi.
Mogguh dames! Ja hier voor mijn doen ook een vroeg vogeltje... Werd vannacht wakker rond half 3 ofzo omdat ik dacht dat ik wat in de tuin hoorde en ik hoorde jongelui in de verte schreeuwen. Dus ik nog beetje koekeloeren door het raam, maar zag niet goed en vergat het weer maar heb wel tijdje wakker gelegen. Bas moest er vanmorgen vroeg uit want hij ging met zijn vader voor een rondleiding over cruiseschip de SS Rotterdam, die is gek van boten, ivm vaderdag. Dus hij komt beneden, hoop gescheld, ja hoor schuttingdeur open en 2 volle kratten bier weg :x:x Stelletje sloebers BAH En dan ben ik helemaal van de leg he want ik heb wat gehoord, kweet het zeker, maar dat ik dan niet wat alerter ben geweest, daar baal ik dan van... Dus adrenaline van hier tot tokio, dus kon echt niet meer slapen. ACh mag wel een keer maar niet door van die eikels :x Bas is nog de route gaan lopen en vond 2 lege bierflesjes, stelletje %$#^& Geniet ervan zou ik zeggen, als je niet eens 2 kratjes bier kan betalen bleh Zo dat was mijn ochtend haha Vanmiddag rond een uurtje of 16.00u naar vrienden, lekker BBQen, ben benieuwd of het weer zo blijft, hier schijnt eindelijk de zon weer!