Morge dames! Nancy: Ik heb een hele doos met kralen om rozenkransen te maken en heb van die kralen een bv-armbandje gemaakt. Had alleen geen cijferkraaltjes maar heb gewoon met goudstift de cijfers op de kralen geschreven. Is gewoon simpel bruin geworden. Zal straks kijken of ik een foto kan spammen. Hier vannacht vrij onrustig geslapen. Veel last van mijn buik gehad en was ook weer wennen om iemand anders in je bed te hebben.. (Best raar hoe snel je went aan alleen slapen)... kon echt mijn draai vannacht niet goed vinden. Gelukkig heeft Roger ook niet goed geslapen dus hoef ik niet jaloers op zijn nachtrust te zijn . Zometeen lekker met de kids ontbijten en dan kijken of mijn rommelend buikje nog minder wordt of dat ik me de hele dag zo lamlendig ga voelen. Als het rommelen minder wordt gaan we vanmiddag naar mijn schoonouders toe om de was op te halen en om dan gelijk even de stad in te gaan voor kleertjes voor de kids (was gister te warm om nog weg te gaan). Dus tot laterz!
Jeetje Nancy dat is balen zeg !!! Hihi mijn droom: Was bevallen, kor en ik moesten het hele zkh doorkachelen om ons kind(je) te halen. Kom ik daar, 64cm en 5 kilo .. Was echt een mokka-kindje, heel bijzonder aangezien we beiden NL zijn HAHA!! Ik pakte het op, (liep trouwens best snel voor iemand die net bevallen was ) en het zoekt meteen mijn borst, liep blijkbaar ook met blote borsten rond !! Het zocht echt met het neusje, dat was net een miereneter-neusje !! HAHA hoe kom ik er weer op !!
@ Sam: arrrghhh, jij weer een rotnacht! Wat een droom, whahahaha. Hillarisch gewoon, sorry 8) Hoe bedoel je zwanger? @ Laetitia: rustig aan meis. @ Nancy: wat een stelletje k**********! Dat sommige mensen niet eens even met hun tengels van andersmans spullen af kunnen blijven. Maarre...ik geloof dat niemand om 3 uur 's nachts gelijk naast z'n bed en in de achtertuin staat hoor, ook al hoor je wat. En bovendien? Wat zou je tegen dat soort (vaak dronken) types kunnen beginnen? Behalve dat je hoopt dat ze schrikken en wegrennen? Tuindeur voortaan maar op slot vrees ik?
@Laetitia, AHA ja ik heb ook kralen op voorraad (een hele hoop ) maar niet die cijferkralen, volgens mij maar je hebt het mooi opgelost zo, crea zeg! Balen van je slechte nacht.. Shopse vandaag! @Sam, whahahaha die droom! Geweldig whihi wat een rijke fantasie hebben wij zwangeren toch he @Pooh, ja joh stelletje eikels, ben echt boos, haat dit zo.. Nou dat ze er maar veel plezier van mogen hebben, zwervers We gaan een sleutelslot kopen; zit nu een schuif op maar zit aan de binnenkant dus ze hebben nog moeite moeten doen ook, want gaat aan de buitenkant echt niet zo makkelijk open.. Holle Bolle Gijs had ze graag even laten schrikken haha
@ Pooh, zo vroeg wakker en niet eens van Sebas. Uit jezelf wakker worden is toch altijd wat prettiger. Dus de mannen gaan je weer heerlijk verwennen. Lekker verse jus. @ Nancy, ow wat achterlijk zeg. 2 kratten bier, te zielig voor woorden gewoon. Net wat je zegt laat ze er blij mee zijn. Maar een prettig gevoel is anders. @ Sam, jeetje wat een bizarre droom. Ik zie je al lopen met je blote boobies door het zkh, haha. @ All, hier gaat het weer wat beter. Mijn mannetje voelt me goed aan en is super lief voor me. Verder heb ik gister echt helemaal niets gedaan. Omdat ik zelf het idee had dat de hoofdpijn door de warmte kon komen en een grote buik ben ik vanaf gisterochtend mezelf aan het koelen. Continu een natte lap over mijn hoofd, armen en benen. Het was heerlijk en de hoofdpijn was echt minimaal en is zelfs een moment weg geweest. Heb ook even flink de tranen laten stromen en dat lucht natuurlijk erg op. Verder heeft mijn mannetje gisteravond lekker wat klusjes gedaan die voor mijn gevoel voor de bevalling nog moesten gebeuren. Dat geeft ook lekker wat rust. Verder ben ik er hier dus helemaal klaar voor nu en mag nu ook lekker thuis bevallen. Meiden ik heb jullie gister een beetje verwaarloosd, sorry. Ik ga proberen het weer wat bij te houden. Maar als je zelf al niet lekker in je vel zit dan is het hier zijn soms nog confronterender. Nou meiden ik ga nu duimen draaien want mijn mannetje moet over een half uur beginnen met zijn examen. Heeft in de avonduren een hbo opleiding erbij gedaan. * DUIM, DUIM, DUIM*
@Marsim, Niet lekker in je velletje dus, balen zeg meis... Hopelijk nu iets meer rust door de klusjes die gedaan zijn enzo. Jij hebt ook een lief mannetje he? Die van mij is ook een rots in de branding hoor Spannend examen!! Ik duim al! Die van mij trouwens precies hetzelfde maar die moet 3 juli examen doen.. Lekkere datum zo 6 dagen na de uitgerekende datum maar meer dan waard! Succes!
Dames, ik duim mee !! Marsim: Dikke knuffel, gelukkig nu weer wat beter!!! Haha ja hij was ook erg grappig hoor die droom
@cijfertjes ik ben bevallen op 36+6 hoe gaat het met de rommelende buikjes? las dat Sam een hilarische droom heeft gehad haha lag helemaal plat. @nancy djeezes,wie doet nu zoiets? pfff die jeugd van tegenwoordig veel plezier op de bbq. @marsim dikke knuffel meis. en ik zal heel hard duimen. je mannetje gaat dat super doen,weet ik nu al @laetitia mooi armbandje hoor. hopelijk blijft je buikje rustig en kan je even lekker gaan shoppen @pooh mmm lekker verse sinaasappels. heb ik wel zin in jummie. hier gaat alles goed. de bv is nu lekker op gang gekomen. met mij gaat het ook al beter,de wonde trekt nog een beetje maar heb geen pijn meer. morgen mag ik naar huis! joepie! kan niet wachten om weer naast me mannetje te slapen
Petatje: Wat een beauty !! Fijn dat het zo goed gaat, en lekker meid, naar huis morgen!! HEerlijk!!!!
Goedemorgen dames, Heb het wat langer volgehouden in bed dan gisteren. Goed geslapen! @Nancy, wat een losers. Wat je zegt, dat ze er lekker van genieten, zo beneden peil! @Marsim, fijn dat je je hart even hebt kunnen luchten, rustig aan! @Laetitia, ook al crea bea met het bv armbandje, leuk gedaan. @Petatje, fijn dat jullie morgen naar huis mogen, lekker weer thuis in het eigen bedje. @Angel/Es, hoe is het met je buikje, gaat het vandaag iets beter?
@Sam, jouw droom geweldig . Vooral het miereneterneusje (mooi woord voor scrabble), ziet het al voor me, zou wat zijn! @Pooh, lekker glaasje verse jus! Vitamientjes! @hier, vandaag 35 weken! De babywas gaat vandaag draaien, mits het droog blijft, wel zo lekker als alles buiten kan waaien.
goedemorgen dames het zonnetje schijnt laten we hem houden vandaag heb een redelijk goede nacht gehad gelukkig niet pijnlijke buik ze waren wel aanwezig maar niet auwiii ... dus denk dat de sex hier voor ontspanning heeft geholpen inplaats van doorzetten hahaha vind prima hoor het 1 of het ander ... petatje yippieeee bijna naar huis wat fijn dat de bv goed loopt en dat jezelf ook steeds beter voelt helemaal top meid... nancy wat een rotstreek zeg ..je gaat toch niet zomaar bier bij iemand uit de tuin meenemen zeg kom nou:x dat mensen nergens meer af kunnne blijven he? kan me voorstellen dat je woest bent hoor zou ik net zo hebben ... sam waahhhh wat een droom meid ..lag ff dubbel toen ik het las ... maar niet fijn van je rot nacht .. pooh lekker je mannen zijn goed bezig bij je ...balen van je vroege opstaan .. marsin ohh jij ook al een lief mannenke in huis heerlijk is dat he?? hier ook zon kanjer ... fijn dat het je al een beetje rust geeft dat er al iets meer af is ..en huilen lucht zeer zeker op ..kom op meid je verwaarloosd ons niet hoor komt allemaal wel weer goed hele dikke knuffff..
bella hee jehhh jij was helemaal vroeg vandaag pfff... ja denk dat ukkie de hik had bij je haha... nancy hoe was je massage/kriebelbeurt ?? lees het net pas haha... j2j ohh lekker wasje draaien ...dat kleine spul zo leuk
Ow Petatje, wat fijn dat je bijna naar huis mag! Lekker thuis in je eigen bedje! Verder alles wel gelezen hoor zag leuke armbandjes voorbij komen die ook nog praktisch zijn met borstvoeding! Dat lijkt mij ook wel wat.. Ik heb net mijn beddengoed eraf gehaald, alles even wassen en lekker het bed verschonen.. Vincent is een ochtendje werken, maar als die vanmiddag thuis komt gaan we het bed op de kratten zetten, en samen even het bed opmaken, want dat lukt me echt niet meer alleen. Dan stuur ik Vin naar de kapper, want het kan echt niet meer! Dan hoop ik dat ie nog even met de hond de hort op gaat.. en vanavond gaan we een bakkie doen bij een stel.. lekker bankhangen en kletsen! Ik moet zeggen vannacht was een hel, maar na 6 uur vanmorgen heb ik toch nog 3 uurtjes redelijk geslapen.. gelukkig!
Goedemorgen ladies! Ik ben weer, enigzins, in het land der levenden na de hele zware, intensieve, mooie en prachtige dag van gisteren! De bruiloft was zeer geslaagd, de ceremonie prachtig, al met al een top dag maar oh zo vermoeiend. Tja, zwanger zijn en denken dat je de hele wereld aan kunt gaan niet samen he?! Ben nu helemaal gebroken, op, kapot... Heb ontzettende hoofd,- en keelpijn en mijn voeten kunnen mij niet meer dragen! Maar ja, gisteren was geslaagd en ik heb het mee kunnen maken dus wat wil een mens nog meer... Zometeen even de broodjes voor de brunche oppikken in de stad en dan brunchen bij the newly weds. Verder helemaal niets vandaag! Uiteraard niet alles van gisteren terug gelezen want jullie kunnen kletsen zeg! Ben dus vanochtend weer ingehaakt... Zooo die Sam was weer lekker vroeg vanochtend Bella... Wel een super fijn vooruitzicht dat je morgen kunt blijven liggen! Goede deal hoor... Jeetje Lizz jij ook al zo'n vroege vogel vandaag. Is het nog gelukt om even te slapen meis? Wat Pooh, kwart voor 5? Poeh zeg... Ook al zo bizar vroeg! Jummie, heerlijk sinaasappeltjes! Och Nancy toch, 2 kratten bier gejat! Wat een ontzettende eikels zeg, waar halen ze het lef vandaan:x... Heerlijk vooruitzicht meis die bbq bij vrienden! Jammer van je onrustige nacht Laetitia maar wel heerlijk hoor dat Roger weer terug is. Veel plezier vandaag! Whahaaha Sam geweldige droom meis! Goed om te horen Marsim dat het beter met je gaat en dat je mannetje zo lief voor je is! Geeft een hoop rust denk ik... Daarnaast ook nog eens klusjes afgerond, dat is helemaal toppie! Oei meis, manlief examen... Duim heel hard met je mee hoor! Jeeh Petatje morgen weer naar huis! Kan mij voorstellen hoor dat je daar aan toe bent, heerlijk met z'n drietjes in jullie eigen huisje... Gefeliciteerd met je 35 weken J2J! Ik hoop dat het droog blijft meis en je je wasje kunt doen... Fijn Angel dat je een redelijke nacht achter de rug hebt en dat je buikje rustiger is. Waar sex al niet goed voor kan zijn! Klinkt als een lekker dagje Es, geniet ervan meis!
@Petatje, klinkt allemaal harstikke goed zeg en morgen naar huis jeeeeeeeeeh lekker zeg! Geniet ervan @J2J, feli met je 35 weken en veel plezier met de was vandaag! @Angel, haha lekker joh dat de sex geholpen heeft, is ook een leuke bijkomstigheid lijkt me haha Mijn massage/kietelbeurt was heeeeeeeeeerlijk, dat is echt mijn slaapmutsje, knap ik helemaal van op @Es, je 'klinkt' een stuk beter als de rest vd week meid, goed te horen! Veel plezier vandaag meid @Dithje, goed dat je het helemaal volgehouden hebt zeg, respect! wel jammer dat je nu afgedragen bent meis... Hopelijk kan je na de brunch een beetje ontspannen, veel plezier meid!!
Nancy: ja ik moet zeggen dat ik me geestelijk wel wat beter voel.. Ik ben helemaal niet iemand die snel in zak en as zit, maar ik merk dat de hormonen nog steeds een hele grote rol spelen.. Het gaat met vele ups en downs, maar we komen er wel
Goed zo meis, that's the spirit! En als het even niet gaat, dan mag je best ff in zak en as zitten hoor en dan zijn wij er lekker om tegen te 'klagen' Sterkte