Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Effe echo

maar dit ben ik gister en vandaag verloren.
    Het is niet mijn foto maar heb zitten googlen en dit is het precies.
    Maar bij de eerste heb ik hem nooit verloren.(of niet gemerkt)
    Heb het tussen me vingers genomen en het is echt een vastzittende snottebel en je trekt het zo uit je onderbroek.

Sorry voor de vieze omschrijving maar is dit nu een slijmprop of niet???wordt wel echt zenuwachtig zeg:)

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Nancy, ja hier een heerlijk mannetje. Jij mag ook niet klagen als ik dat altijd zo lees. En 3 juli examen, spannend hoor. 6 dagen na je uitgerekende datum, hmmm hopelijk niet tegelijk, haha. Ik zei al tegen mijn mannetje, wel je telefoon meenemen en je legt het maar uit. Je zal precies zien met zulke dingen dat de hel ineens los breekt, haha.

@ Petatje, meid goed om te horen dat alles beter gaat en lekker dat je morgen naar huis toe mag. Lekker met manlief en jullie prachtige dochter in jullie eigen huisje. Geniet ervan meid!

@ J2J, gefeliciteerd met je 35 weken. Schiet ook al lekker op. Hopelijk blijft het zo vandaag want dan kan je lekker je babywasje weg wassen.

@ Angel, fijn om te lezen dat je buik wat rustiger is. En een redelijke nacht kijk, daar nemen we op dit moment genoegen mee, haha. Zal je altijd zien, denk je door sex de boel een beetje te versnellen en wordt het alleen maar rustiger, haha. En jij ook zo'n lekkere kerel. Hebben we wel even nodig op dit moment, niet?

@ Es, fijn dat je toch nog even een paar uurtjes lekker hebt kunnen ronken. En tja die rot hormonen kunnen veel met je doen, haha. Gelukkig voel je je weer wat beter.

@ Dithje, een super dag gehad gister zo te lezen. En vermoeiend, dat lijkt me ook. Super fijn dat je het in ieder geval helemaal mee hebt kunnen maken en met z'n alle lekker hebben kunnen genieten van een hele bijzondere dag. Lekker rustig aan doen vandaag meid!~

@ All, mannetje is inmiddels weer terug van het examen. Was een half uur eerder klaar. Nu is het afwachten. Kan 6 weken duren voordat hij de uitslag heeft, pffff. Waarom daar tegenwoordig zo lang overheen moet gaan snap ik niet hoor.
    Nu zitten we te wachten op onze nieuwe home cinema en dan gaan we zo nog even naar de bouwmarkt.

3. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ mamameisjes, ik zie geen foto?
    Ik neem aan dat je het over je slijmprop hebt.
    Ook ik verlies al meer dan een week stukken van mijn slijmprop.
    Niet van schrikken hoor. Helaas wil het ook nog helemaal niets zeggen want het kan nog weken duren. Ook schijnt een slijmprop zich vanzelf weer aan te maken, heb ik een tijdje geleden gelezen.
    Kalm aan meid.

4. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Zo! Weer terug. Buggyboard (meerijdplankje) voor de kinderwagen is binnen, net als een nieuwe fles Regla PH. :D Manlief is gelijk aan het monteren gegaan, haha, het kan maar klaar zijn ;)

O, en vandaag 36 weken!!!

@ petatje: wat een schatje is Laura toch. En morgen al naar huis! Heerlijk vooruitzicht! Hoe gaat het nu met je? Lukt de bv goed?

@ J2J: lekker zo'n goed nachtje! En al wat langer volgehouden in bed ;)
    Gefeli met je 35 wkn.

@ Angel: nou ja, ontspanning is ook goed toch? ;) Dus lekker geslapen vannacht? Haha, nou als dat het recept is, vanavond weer zeker ;):D
    Het was niet eens vroeg opstaan, maar vroeg wakker worden. Heb gewoon heerlijk in bed gelegen. Mss dat ik vanmiddag toch maar m'n slaapje oversla in de hoop dat ik dan vannacht wel door kan gaan.

@ Es: je klinkt idd goed! Dan zal je je vast ook wat beter voelen. Erg fijn voor je! Veel plezier vanavond! Enne.... die hormonen zijn echt rotdingen. Dus af en toe lekker ff klagen of huilen moet kunnen hoor.

@ Dithje: echt diep respect dat je het gisteren zo goed volgehouden hebt!!!!! Nu lekker je voetjes omhoog (ook bij de brunch, kan jou het schelen!) en je het hele weekend in de watten laten leggen! Rustig aan en bijkomen maar.;)

@ hier: manlief is net klaar met monteren en gelijk een testrondje met Sebas op het plankje gemaakt (binnen hoor, anders denken de buren en jullie dat we koekoek zijn :p) Loopt prima, dus zo zie ik ons straks wel naar dorp lopen voor de boodschapjes:D

5. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Mamameisjes, nu zie ik inderdaad de foto. Dat kan inderdaad een stuk van je slijmprop zijn. Bij mij zat er oud bloed bij.

@ Pooh, ach dat testrondje kan toch makkelijk buiten. Die gezichten dan is toch geweldig, haha.

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ mamameisjes: yep, da's (een deel) van de slijmprop (ben wel blij dat ik nog niet zit te eten ;)). Zegt nog niets over wanneer je bevalling gaat beginnen hoor. Dus je hoeft niet gelijk in de zenuwen te schieten ;)
    Bij Sebas heb ik dit weken voor de bevalling ook gehad. Sommigen verliezen 'm pas op het einde.

@ marsim: spannend zeg! Heeft hij er een goed gevoel over?
    Kijk, een nieuwe home cinema set! Dat zijn nog eens leuke dingen. Succes bij de bouwmarkt straks.

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

Haha, nou ik zag mezelf al gaan.... Nee hoor, binnen is prima ;)

8. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    @pooh76: about spuiten, voor zover nu bekend is, moet ik gewoon doorgaan totdat ik in het z'huis aankom. Tenminste dit was de vorige keren zo. Maar heb nu een andere gynacoloog dan bij Isa, dus het kan zijn dat ie er anders over denkt. Maar heb maandag+dinsdag een afspraak met m dus zal het dan wel horen....

@hier: onrustige nacht weinige geslapen, dus nu nog moe...denk dat kleintje later als het groot is in de horeca gaat werken. Overdag merk ik nl vrij weinig tot de avond is gekomen,
    dan begint het feest in de buik:D

Vanmorgen zijn heerlijk de behang banden( kids en behangscheuren) door een profi hersteld, hij was in 10 min klaar, scheelt mij weer klooien:D verder heeft ie de ramen opgemeten, voor voorzet ramen (we hebben hier nog enkel glas) en 2 x2 openslaande deuren om te vervangen. Baby gaat voor 1 vd 2 slapen dus leek me wel handig om deze te laten vervangen voor de winter! deuren zijn nu hout en enkel glas niet echt warm dus!

9. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Dank je Marsim: heb het even gewijzigd had hem erop geplakt maar dan neemt de foto dus niet mee!!!
    Was me eerste foto ..hi hi
    Ja dat heb ik ook gelezen dat het vanzelf weer kan aangroeien.
    Maar ben nu 34.5 half en wordt toch wel zenuwachtig zou het toch met 37 weken of een paar dagen eerder komen.
    Hoop niet voor de 36 weken hoor.
    Maar lijkt me voor jou ook spannend zeg rond de 37 mag het komen!!!!
    Al moet je 42 weken incalculeren als ook een mogelijkheid.

Maar goed wat ik vanochtend al las van iemand over 8 weken hebben we hier allemaal een baby en dat is wel heel spannend en zenuwslopend.

Wat ik voor de rest allemaal las:

Iets over de wieg opmaken??ik heb alles gewassen en gestreken en in een pedaalemmer zak in de wieg liggen.
    ZOdat het precies wordt opgemaakt zoals ik wil.
    (mocht ik het om een of andere manier niet kunnen)

Vrijen: daar las ik ook iets over zo vaag wij hebben het maanden niet gekund omdat ik er zulke harde buiken van kreeg en dat hield echt ander halve dag aan.
    En nu kan het gewoon opeens en het doet ook niet eens echt zeer ben er versteld van.
    Alleen wil geen sperma in me.
    Daar ben ik nog niet aan toe en beetje huiverig voor.
    Misschien wel met 38 weken hoor hi hi hi

Hmm de BAARKRUK:
    Er had weer iemand geschreven bakruk dan denk ik aan een barkruk en zie ik gedachten iemand aan de bar hangend nippend aan een wijntje een kindje krijgen wha wha vind het zo grappig sorry!
    Maar ik heb het eerste gedeelte op de baarkruk gedaan en het is en was hemels echt waar zo fijn.
    Had echt het gevoel dat ik goed kracht kon geven.
    Alleen hartslag van dochter ging omlaag dus moest toen liggen.
    Jeetje wat een verhalen worden uitgewisseld zeg.
    Dat weten vriendinnen niet eens!

Leatitia: 1 november lijkt me heerlijk en zie ook tegen visite op.
    Maar heb me twijfels erover het is wel erg ver weg.
    Kun je niet met 4 weken of 6 weken en kraamfeestje thuis houden van een paar uur?

Dithje:hele fijne dag vandaag feestganger.

mamachan:lekker dat het een beetje is uitgepraat.
    tja die hormonen drijven je tot waanzin.

Hier:
    Iedereen bedankt voor de lieve reactie`s.
    We hebben er goed over gesproken en hij ziet wel in dat het achteraf een beetje vreemde keuze was.
    En ik heb het maar te handelen een andere mogelijkheid is er gewoon niet.
    Het is ook niet dat ik hem niet vertouw maar mag haar ook totaal niet als persoon vind er echt zo niet leuk.
    Ook al heb ik haar maar een paar keer gezien.
    Maar goed genoeg over gezeurd....

Voor de rest ga ik nu heerlijk naar bed.
    Dochter is opgehaald door opa en oma en gaat naar de zwarte markt.

iedereen hele fijne dag en tot straks

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @all dikke knuffel...sorry heb gewoon gen puf om te bij te lezen.

hier goed geslapen vannacht, de 2 mannen hebben vanochtend boodschappen gedaan. dadelijk moeten we nog even fruit halen bij de boer en nog een cadeautje voor mijn opa en oma (die vieren morgen hun 50jarige bruiloft). verder eigenlijk weinig te melden......ben trouwens vandaag net zoals pooh (van harte meid) 36 weken :D

11. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    dat was ik die dat geschreven had, maar wilde je niet in de zenuwen brengen, sorry:)

12. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ mamameisjes, meid het blijft gewoon nog even zitten hoor!! Fijn dat je even goed met je mannetje hebt kunnen praten. Beter dan wanneer jij je kop op zit te vreten en hij helemaal niet precies weet hoe jij je voelt. Hij kan nu lekker rekening met jou houden. Goed gedaan meid. Tukse zo.

@ Pooh, hij heeft eigenlijk geen idee hoe hij het heeft gedaan. De vragen worden allemaal op zo'n vervelende manier gesteld. Je moet eerst de vraag 10 keer lezen en dan hopen dat je het snapt. Ik had ook even met zijn proefexamen mee zitten lezen. Ik zeg nou ik heb het al 10x gelezen maar snap er niks van, haha. Dus het is afwachten. Ach hij heeft het erop zitten en dat vind hij alleen al heel erg fijn. Nu alleen hopen op een mooi resultaat.
    Ja mannetje is 18 juli jarig. De home cinema is voor zijn verjaardag. Stel je voor dat ik dan net bevallen ben dan kan ik ook niks halen. Dus ik verwen hem nu alvast, haha.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat lief Marsim!

Mamameisje idd slijmprop maar kan nog gewoon weken duren hoor ;) !!
    En Pooh fijn ik was wel aan t eten bij de foto :p !!
    Wij moeten ook nog een plankje halen maar zal vandaag wel neits worden. Hier net alles afgenomen, manlief doet de rest :D !!

HAHA we zitten te eten, jildou is nog geen minuut stil geweest. kletskont :p !!

14. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Mamma meisjes:

dat ben ik ook verloren steeds delen;)
    hihi eindelijk bevestiging van wat het is:D

Hier schoonmama jarig dus ben er vandaag niet,
    me vader is weer thuis;)

Petat: heerlijk dat je morgen naar huis mag!! laura ook toch?

15. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Heb nog heerlijk geslapen gelukkig vanmorgen. Was wel 7 uur dat ik in slaap viel maar toch een paar uurtjes erbij gepakt toen.
    De boodschappen zijn nu al in huis en de was hangt alweer buiten, vind deze temperatuur buiten echt ontzettend aangenaam.

Zit nu lekker aan een broodje met brie...jammie!

Slijmprop. Nog niet verloren en heb idd gehoord als je die deels verliest je hem vanzelf weer aanmaakt.

Super om te lezen dat de baarkruk goed "bevallen" is.

Verder niet echt bijgelezen. Ga nog even wat kleine dingetjes opruimen in huis.
    Tot vanmiddag.

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamameisjes, nou begrijp jou wel hoor wat betreft je vent... Niet leuk gewoon :(
    Kweet niet hoe het eruit zag de slijmprop, nu wel :D Heb ik nog niet verloren.. Maar ze zeggen dat je 'm a niet hoeft te verliezen en b als je 'm verliest 't misschien nog weken kan duren ;)

@Kikkert, veel plezier bij de bruiloft!

@Kikkert/Pooh, feli met de 36 weken!!

@Sam, haha gekke Jildou :p

@Lizz, fijn dat je nog even hebt kunnen tukken zeg, voel je je toch alweer beter he..
    Hier hangt de was ook lekker buiten, eetse!

@Hier, bas is net thuis van de rondleiding op het schip met zijn vader. Was erg leuk, en nu verveel ik me ;) Heb ik nog niet eerder gehad.. Na ja nog 2,5 uur totdat we op visite gaan 8)

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamma chan, feli met je schoonmoeder en fijn dat je vader weer thuis is!!

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo hier staat het bed omhoog.. heb echt een krukkie nodig om nu het bed in te ''klimmen'' :p Gelukkig heb ik die wel haha..

Bekijk bijlage 78129

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ja hoog he, ik kom er wel in dus moet jou ook lukken ;) (ik met mijn 1.60m)

EN DAAR ZIJN ONZE BIERKRATJES DUS!!! :$:$:$
    hahaha ff jouw grap gepikt van Hyves, flauw :p

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    hahaha nancy :p:p
    Ik ben ook maar een klein poppetje.. 1.64 ;) hoop dat als ik vannacht moet plassen er rekening mee hou anders breek ik me nek. haha

Deel Deze Pagina