Hoop echt dat de kraamhulp me bed kan verschonen, aangezien hij nu zo hoog is en 1 kant van het bed tegen het raam aan staat.. je kan bij ons niet om het bed heen lopen hmmm.. Nja als het mij lukt zal het hun ook wel lukken...
Haha had ik de eerste nacht ook maar went zo En tegen de kraamzorg niks zeggen bij voorbaat, net doen of je gek bent
Maar ik ben ook gek, dus ik doe dan niks nieuws hoor Heb net samen met Vin het bed opgemaakt, en het is wel te doen hoor.. alleen met hoeslaken ff klootten omdat je dan aan de andere kant van het bed moet zijn, maar ik klim dan gewoon op het bed.. 8) Doet de kraamhulp dat ook maar, haha
Hey! Zag je bed Nancy! Bart had t dinsdag al meteen geregeld en ben er nog niet uitgevallen. T went snel. Vanmorgen however... ik heb Bart aan de lijn, terwijl we gaan ophangen wil ik me uitrekken en krijg kramp in mn kuit. Dus ik netjes ophangen en toen moest ik supersnel mn bed uit om mn kuit te strekken, dat ging dus echt niet snel genoeg he, voel mn kuit al de hele dag haha! f*ck! zometeen mn broertje hier. vanaaf blijft ie slapen en ik heb n vrijgezellenfeestje. ff eten en dan weer naar huis hoor. dikke xx en fijne dag!
was er weer ff vanuit de veranda suesje ohh gezellie vrijgezelle feest ...veel plezier meid.. es hahah jehh een krukje bij bed hoop dat je vancht met de pitstop er aan denkt dat ie hoog staat pooh ja idd denk je voor het goede doel wordt het rustig hier hahah...maar wel lekker dus miss wel iets voor deze nacht dan slaap ik tenminste beter hahaha... dithje dus bruiloft was geslaagd ?? vandaag een rustig dagje of ?? nancy je hebt goed weer voor de bbq vandaag maak er wat leuks van meid veel plezier... uhh nu weer kwijt dus ga weer ff terug lezen....
dithje he meid helemaal op dat kan ik me voorstellen joh is niet niks hoog zwanger zijn en zon dag als gister maar hij was wel geslaagd ..vandaag lekker bij komen is mooi weer dus dat scheeld he? marsin ja hier ook een top vent in huis toen we elkaar leerden kennen wist ik niet wat me overkwam en nu weet hij me nog steeds te verbazen haha.. mamameisje lijkt idd op de slijmprop ..maar zegt idd nog niks kan nog wel ff duren want de slijmprop kan weer aangroeien .. es de meeste kraamhulpen zijn niet zo moeilijk ..ze verzinnen er vast wel iets op om je bed op te maken ..komt vast goed meid..maar je daar maar niet druk om er zijn nu belangrijke dingen voor je zoals lekker aan jezelf en ukkie denken meid
wahhh pooh koekoek ? haha vind wel een leuke uitspraak en hoe vind sebas het op het plankje??? is wel makkelijk he zon ding? met die boodschappen komt het wel goed
Zo hier 1,5 uur geslapen. Jildou ook, maar ligt al 3 kwartier op bed tegen zichzelf te lullen Kor haalt haar nu op .. Vandaag maar goede dag die meid !! Ik zal zo ff een lijstje maken wat ik nog even moet halen en even met de slingers bezig voor de geboorte.. Dat is dus het nadeel he, als je niet weet wat het wordt, moet je daar ook 2 van maken.. Grrr !!
Sjowww, ik zou het forum eigenlijk 24 uur in de gaten moeten houden om het bij te kunnen houden.. Poehh.. Es: ik zag je bed langskomen. Duurde lang voordat ik de bierkratten zag staan, hahaha. Bij mij komt a.s. dinsdag de kraamzorg voor een intakegesprek. Mijn bed is 70 cm. Ik denk dat het wel genoeg is, anders jammer dan. Bij Ryan was het bed volgensmij 50cm ofzo, maar ze deed niet moeilijk. Hier verders hele schoonmaak gehouden. Uiteindelijk toch een kamertje gekocht en alles is al ingericht!! Heb net met manlief alle kleertjes in de kast gedaan en alles klaargemaakt. Owja, Ryan heeft bijna geen speentje gehad en die zag er net een liggen, dus die heeft hij nu in zijn mond. Zooo, dan is hij in iedr geval stil, hahaha. Heeft iedereen verders zijn beentjes wel bij elkaar gehouden? Of heb ik iets gemist??
Zo......weer in het land der levenden..... 2 uur geslapen! Wilde eerst niet gaan, maar ik was vanmorgen zo vroeg wakker dat ik toch maar ff ben gaan liggen. Manlief ook, en die ligt er nog steeds in8) Zo even naar de speelgoedwinkel. Sebas heeft z'n "ik heb op de wc geplast-stickervel" bijna vol, dus moet mama wel zorgen dat er een cadeautje in huis is om dat mee te vieren. Mama is natuurlijk niet van yesterday en bij iedere kaart komen er zo'n 6 vakjes bij. Zit nu op de 30 vakjes, maar dat is wel de max, anders kunnen er geen sticker meer in de vakjes Heb dus even wakker zitten worden met jullie geklets van de afgelopen uren. Maar er is weinig blijven hangen, solly! @ mamavP: oke, nou mooi toch? 2 dagen achter elkaar een afspraak? Da's luxe! Bij mij komen deze instructies van de longarts die me toendertijd behandeld heeft. Wel weer ff wennen hoor, zo'n nieuw spuitritme. En ik heb van die "kant en klaar" spuiten, dus moet ik 's morgens de helft spuiten maar die cijfertjes zijn zo klein!!! Dus manlief doet 's morgens maar het betere meetwerk, dan spuit ik die spuit 's avonds wel leeg.... @ Es: eruit gaat makkelijker dan erin he? @ Angel: hihi, kende je die nog niet?
sam ohhh heerlijk meid ff geslapen en jildou een goede dag8) oh ja jullie weten niet wat het wordt he?? ja dat iets lastiger maar ook wel spannend wist het bij de 1e2 ook niet hoor.. pooh nee kende hem nog niet hahaha.. ohhh heerlijk meid 2uur nog wel?? en manlief nog aan het bomenzagen? lekker toch .. wat goed van sebas zeg dat zijn kaart al zo goed als vol is dus gaat goed ?? en ja dan moet je wel een kado halen voor die kleine man 8)
ben ik nog niet klaar en verstuurd die al weer brrrr .... mama t ohh wat fijn het kamertje staat ingepakt en wel yoehoee fijn he?? en druk aan de schoonmaak geweest
Ziet eruit als de slijmprop hoor Mammameisjes! Jeetje Marsim 6 weken wachten op de uitslag, dat duurt echt lang8). Is de nieuwe home cinema al gearriveerd? Super Pooh dat het buggyboard binnen is en het werkt! Kan jij straks lekker met de kids op stap... Wow zeg, jij ook al zo lekker geslapen! Veel plezier in de speelgoedwinkel... Weet je al wat je gaat halen? Jakkes een onrustige nacht Mama van P, hopen dat vanavond beter gaat! Gefeliciteerd met je 36 weken Kikkert! Super dat je vader weer thuis is Mamma Chan en gefeliciteerd met je schoonmoeder! Heerlijk dat je nog een paar uurtjes geslapen hebt Lizz en alle boodschappen alweer binnen, super! Hihihi Nancy leuk he meis vervelen? Inmiddels al wat gevonden om je bezig te houden tot aan de visite? Whihihi Es, geweldig gezicht meis! Enne, de kraamhulp red zich er echt wel mee hoor... Denk dat die al wel voor hetere vuren hebben gestaan. Veel plezier Sue! Heerlijk Sam 1,5 uur geslapen! Veel succes met de slingers... Super MamaT dat jullie een kamertje hebben gekocht en ook al ingericht hebben! Lekker snel ook... Hier; even aan het oppassen op kids van vrienden. De andere keuze was namelijk mee om de auto op te halen en daar had ik helemaal geen zin in, hoewel ik daar nu een beetje spijt van heb. Jeetje mina zeg de oudste (bijna 3) is mij flink aan het uit testen... Maar dan kent hij mij nog niet, I'm the boss! Straks als ze terug zijn zoef, zoef naar huis en helemaal niets meer...
dithje helemaal goed you are de boss8) ze kunnen er wat van he die kleintjes en zeker bij een vreemde ? haha..succes meid.
Meiden ik ga afsluiten, flink de PEE erin :x had 2 fotoboeken gemaakt van onze vakanties naar Thailand en Mexico bij KV online, heb ik op small gedrukt, das natuurlijk veelste klein!! Na ja heb in ieder geval leuk tijdverdrijf gehad.. Ga nog even was ophangen en dan op pad! Veel plezier meiden, ga lekker van het weer genieten, tis hier in ieder geval heerlijk!! DOEGIE -X-
Hihihi Angel heb gewonnen hoor! Hij zette het op een janken en ik laat hem gewoon janken, toen was het heel snel afgelopen en ging hij heel lief spelen... Hoe is het met jouw buikje meis, nog steeds zo onrustig? Balen Nancy! Kan je die small niet omzetten dan naar iets anders? Have fun meis en bovenal geniet van de bbq!! Hier; heerlijk thuis met de beentjes omhoog op het bankje! Zit er net 10 min en moet nu al moeite doen om mijn ogen open te houden...
Ooh grrrr Nancy !!! Dat is lullig !! Fijne bbq straks!! Dithje you go girl !! Hmmz oogjes vallen dicht !! Succes met openhouden HAHA!!
Dithje: Zware klus om op andere kids te passen hoor, vooral zo nu tegen het einde van de zwangerschap. Hier ook lekker weer.. Was hangt aan de lijn buiten en zodirect komen mijn zusje en nicht op de koffie. Ik denk dat ik Ryan ff naar opa en oma stuur voor een nachtje want hij is echt heel erg vervelend en roept de hele tijd maar dat hij naar opa wil. Die speen die hij net gevonden heeft, wil hij ook niet meer loslaten.. haha.
Hier inmiddels ook een peeeeeep-bui.. Moet ik wat printen, wil hij niet... Grrrr ... ipv dat hij nou een melding geeft, neej hij doet het gewoon NIET!!