Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Weer terug van de speelgoedwinkel. Had geen flauw idee wat ik wilde kopen en kon eigenlijk ook niet echt wat vinden, totdat de briljante eigenaresse me hielp! Nou, de kleine man kan buiten gaan ringgooien! Helemaal leuk! Nu nog de laatste 3 stickers, maar dat redt hij wel dit weekend. Net werd hij al droog wakker (de laatste week vrijwel altijd 's middags) dus dat gaat helemaal goed :D

@ Dithje: pffff.... fijn he, zo'n bijna 3-jarige! Heb d'r hier ook zo eentje;) Maar Dithje rules!!!!! Goed dat je gewonnen hebt!
    Verkas lekker naar je bedje en doe lekker je ogen dicht joh! Het grote bijtanken is begonnen hoor!

@ Sam: 1,5 uur geslapen! Ben trots op je!!!! Was het lekker?

@ Nancy: grrrrr :x Daar zou ik ook de pee in hebben zeg! Dus die moet je opnieuw maken?

@ mamaT: productief hoor! Lekker dat het kamertje staat en helemaal ingericht en schoon is! En dat forum....da's idd bijna een dagtaak ;)
    Groot gelijk dat je Ryan ff lekker laat logeren. Hopelijk krijg je 'm ook weer ge-reset terug ;)

2. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0

Gekke vraag: zit de stekker erin?

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat leuk voor Sebas :D !!
    HAHA doos ;) Zo dom ben ik nou net weer niet :p Ik heb 1 met wifi... maar hij pakt m om de een of andere reden niet.. hij zegt alleen fout.. en that's it... hij wil ook wel kopieren..

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    JAAAAAAA vraag niet hoe en waarom, maar nu doet ie het weer :D :D !! HAHA!!

5. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Heloooow

OOo dani heeft zn eerste stapjes gezet wel even met opstarthulp;) zoooooo trots:D

Eeuhm ook even een vraag:: weet iemand hoe rugwee-en aanvoelen..

Niet dat ik denk dat ik die heb, maar heb zo n last van me onderrug trekt van bove na benee, ga zo douche

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Mislukt Sam;)!

En MamaT mag Ryan een nachtje bij opa en oma slapen? Gezelli hoor een bakkie met je zus en nichtje!

Ohhh wat een leuk kado Pooh, een ringgooispel! Daar kan hij dan morgen alvast mee gaan oefenen/spelen als ik het zo lees. Grote vent hoor dat hij zijn stickervel bijna vol heeft en de laatste paar dagen 's middags droog wakker wordt:)!

Woehoe Mamma Chan, wat ontzettend goed van Dani:D! Lekker trots zijn hoor meis dat hoort erbij;)...

Hier; heerlijk liggen slapen op de bank! Mijn oogjes hebben het gevecht tegen de slaap gewonnen. Manlief heeft heel lief een dekentje over mij heen gelegd en ik ga nu maar eens kijken waar hij uithangt en of we nog iets gaan eten!

7. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Zo net weer wakker van een tuk van 2 uur!!!! Wow!!
    Was gewoon erg moe. Ondertussen heeft de was lekker buiten gedroogd.
    Nu aan het koken. Broccoli, bakkrieltjes en boomstammetje.

Vandaag veel harde buiken als ik maar iets doe.

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier ook een tukkie gedaan van anderhalf uur.. nu lekker lasagne maken :D Heb ik echt trek in!!
    Wij zijn even een stukje met de hond naar het strand van Hoek van Holland geweest.. Ik heb niet ver hoeven lopen op t strand, want ik ben lekker ergens gaan zitten in het zonnetje, en Vincent is met Senna verder gelopen om Senna even lekker te laten zwemmen en rennen. :)

Nu verder met eten en dan bakkie doen bij vrienden.. lekker bij hun bankhangen en kletsen ;)

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heerlijk Lizz zo'n middagdutje! Hmmm die harde buiken zijn niet fijn meis, maar lekker rustig aan doen vanavond of heb je nog plannen?

Super Es ook een tukkie gedaan! Wat goed meis dat je zo'n zin hebt in lasagne:D... Laatste tijd had je niet veel zin in eten dus lekker van genieten meis! Alvast veel plezier voor vanavond, gezelli ff eruit...

Hier; weet iemand of en wat je mag nemen als je keelpijn hebt? Heb hier nog strepsils maar dat mag niet volgens de bijsluiter8)...

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja ik heb inderdaad trek :) dat was de laatste tijd wel anders ja..
    Nu ben ik ook wel erg gek op lasagne hoor :p

Vincent zei net zelfs; schat ben blij dat je je wat beter voelt, dat merk je ook wel aan je humeur.. :D ben wat minder prikkelbaar en minder snel geïrriteerd..

11. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Dithje, geen plannen hoor vanavond. Ga zo lekker een eisalade maken en dan vanavond lekker met een toastje op de bank.
    Denk dat je even met je apotheek moet overleggen wat je mag nemen. Volgens mij mag je echt bijna niks nemen ervoor.

Es, lekker ff eruit geweest dus. Fijn dat Senna op haar verjaardag verwend is met een lange wandeling. Gaat het al iets beter met haar?

12. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Es en Lizz: Hier ook lekker een middagdutje gedaan van 2 uurtjes! Lekker hoor.. ik viel zo weg!

Pooh: Mijn zoontje is nog nie zinderlijk. Hij vertikt het. Ik ben er nu mee bezig, maar het lukt om de een of andere reden niet. Overdag loopt hij zonder rond, maar ik draai wel volop wasjes.

Verders zijn mijn zusje en nichtje nog niet gearriveerd.. Ik heb maar besloten om Ryan hier te houden. Die gaat zo naar bed en dan kunnen we straks rustig koffie drinken. Mijn beste vriendin komt ook, dus dat wordt gezellig!!

Owja, ik weet wel hoe rugweeen voelen. Het doet ooooooo zo een pijn en bij mij straalt het door mijn linkerbeen.. enorme groeipijn erbij.

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    es fijn dat je je weer wat beter voelt en lekker lasange ..
    dithje de oogen hebben het toch gewonnen?haha lekker toch?
    pooh he wat goed van sebas zeg ? hij zal vast heel blij zijn met zijn kado als die 3 stickers erop zitten ;)
    uhh weer kwijt krijg je toch wat van ;) maar las wel dat er een hoop een tukkie hadden gedaan heerlijk hier niet helaas..zat er niet in vandaag...

hier net eten op had pasta gemaakt lekker snel en makkelijk ..we zitten hier heerlijk buiten nou ja het lijkt wel een woonkamer haha..zelf een tv hier op de veranda ..manlief vond het wel een idee en toen zag ik bij de blokker een kleine tv met dvd speler in de aanbieding dus dacht ach hij hebt het ook wel verdient ..dus mee genomen voor hem ...dus zit nu hier met lappie en tv wat een luxe zeg :p eingelijk te gek maar ach toe maar dan ....

buikje rommelt wel maar niet meer zo als gister gelukkig ..nou opzich mag het van mij wel nu beginnen want ben het nu echt wel zat omdat het zo door blijft rommelen en nog niet door wil zetten ;)

14. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Klinkt als een verlengde woonkamer Angel!!! Helemaal super hoor. En lekker voor de warme zomeravonden die er aankomen(hoop ik).

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ja idd zoiets ..maar ook in de winter kunnen we hier zitten want hebben ook een soort openhaard hier alleen de kap en pijp is nog in de maak dus kunnen nog geen vuurtje stoken haha... maar wel lekker hoor ...heb er jaren op gewacht alleen niet bedacht om er ook tv te hebben hahah

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    het is maar goed dat ik nog even kwam spieken, oehoeh bed omhoog moeten wij ook nog!!!!
    Nou ja, ik ga toch in het zkh bevallen, kan daarna ook wel. Kan de kraamverzorgster dat niet zelf doen hahaha!

Over de slijmprop; geen idee hoe die eruit ziet, ik ben m helemaal niet verloren bij mn vorige bevallen. Of dan wellicht toen mn vliezen gebroken werden...

Slaapjes doe ik overigens elke dag hoor. heerlijk toch!

Wij gaan morgen lekker een dagje naar zee. Niet teveel lopen, want dat kan ik niet meer goed en dan is een dagje weg bedenken wel lastig. Maar heb er wel zin in, dat zijn van die dingen waar wij niet meer aan toekomen met een baby straks!

17. mammameisjes

mammameisjes Actief lid

3 mei 2010
    243
    0
    0
    Mama chan:rugweeen nou dan denk je dat je horizontaal en verticaal uit elkaar wordt getrokken vanachter en ik kon niet liggen.
    Alleen onder de douche met de sproeier op me rug kon ik nog ademen.
    Vond het heel heftig ( maar ik heb het maar paar uur gehad hoor)

Dithje: brutaal hoor bij een ander om niet te gehoorzamen ze zeggen vreemde ogen dwingen.
    NOu meid doe nu maar even paar dagen rustig aan want het is wel druk geweest voor je.
    Aan de andere kant zijn wel de dagen omgevlogen.

Leatitia:geslaagd voor de kleren?

Es:fijn dat je iets bent opgeknapt.

nancy: vervelen??nou lijkt me heerlijk.

MamaT:lekker een kamertje toch?vind ik wel.

Over de baarkruk je kan ook bij volgend vk bezoek even erop gaan zitten.
    Er staat er gewoon 1 als het goed is.
    Dan weet je hoe dat zit.

mm bedankt voor alle reacties over de slijmprop dus zal me nu wel instellen op 42 weken.
    Nou die gedachte valt wel tegen zeg
    NOG 7.5 WEEK DAN:(
    die hele poppenkast voor niets geweest.
    Eerst steeds dreigende vroeggeboorte kon nog geen uur lopen zonder kei en kei harde buik die niet zomaar afzakte.
    En nu mag het over een paar weken en voel nietssssss.
    Soms beetje ongi maar niet om over te klagen en zat toch stiekem op de 37 weken te hopen.

Hier net pannenkoeken en hamburgers gegeten.
    Had weer geen zin te koken!
    Denk dat dat pas komt als de r weer in maand zit zo rond september ha ha ha
    Nee hoor ga morgen netjes sperziebonen maken.

Nou iedereen hele fijne avond en heeft iemand nog een GOEDE filmtip?de laatste 6 films waren zo vreselijk dat ik er vrees voor heb weer een film op te zetten.
    Had laatst die film met Mariah Carey te vreselijk voor woorden.
    In de Linda stond dat het wel een goede film was ppffff

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Es echt goed om te horen meis dat je je beter voelt! Heeft de lasagne gesmaakt?

Lekker Lizz eisalade en dan op het bankje! Thanks meis, dan moet ik maar even wachten tot maandag en dan naar de apotheek...

Gezellig MamaT, veel plezier met de dames!

Wat lief van je Angel dat je een tv hebt gekocht! Volgens mij zitten jullie er heerlijk bij zo op de veranda;)... Gelukkig is buikje weer rustiger meis, maar snap heel goed wat je bedoelt hoor. Al dat gerommel/pijn/ongemakken wordt je ook niet blijer van, dan kan het maar beter doorzetten.

Heerlijk vooruitzicht Guppie een dagje naar zee morgen!

Denk dat dat het beste is Mammameisjes om je maar in te stellen op 42 weken, hoe moeilijk dan ook;)... Zul je altijd zien, zo vroeg aan het rommelen en dergelijke en dan mag de baby en wil het niet. Ben er ook een beetje bang voor hoor!

Hier; heb even heerlijk gedoucht en manlief heeft mijn teennagels even geknipt... Kan er echt niet meer goed bij zelf... Whihihi, vind het wel grappig hoor dat je dat soort dingen door manlief moet laten doen;).

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Oh Mammameisjes, een leuke film vroeg je om... Wij hebben laatst Ice Castles gekeken, erg leuke film!

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Vanmiddag even naar m'n schoonzusje (zus van manlief) geweest om een bakkie te doen en weer een tas met kleertjes voor haar jongste zoontje af te gooien. Ze woont hier 200 meter verder ongeveer, maar ben ff op de fiets gegaan want lopend trek ik echt niet meer... Sebas op z'n eigen fiets en manlief lopend. Was erg gezellig! Zijn zelfs spontaan blijven eten. Daarna gauw naar huis omdat ik m'n 2e spuit voor vandaag moest zetten. Nu Sebas lekker naar z'n bedje toe en dan "rust" in huis!

@ Sam: hihi, nou het zou voor mij echt een actie kunnen zijn momenteel ;) Maar gelukkig dat ie het nu weer doet.

@ Dithje: Hoera voor jouw oogjes! Lekker tukkie geweest? Manlief nog gevonden?
    Auwie, keelpijn! Daar kun je weinig voor nemen als je zwanger bent. Dus ik zou zeggen, thee met honing en af en toe een dropje. En (water)ijs om ’t wat te koelen.

@ Lizz: ohhh, jij ook al zo lekker geslapen! Haha, alles wat we ’s nachts tekort komen halen we gewoon overdag weer in ;)

@ Es: nog zo’n lekker tukkie! :-D En hoe was je lasagna? Ben trots op je! Klinkt al een stuk beter dan de boterhammen van van de week.

@ mamaT: hoe oud was Ryan ook al weer. Jongens zijn nou eenmaal later dan meiden. Sebas heeft gewoon nog een luier aan hoor. En regelmatig zetten we ‘m op de wc. Naar mijn idee heeft het nu ook weinig nu om er meer werk van te maken met de komst van zusje binnenkort.

@ Angel: klinkt als een paradijsje jullie veranda!

@ mamachan: idd de beschrijving die mamameisjes geeft....

@ mamameisjes: helaas geen goede filmtip voor je. Nancy is onze expert volgens mij ;)

Deel Deze Pagina