@Susanne, hoorntjes met een kauwgombal Ach laat maar, vertel maar niet anders heb ik dadelijk weer een nieuwe verslaving Dat had ik na zondag, fijn gevoel hoor dat ie nu helemaal klaar staat, gewoon doen! Vrouwelijke intuitie zegt altijd een hoop, zeg ik altijd...
Dikke knuffel voor iedereen!! Las iets over weinig honger.... ik heb de laatste dagen juist weer de hele dag door honger en kan echt blijven eten! Net als in het begin... Maar ik heb al genoeg kilootjes erbij dus moet me toch een beetje inhouden helaas.
Hebben jullie de naam van de kleine al gecheckt op de nieuwe voornamenbank??? Denk dat het er een beetje druk is want kom er amper door.
Susanne ff afwachten maar!! Verder weet ik het even niet meer. Heb wel meegelezen vandaag hoor !! Maakt toch niet uit Nancy?? Zal ook even een poging doen
De naam die wij waarschijnlijk gaan kiezen (zijn er nog steeds niet uit) is in 2009, 50x gebruikt... Komt nog niet zo heel veel voor dus... Verder kan ik niet zoveel zien op die site.
Jeetje Sue dat is niet goed meis dat je bijna flauw valt... Hoe is het nu met je? Ohhh zeg wat een naar bericht van je vriendin...Sterkte! Zeker foute timing Sam! Wel heerlijk dat je je boek hebt uitgelezen en daarna nog met je laptoppie buiten hebt gezeten... Heel goed meis dat je niet veel gedaan hebt vandaag. Heerlijk dat je huis weer schoon is Mama van P en fijn ook dat de au pair aansluiting heeft gevonden! Leuk dat je even komt inbreken Femke! Jij ook veel succes, spannend hoor! Echt Eline? Lig je vol in de hete zon te bakken? Wow zeg... dat kan ik echt niet hoor, na 5 minuten weet ik al niet meer waar ik het zoeken moet... Hier dus lekker onder het zonnescherm in de schaduw! Whahaaha Koekkie! Joh wat een verhaal Nancy! Poeh he, dat is nogal wat en dan ook nog beiden getrouwd.... Och meis houd op over rose! Wauw, gefeliciteerd Lizz! Nog niet gedaan, maar wel de bedoeling... Ben erg benieuwd! Wat is jouw uitslag? Sterkte Suzanne enne, beentjes bij elkaar he meis! IJsjes; houd er over op please! Heb vandaag een snoeploze dag en tot op heden geen probleem maar dan moeten jullie niet over ijsjes beginnen hoor... Hier; heb vanmiddag heerlijk boek gelezen in de tuin... Daarna gegeten, rijst met prutje en na het eten even een rondje gelopen. Poeh he dat wordt wel echt zwaar nu hoor... Mevrouw waggeleend kan het rondje bijna niet meer volhouden.
Ik kom er ook niet echt uit. Onze naam is 22 keer gebruikt. Niet veel dus. Maar vanaf wanneer is dat dan?
Als je via de site van rtl nieuws naar de voornamensite gaat, lukt het wel... Zit er net op en onze naam is in 2009 aan 409 baby's is gegeven...
Hmmkom er nu wel ineens op !! Jildou is in 2003 37 keer gebruikt als voornaam.. 2008 en 2009 zo'n 30 .. Dat valt mee !! En met de volgende namen wil hij ineens niet meer
Hihi vet cool ! Nou onze namen komen verder niet veel voor. Zo'n 30 x in 2009 maximaal. En onze jongensnaam komt ook zeer weinig voor !! Ach dat wist ik al