bella slaap lekker meid.. sam zo dat heb je snel gedaan de slingers al af ..nu ben je er helemaal klaar voor en mag ukkie komen lizz slaap lekker hopen dat buikje wat rustiger wordt... pippo morgen vaderdag?? waar woon je dan ??
hahah maar dan nog het is in zovere af .. wij moeten nog verder met de kaartjes dat is het enige hier maar het moeilijks van allemaal haha.. slingers hier wel in huis gewoon gekocht hahahl...
Ja verder hier ook hoor. Maar achter ons huis/ tuin is parkeerterrein en zie je dus niet veel qua versiering ofzo! Behalve dan de slingers voor de ramen. En voor zitten bosjes tussen de stoep en de weg en zie je dus alleen wat als je over de stoep loopt !! Dus een ooievaar in de tuin heeft hier weinig nut !! Geloof dat wij nu wel klaar zijn met de geb. kaartjes !!
sam nee idd dat is dan jammer als je er 1 neer zal zetten zonder dat het nut heeft ... ohh jullie ook al klaar met geb kaartjes pfff moet hier echt aan de slag vd week ..gaan ze zelf maken maar zijn ook alweer van kleur verwisselt haha...dus die moet ik maandag eerst ff ruilen en dan ook gelijk aan de gang want tja het zal toch maar doorzetten 1 deze dagen
Haha ernstig Angel !!! Ja wordt idd wel tijd !! Even een vraagje aan jullie over het bedzeiltje.. Matrasbeschermer.. Hoe hebben jullie dat ding liggen op een 2persoonsbed? Ik heb op mn kraambed gewoon een waterdichte molton, maar dat is een 1 persoons. Het bedzeiltje is te klein om helemaal aan 1 kant te doen, dus ik heb hem in het midden zo ongeveer overdwars...
Lieve meiden, Eventjes (na ja eventjes) bijgelezen. Geen rare dingen gelukkig. WK: Manlief blij met de winst van Argentinie. We zaten allemaal in onze shirts voor de tv. Nu Nederland nog maandag. De kids snappen er af en toe helemaal niets meer van waar ze voor moeten roepen haha. Baarkruk: ik heb het bij de eerste geprobeerd. vond het niets, wel leuk dat je man achter je kan zitten maar voelde voor mij niet fijn. Was denk ik ook te laag voor zo'n lange miep als ik. Bed ophogen: ik ga proberen er aan te ontkomen. Beval in het ziekenhuis en heb 1 hoog logeerbed waar de kraamhulp / verloskundige haar checkups bij kan doen. Ik heb geen zin om weken zo hoog te liggen als het niet nodig is. Intake kraamzorg: is aanstaande maandag. ze komt savonds dus kan geen rondje huis maken en dat is maar goed ook want we hebben nog steeds niets gedaan ...oeps. Maar ja mijn verlof start nu dus ik kan beginnen. Rugweeen: nou bij beide bevallingen. enne ik kan je zeggen echt geen pretjes. je bent gewoon blij als de persweeen komen aangezien ik nu ook elke keer last van mijn rug heb neem ik aan dat ik er ook bij de 3de niet aan ontkom. Verlengde woonkamer: wat super Angel. Zou wat voor mijn vent zijn. Jammer genoeg is onze tuin al niet groot genoeg. 37 weken meiden: gefeliciteerd! denk nu niet dat het perse gaat beginnen als is 3 tot 5 weken wachten wel heel lang. Geniet nog maar even van je buikje. Nagels lakken: ik kan zelfs nog mijn voet in mijn mond stoppen, haha zal het niet doen maar bij wijze van spreken. Dus lakken lukt gelukkig ook nog. Ga maandag even een leuk fris kleurtje kopen. Alleen 'mijn tuintje' bij werken gaat steeds moeilijker. Ga denk ik maar wat onharingscream kopen, misschien is dat een oplossing. Gewicht: vanochtend weer eens de lef gehad erop te staan, was 6,5 kg aangekomen sinds de test. Valt me mee, wel meer dan bij de eerste 2 rond deze tijd maar ik eet ook veel meer en snoep meer. Dus niet zo gek. Hoop onder de 10 te blijven maar dat zal krap worden. Verlof: zoals gezegd nu in gegaan. alleen op mijn eerste dag, maandag, zal ik er nog niet veel van merken omdat de jongste thuis zal blijven en ik met hem naar allemaal onderzoeken moet. Smiddags voetbal (NL) en daarna intake kraamzorg. Maar woensdag (normaal dus werkdag) ga ik er helemaal voor. Manlief brengt dan de kids weg en ik ga lekker slapen, babywasjes doen en inkopen doen voor de beeb met mijn zus. Slapen: ik moet zeggen dat ik weer redelijk goed slaap. ik hoop dat het met jullie ook beter gaat. ik lees dat vele tukkies doen. daar heb ik geen tijd voor de laatste tijd helaas. maar ook dat zal ik in mijn verlof heerlijk gaan inhalen. Lieve meiden, een fijne avond en slaap allemaal fijn. laat onze beebjes nog maar eventjes lekker zitten x
sam ik heb hem hier over dwars liggen zeg alleen aan mij kant ...en dan alleen onder mijn kont gedeelte ..
Oké, ja hij gaat bij ons wel door tot kor zn gedeelte maar niet helemaal.. Heb hem nu met tape vastgemaakt en moet zeggen dat dat beter bevalt dan zo los !! Was hij altijd weg
dat is waar goed idee is het zeker..wij hebben 2 apparte matrassen dus wel makkelijker dan kwa zeil ..vind hem wel glad hoor hahah..ben heel de tijd bang dat ik eruit glij haha...
Meiden, ik wens jullie een hele goede nachtrust ik ga ook naar boven, hmz t kwam zelfs net in me gedachten op om nog even onkruid te gaan trekken ja dat gaat me tog ff te ver Ik geloof dat ik maar gewoon eens in bed ga liggen tv kijken moet steeds na wc en dan komt er ma beetje, zal wel door het drukken van de beeb komen meiden die mogen:::: Gaan met die banaan!! hihi pippo je hebt pb
sam jawel maar dan nog is het glad hahah... toen ik zw was van de jongens waren die zeiltjes zwart en dikker dan nu en volgens mijn idee niet zo glad
MamaChan: Nou meis wij kunnen nog niet hoor Angel haar geboortekaartjes zijn nog niet klaar ;P !! En ik.. ach het zal nog wel even duren !!
Oooooh zooo >... HIhi ik vind het van die zweetdingen.. maar ja, wil toch wel graag onze matras nog ff goed houden !!
ook dat ja haha... nee dat wil ik ook wel ff zo houden want je weet maar nooit ..daar wil ik ook niet op gokken hoor ..ze hebben bij de jongens de vliezen moeten breken maar ja je kan daar nu niet vanuit gaan dat het weer zo is ...