haha idd ... hoe is het nu met jou buikje?? hier is ie vandaag wat rustiger wel aanwezig nog maar niet zo extreem zeg maar ..
hee meiden Kwam even gluren of alles goed is met iedereen, was veel weg vandaag, en mannetje thuis dus amper op internet geweest. Waren net naar de bios, killers wel een leuke film. Knuffel voor iedereen xxxx
Leuk Eline!! Angel: Haha ja idd.. nou ja, kleine knuffelkont is het !! Met mijn buikje gaat het wel .. Wel heel veel harde buiken gehad vandaag.. Maar nu ik zo lig is het even lekker rustig.. al moet ik dat niet te gauw zeggen !!
sam nee idd wel lekker he zon bed in de kamer?? is toch iets meer ontspannender dan de bank vind ik ...lekker zon knuffelkont hier ook ..nou moet ik wel zeggen dat ik de laatste dagen knetter wordt van onze fred hoor... ik hoef maar op te staan en hij gaat al met me mee zelfs naar de wc
Het klinkt enger dan het is idd, het was een comedie hahaha. heb me alleen te vol gegeten, snoepjes gekocht daar, en nootjes gegeten, pfff. Ik rol nu mijn bedje in, zal morgen weer meelezen meiden sorry. xxx
Angel: Haha ik lig nu op de bank. Kan ik wel goed op liggen !! Langleve het voedingskussen !! Ooh dat klinkt herkenbaar, Spike had dat toen Jildou kwam ook. Verder heeft hij dat heel erg als ik met de honden loop, net alsof ik lijm aan mn kont heb en blijft hij heel dicht bij me! ..En thuis is hij ook graag bij me in de buurt.. Kyra heeft dat wat minder!
Onze kleine draak ligt nog steeds te ouwenelen in z'n bed! Wat een klepemmer is dat zeg! Manlief is net al even bij 'm gaan kijken om zeker te weten dat hij geen rare fratsen aan het uithalen was.... Verder lekker de voetbal aanstaan, boekje lezen en een beetje zp-en. Alles onder het genot van een lekker stokbroodje met brie. Wat kan het leven toch heerlijk zijn @ Angel: ziet er heel gezellig uit jullie veranda! En als je nou eens een grote badhanddoek/strandlaken dubbelvouwt over je zeiltje heen en dan je hoeslaken en molton erop? Werkte voor mij prima vorige keer. Zo ga ik het nu weer doen. @ Bella: goed dat je aan je vermoeidheid toegeeft hoor! Je had natuurlijk ook wel een flink gebroken nachtje en een vroege vogel. Hopelijk ben je morgen weer helemaal topfit! @ J2J: wow, jullie hebben veel gedaan vandaag! Super dat alles klaar is. Getsie, maagzuur! Das geen feest, I know.... @ pippo: Kleintjes worden groot he? Hoe oud zijn ze bij jullie als ze naar school mogen? Hier 4 jaar, maar Sebas heb ik al wel in februari in moeten schrijven.... Auwie! Zou het de baby zijn die voor de pijn in je navel en de blauwe plek zorgt???? Morgen vaderdag! Leuk! Bij ons is dat volgende week. @ Lizz: trusten en succes met je buik. @ Sam: ik weet dat ik m bij Sebas op mijn matras had (wij hebben 2 matrassen) en dan overdwars ter hoogte van mn billen zeg maar. Een grote badhanddoek er dubbel gevouwen overheen voor het Croky-chips effect. Vond het toen ook niet een enorm groot ding. @ Koekkie: wow, nog maar 6,5 kilo! Netjes hoor! Lekker dat het verder goed met je gaat. Is je man Argentijn? Dat hij zo blij was met de winst van Argentinie? @ Eline: Slaap lekker!
Haha, wat jullie honden hebben heeft mijn kat. Ik breek per dag zo gemiddeld 6 keer echt bijna m'n benen over d'r.... Om nog maar niet te spreken over de ruzies die ik 's nachts met d'r heb omdat ze op de meest onmogelijke plekken tegen me aan wil liggen....
Sam8, ik had 2,5 jaar geleden een waterdichte hoes voor om het hele matras bij de action gehaald voor 5 euro ofzo. Ik denk dat ik het dit keer gewoon ga vergeten, want wil graag een nieuw matras
HAHA Guppie dat is ook een manier !! ja ik las net ook dat de action ze wel eens heeft... Maar goed, ach aan de andere kant..
Pooh, neen van navel bij elke beweging die ik doe, doet het pijn...zelfs 's nachts bij draaien is het een ramp...dus denk gewoon door de druk...ook mijn broek is echt pijnlijk... Hier moeten ze naar school vanaf 2,5jaar...wel niet schoolplichtig, das vanaf 6jaar...maar moeten dus naar school vanaf 2,5jaar
Lekker pOOH en wat een fijne kat gelukkig heb ik dat dan weer net niet, anders sliep ik nooit weer !! Ik erger me al groen en geel als hij naast mn bank ligt, dan kom ik hier amper weg! !