Mamasan, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER LUNA! (grappig, op mijn verjaardag trouwens)!
Yep......en dat laatste...ik vrees van wel.... Dus ladies: trusten!!! En tot morgen!!! Ik hoop dat iedereen een goede nacht heeft.
Nou ja Pooh ga dan maar Ik ga zo ook maar denk ik... Ben beetje moe en krijg zo massage van manlief !!
@ Sam: gelukkig, dat stelt me wel weer gerust. Oh lekker een massage! *jaloers, manlief masseert als een slager*
hahaha die boef van een sebas ... sterkte ermee meid.. weltrusten voor zo en morgen wel goed je lappie opgeladen hebben he?? hahaha sam ohh een blonde hond tja dan kan ik het me wel voorstellen haahha..nee grapje
@MamaSan, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Luna! Snelle bevalling! Geniet ervan!!
Angel: Ja daar kan hij ook niets aan doen !! Hij loopt ook altijd keurig aan de kant, maar als er een fietser aankomt staat hij in de weg !! HIHI.. ik zeg altijd maar hij is blond, kan hij ook niet helpen !
Ja dat ga ik ook maar doen, weet niet zo goed meer hoe ik moet zitten !! Tot morgen dames en niet te veel kletsen he !! Ennuuh als je nog geen uitzettings-toestemming hebt, benen bij elkaar!! (of je geb.kaartje nog niet klaar ) Lekker KOESE allemaal!!
hHhhaahha die honden bestaan ook he ... wel grappig hoor zou helemaal in de deuk liggen als ik het zie ...
Hahaha dat is inderdaad een manier Sam! Ben al lang blij dat ik niet de enige ben... Sebas nog steeds aan het springen Pooh?! Wow, die kleine deugniet is echt niet moe te krijgen...' Gefeliciteerd met je verjaardag Pippo!! Slaap lekker dames, ik ga mijn bedje ook opzoeken!
GEFELICITEERD MAMASAN met de geboorte van jullie dochtertje LUNA! Fijn dat alles goed is met jullie en dat Luna zo goed eet...