Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de geboorte van LUNA! Wat een mooie snelle bevalling meid.
    Een een minimeisje. Geniet ze. Fijn te lezen dat ze het zo goed
    doet.

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Pooh naar dat je elk uur hebt gezien zeg, en last hebt van je buikie. Doe maar rustig aan meid

xxx

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamasan wat een verhaal...wat een mooi meisje zeg :D

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen allemaal

mamasan jehhh meid wat een verhaal ..kan me voorstellen dat jullie woest zijn zeg.... maar wat goed dat jullie het goed maken en vooral kleine luna wat een pracht kind zeg echt super ;)...nu lekker genieten met jullie hele gezin en bij komen van deze pffffffffff bevalling hele dikke knufff meid die kan je best gebruiken ;):)

pooh he meid bahhh wat een nacht heb je achter de rug zeg ,,knufff.. en je buikje humm?;) hoop dat het minder wordt en nog niet doorzet ...rustig aan dagje vandaag en een hele dikke knufff meid;)

zag een mooie box voorbij komen ..en vind dit zeker niet duur voor een 2e handse omdat er best een hoop bij zit .. maar miss dat als je gaat kijken nog wat kunt af pingelen hahaa...

hier weer een redelijke nacht gehad yoehoee ... buikje is rustig dus die gaan we zo houden hoop ik ;) verder niks bezonders vandaag gewoon lekker rustig aan ...ga nog wel ff de kleertjes verleggen op miep der kamer want ben er nog niet tevreden mee hahaha...

5. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    joehoe

hahha pooh: dani krijgt dat nu ook een beetje, hij komt moeilijk in slaap en dan haal ik m uit zn zak, nou dan wordt die dus steeds wakker van hoe die in bed ligt...
    Wanneer moet die zonder die zak slapen??
    ik heb werkelijk geen id..

Angel en sam en de kater van... vergeten:: dat is tog een teken dat de bby komt? ik heb ook een hond zal daar eens op letten;)

Matrasbeschermer: ik heb die van de ikea;)

Even verder lezen;)

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @alle pijnlijke buikjes rustig aan en dikke knuffel

verder reageer ik ff niet want ik heb sinds 3 dagen flinke last van vocht in mijn handen(en voeten) en het word elke dag vooral in de ochtend erger (door het "stil" liggen in bed). straks hebben we een feestje (we gaan uiteten) mijn opa en oma zijn 50 jaar getrouwd en voor de rest weinig op de planning.

7. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Mamasan:: + man:: van harte gefeliciteerd meid met jullie wereldwonder:D:D

36.3 dagen zie ik.. lig je in het ziekenhuis met je bby of?

Geniet ervan!!

Pooh: oooow wat een boef ofnie hahaha ik zal dat ook krikgen met dani denk ik..

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    vraagje:

we kunnen een phil&teds vibe (kinderwagen) kopen bij prenatal kopen is een showmodel en bekrast en dus van 800euro naar 360euro afgeprijst maar we weten echt niet wat we moeten doen heeft iemand raad voor ons....want we moeten een oplossing vinden want ik kan gewoon weg niet alleen met de hond en 2 kinderen gaan wandelen en andere duowagens passen niet in onze lift. wat moeten we doen???tis toch veel geld

9. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Kikkert: ik vind die wagen ook top..
    ma of ik t zou doen weet ik niet, ik heb een plankje besteld waar dani op kan zitten en staan;)

Hier: lkker geslapen , t is wel aan het rommelen maar dat schijnt heel normaal te zijn..
    rugpijn is weg goddank!
    OO meiden ik ga toch op weg naar de 36 weken:$:$:$ vol ongeloof!!!
    hier vandaag nie zo veel doen, dani weer volop laten lopen:D:D ik heb dr filmpjes van gemaakt.. staan op me hyves;)

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat een prachtig meisje MamaSan:D! Maar ohhh meis wat een verhaal:$, ongelooflijk onbeschoft en ongehoord dit... Kan mij voorstellen dat hier nog niet het laatste over gezegd is!

Ahhh wat gaaf Mama van P dat ze mee gaat doen aan een springwedstrijd! Heel veel plezier en good luck...

Poeh MamaT wat een niet-nacht voor jou:(!

Ziet er zeker mooi uit Eline! Hoop dat hij in het echt ook zo mooi is en jullie straks een box hebben...

Je zult toch zeggen dat die kleine deugniet dan wat langer slaapt Pooh;)... Kennelijk heeft hij energie voor 10;)! Doe maar goed rustig aan meis met je onrustige buik...

Woehoe Angel weer redelijk geslapen en je buikje rustig! Whaha hoe bedoel je nesteldrang;)?!

Gefeliciteerd met je opa en oma Kikkert! Heb je 's ochtends stijve handen en voeten dan meis?
    Lastig Kikkert! Het is en blijft jullie geld en keuze, kan er zo weinig over zeggen...

Hier; het duurde even voordat ik in slaap was gisteren maar toen ik eenmaal sliep... heerlijk! Heb nog wel keelpijn dus mag vandaag naar hartelust ijsjes eten:p... Zometeen even strijken en een wasje ophangen en verder geen plannen, we zien wel...

11. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Goedemorgen,

Mamasan...Wow wat een verhaal en fijn dat het goed is gegaan zeg. Je wil er toch niet aan denken wat er had kunnen gebeuren...pfff
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Luna. Mooie naam en een mooi minimeisje hoor.

Ga eerst even stofzuigen nu, lees daarna wel bij meiden.

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    kikkert he balen meid van je vocht hier ook heel erg last van vooral mijn handen die doen echt zeer al weken (de gewrichten) nog ff meid en we zijn er vanaf ... ik ken die wagen niet dus helaas kan ik je niet helpen meid... miss een plankje voor dylan ?? ik had destijds bij de jongens ook een bolderwagen cosi erin en jelle erin en lekker aan de wandel zijn wel grote dingen dus dan zou je al een schuur moeten hebben denk ik beneden ? ..veel plezier vandaag met het feestje;)

mamachan we zullen zien of de dieren hier gelijk hebben...

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @dithje ja echt heel stijf en ze zien er worstachtig uit
    @mamachan tis idd ook een top wagen maar zoveel geld

*edit van mijn vraag*
    we hebben net toch maar besloten om z'n meerijplankje (waar dylan ook op kan zitten) te gaan bestellen want het is toch wel heel veel geld vooral omdat we hier een super kinderwagen hebben.

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @angel ja een bolderwagen is ook super (hadden wij ook vroeger toen we klein waren) maar helaas hebben we daar geen plek voor (ivm flat waar we wonen en die nog steeds tekoop staat :( ) dus het word een plankje en dan maar afwachten of het goed gaat hihi

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dithje gelukkig uiteindelijk toch in slaap gevallen ;)..vandaag lekker rustig aan doen meid ...je hebt drukte genoeg gehad ..ohh lekker veel ijsjes hahah..ja hoezo nestedrang...:D

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Mamasan: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Luna!!

Ik heb verder alles wel gelezen hoor.. maar even geen puf om op alles te reageren..
    Ik heb vreselijk last van mijn rug, weet van gekkigheid niet hoe ik zitten/liggen of staan moet :(
    Heb vannacht maar een paracetamol ingenomen, helpt wel iets maar heb helaas elk uur gezien met daartussen hele korte hazenslaapjes.

Vandaag lekker een rust dag.. lekker hangen en filmpje kijken denk ik..

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Helemaal top toch Kikkert een plankje voor Dylan?! Scheelt toch weer veel geld meis;)... En die stijve handen en voeten zijn herkenbaar hoor. Heb ik ook heel erg 's ochtends, duurt dan echt even voordat ik op gang ben en het niet meer pijn doet...

Bah Es niet fijn meis dat je zo'n rugpijn hebt:(! Hoe is het met je buik en krampen? Doe maar lekker rustig aan joh, knuffel!
    Heb jij trouwens nog wat van Suzanne gehoord? Of heb ik de laatste info vrijdag mss gemist?

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje: De Krampen komen en gaan nog steeds de hele dag door.. Fijn is het niet, maar het is draagbaar!

Het laatste nieuws wat ik van Susanne gehoord heb is dat ze internet zou krijgen in het ziekenhuis en dat ze dan zelf weer online kon komen..
    Maar daarna heb ik niks meer gehoord of gelezen :(

19. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hey es: je hebt tog geen last van rugwee-en??
    las ergens dat sommige met ontsluiting liepen terwijl ze echt rugpijn hadden, en dus al aan de gang waren...

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert!!! Kijk even goed naar dat plankje. Wij zijn namelijk laatst ook op jacht geweest. Dat plankje komt er hier dus echt niet, dan kan je eigenlijk nog maar amper achter je wagen lopen. Dat ding zit heel ver naar achter!!! En daarbij zit je kind heel laag en kan het zich niet vasthouden!!! Doe dan een gewoon plankje. Is een draagdoek niets voor je? Hier moet ik met 2 kids en 2 honden op pad en wij proberen het eerst zo. Maar even zien hoe het gaat!

MamaSan wat een verhaal meid, echt belachelijk voor woorden zeg!!! Maar super dat Luna het zo goed doet. Geniet lekker en laat het niet verpesten door deze manier van doen hoor!! Dikke knuffel!!!

Pff Pooh die was er weer vroeg bij!!!

Es: Dikke knuffel!!

Sorry de rest ben ik wat kwijt...

Hier was ik half 6 klaar wakker. 6 uur blafte Kyra (buurman ofzo kwam thuis...) en toen werd Jildou wakker. Even bij haar geweest, ingestopt, muziekje aan en tot 8 uur niet weer gehoord :D !! Ik ben gelukkig ook weer in slaap gevallen om uur of half 7.. Fijn hoor :D !!

Nou zal nu ff wasje ophangen en nog even wat opruimen!

Deel Deze Pagina