Petatje, fijn dat jullie vandaag naar huis mogen!! Dithje, gezellige maar vermoeiende dagen achter de rug lees ik.. Nu maar lekker bijkomen dan. Hoe is het met je keelpijn nu? Es, goed geregeld met je bed. Ik moet hem nog steeds verhogen Sterkte trouwens met je rug meid! Haha Pooh, jouw man spant de kroon door jouw teennagels te lakken, super! Angel, ik vind jullie veranda er echt geweldig uitzien! Bellamano, gezellige dag vandaag! J2J, fijn dat alle wasjes gedraaid zijn en je moeder zo lief geholpen heeft thuis! Ik heb tot nu toe ook nog niet echt last gehad van maagzuur. Misschien in totaal een stuk of 5x dat ik even een brandend gevoel in mijn keel had maar niet echt heel erg ofzo .gelukkig maar! Pippo, ook al een gezellige dag gehad gisteren! Alleen rot van je harde buiken en navel! Zo Koekkie, je bent nog aardig lenig dan zo te lezen! Over een paar dagen dan maar echt beginnen met genieten van je verlof! MamaSan, proficiat met jullie dochter Luna! Raar verhaal trouwens van het ziekenhuis en die mensen maar gelukkig is alles goed gekomen dan! Wat een schatje trouwens!! MamavanPerine: wat goed van Perine, knap hoor! Eline, box ziet er inderdaad erg mooi uit! Geen geld voor een box met lade vind ik juist Kikkert, leuke dag vandaag! Mooi zeg, al 50 jaar getrouwd! Hoop ik ook mee te gaan maken.. MamaChan, fijn dat je richting de 36 weken al gaat! Hier ook een kat die elke vrij moment op mijn schoot gaat liggen met zijn pootjes op mijn buik .zo lief!! Gisteren de hele middag met familie bij mijn zus geweest (die kindje van 8 maanden heeft) Was erg gezellig. Vandaag gaat mijn mannetje met zijn zwager aan de schutting in onze tuin beginnen...ben benieuwd over hoeveel dagen ze het klaar gaan hebben... Net eindelijk een paar foto's besteld via internet (4 foto's, haha) om te kijken welke geschikt is als geboortekaartje... Gisteren nog de was gedaan, samen met mannetje huis gepoetst etc dus vandaag eigenlijk erg weinig om te doen....heerlijk! Mijn moeder heeft het hemeltje al klaar, dus die kan ik straks op gaan halen! Dan ga ik vandaag maar eens bedenken welke naam we de kleine gaan geven, haha Het bed is hier trouwens nog niet verhoogd en heb er ook nog geen zeil op liggen, oh, oh!! Buiten mijn enorm dikke, pijnlijke voeten voel ik me best goed eigenlijk!
Ik heb geen idee de rugpijn is wel constant.. Hebben jullie trouwens ook met lopen dat je last krijgt van je onderbuik? steken en krampen? Dat je dan ook echt moet stoppen met lopen van de last?
Nou ja Es dat de krampen draagbaar zijn is in ieder geval iets. Het is niet fijn meis maar we moeten het er maar mee doen he? Hmmm ben benieuwd hoe het met Suzanne is dan... Nou ja, ze meldt zich vanzelf wel... Heerlijk Sam dat zowel Jildou als jij nog weer in slaap zijn gevallen! Hoe is het met jou vandaag qua harde buiken en rugpijn? Keelpijn is nog niet over MoederK... Heerlijke dag dus gisteren voor jullie bij je zus! Succes met de schutting en het bedenken van een naam... Wat goed zeg dat je moeder het hemeltje klaar heeft! Is dat het laatste wat nog moest voor de babykamer?
Niet altijd maar vaak wel... Dan krijg ik echt steken en krampen in mijn onderbuik en is lopen echt niet grappig... Ook allemaal voorwerk denk ik en wellicht het hoofdje van de baby op het schaambeen?
Mogguh dames! MEN wat veel bijlezen maar ik zag iets wat met kop en schouders overal bovenuit stak: Mamasan bevallen!!! Gefeliciteerd meid met de geboorte van Luna, wat een prachtmeid!! Geniet ervan! En wat een verhaal Die zijn niet wijs daar joh... goed dat je er werk van maakt, wat een paniek zeg!! @Hier, vandaag 38 weken!! (Officieel) nog 2 weken, oftewel 14 dagen... WOW Gisteren BBQ gehad en was onwijs gezellig, heb verschrikkelijk gelachen en heerlijk gegeten. Ik werd enorm in de watten gelegd en ze konden niet van mijn buik afblijven haha geweldig Het weer was goed maar wel wat fris brrrr.. Vanmiddag kraamfeest van die 2ling, dus we zijn weer even zoet, wel gezellig. Fijne zondag meiden en een knuff voor degenen die het nodig hebben!! -X-
Nancy: Gefeli met je 38 weken en wat leuk dat de bbq zo geslaagd was!! Mamachan: Ja dat zeker.. ik merk ook wel dat ik er een beetje klaar mee ben nu al die pijntjes en kwaaltjes en klachten.. nee hoor.. laat maar komen nu.. ik ben er klaar voor! 8)
Helemaal eens Es! Gefeliciteerd met je 38 weken Nancy! Spannend hoor.... Super dat het zo gezellig was meis en dat ze je zo lief in de watten hebben gelegd! Vind je het niet vervelend dan dat iedereen aan je buik zit? Veel plezier op het kraamfeest! Leuk, leuk 2 van die hummeltjes kijken. Hier; ons pitoreske stadje is nu op RTL4!
@Dithje, nee aan mijn buik zitten vind ik helemaal niet erg, nooit gevonden.. Tenzij een wildvreemde het doet Hardenberg de gekste!!
Ik werd er helemaal gek van vrijdag op de bruiloft Nancy! Ooms, tantes, nichtjes, vrienden en zelfs collega's van mijn stiefvader (die ik helemaal niet ken) dachten allemaal wel even aan mijn buik te mogen zitten:x! Werd er echt niet goed van en vond het dan ook niet grappig... Vandaar dat ik het even vroeg...
hahaha nee dat zou ik ook niet zo tof vinden! Gisteren waren het goeie vrienden en dan ook nog eens alleen de vrouwen, dat kan ik nog wel behappen
Ik ga maar eens een filmpje opzetten.. ik verveel me stierlijk! Vincent is om half 9 naar de zaak gegaan (weekenddienst) had hem eigenlijk al wel terug verwacht..
@Es, hier ook weinig te doen eerlijk gezegd en manlief komt nu net pas uit bed rollen Jeetje die VIn van jou werkt ook alleen maar zeg lijkt wel... pffff
Precies Nancy, dat zou ik ook nog wel kunnen behappen! Hmmm, manlief komt hier ook net uit z'n bed rollen... Luilakken zijn het!
es he hoop voor je dat het gauw een keer doorzet kan me voorstellen dat je het beu bent .. en die steken onderbuik heel herken baar hoor hoort er echt een beetje bij maar leuk is anders ... lekker filmpje kijken weet je al welke?? nancy ohh helemaal geslaagd gister bij de bbq ? uhhh iedereen aan je buik willen zitten ken ik hahah..maar zoals je al zegt zolang het geen vreemde is ... vandaag kraamfeest gezellie heel veel plezier meid... 38 wk yoehoeee je bent er bijna gefelici ... moederk dank je wel meid ... ben het van jou ff kwijt ga zo ff terug lezen
Es, met lopen krijg ik inderdaad enorme last van steken maar bij mij zijn het mijn banden. Had ik al heel vroeg last van. Kan dan inderdaad niet verder lopen, zon pijn doet het dan Kan dus ook niet meer een stukje wandelen oid. Dithje, ja babykamer is nu af Oh nee, moeten onze raambekleding nog ophalen bij de praxis. Misschien hier en daar nog wat voor de aankleding maar dat heeft geen haast. Sterkte met je keelpijn meid, niet leuk! Nancy, proficiat met je 38 weken, wauw!! Gisteren dus gezellig gehad en vandaag weer een leuke middag voor de boeg geniet ervan! Ik vind het inderdaad niet netjes als mensen ongevraagd aan mijn buik zitten maar vind het niet zo erg als ze het vragen (geen vreemden dan he) En mannen hoeft voor mij ook niet (ook geen bekenden) Hier ook zon mannetje die veel werkt. (gewone baan + bijbaan) Niet altijd leuk maar we hebben het geld helaas wel nodig.. Moeten alleen kijken hoe we dat dadelijk doen als de kleine er is want dan vind ik het nog minder leuk als hij zo vaak weg is.. De mannen zijn begonnen in de tuin....vraag me af wat dat gaat worden....
hier net de douche helmaal gedaan van top tot teen ..wasje aan gezet ..en ja heb toch nog ff gauw de kleertjes omgegooid hahha... had de pampers ook nog niet in de kast gelegd dus dat ook maar even gelijk gedaan he? .... nu ff wachten op de was en dan kan het dochegordijn en de mat ook weer op de douche en dan is het bed aan de beurt die wil ik ook nog ff gedaan hebben vandaag nesteldrang nee joh hoe kom je erbij hahahah
moederk heerlijk dagje dus gehad gister? oh wel ff doen hoor zeiltje op bed of wil je nieuwe matras?? hahah..wat fijn dat je hemeltje klaar is ..ben je dan helemaal klaar of?? sam wat goed zeg van jildou zo lang doorgeslapen was voor jou ook wel ff lekker of niet??? rustig dagje vandaag meid?
nancy gefeli met je 38 weken, nu gaat het echt hard zeg Angel heerlijk de douche gedaan, hoezo nesteldrang idd hahaha Dithje fijn dat je goed hebt geslapen, minder van keelpijn, doe maar lekker rustig vandaag. Je had een leuk dagje dus vrijdag? wel vermoeiend zeker he Es sterkte met je rug Wij hebben de box net gekocht, met 2 kleden en allemaal dingetjes erbij, ben er echt blij mee. Mannetje is hem nu weer in elkaar aant zetten. Nu hebben we echt alles