Juli 2010 mama's deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Es09, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    en mijn buik gelijk erop

2. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Sam: nou heerlijk toch, dat er in je voorwerk geen regelmaat zit. Ik ben nu ook wel blij dat bij mijn voorwerk ook de regelmaat eruit is. Ik schrok me rot toen dat wel zo was hoor!

Gek he, dat ie bijna te moe was om te eten.... Kleine schurk!
    Kunnen jullie niet ff op pad als Kor klaar is? Snap 't helemaal hoor, dat je het zat bent om thuis te zitten. Al is het maar een stukje rijden in de schone auto ;)

@ Mirie: over een week ben je weer een stuk relaxter hoor. Hier nog niet alles in huis (deze week ff de laatste dingen halen), maar er ook nog niet helemaal klaar voor hoor. Niks geks dus ;)

3. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Eline: staat mooi hoor! En een prachtige buik ook!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Prachtig Eline :D !! Echt super!!!

We gaan zo nog ff weg.. Kor zag mn traantjes ;) HAHA!! Vandaag de dag van de huilbuien voor mij geloof ik.. We gaan maar niet in de polo weg, daar kom ik niet meer uit :p HAHA!! Jildou haar stoel zit voorin, dan moet ik zeker achterin :p HAHA.. Neej doe de station maar voor vanmiddag ;P HAHA!!

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hey meiden,kwam ff melden dat mama en Laura lekker thuis zijn.
    Ik ga nu wel rusten maar morgen kom ik nog wat kletsen.
    xxx

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Was de bruiloft wel geslaagd dan Mirie? En voorwerk kan inderdaad erg heftig zijn meis... Lekker rustig aan doen!

Die Sebas Pooh, ook bij hem komt de man met de hamer vanzelf langs;). Fijn dat je buikje iets rustiger is, maar het houd nog niet over zo te lezen! Heerlijk relaxen meis...

Heerlijk dutje gedaan Sam:D! Kan mij wel voorstellen dat je er even uit wilt. Kunnen jullie niet eerst weggaan en dat Kor later de auto gaat wassen? *Edit, lees net dat jullie nog even gaan... Have fun meis*

Wauw Eline! Erg mooi hoor de box en je buikje ook:D:D.

Woehoe Petatje heerlijk lekker thuis:D! Geniet ervan meis...

Hier; even bakkie gedaan bij schoonouders vanmiddag. Sjonge zeg, die hond van hun die was toch onrustig en aan het drentelen om mij heen;)... Beest spoort niet helemaal volgens mij;)!

7. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Petatje wat heerlijk zeg dat jij en de kleine weer thuis zijn. Ben blij voor jullie

Dithje was het gezellig bij je schoonouders?

8. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam knuffel, soms heb je van die dagen he. Ik heb allang niet veel meer gejankt geloof ik hahaha

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Was wel gezellig hoor Eline! Jij nog plannen vanavond?

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Zo.... Sebas net maar voorzichtig wakker gemaakt (pas op voor het middaghumeur!!!) nadat hij al ruim 3 uur onder zeil was.:$ Gelukkig heb ik'm enigszins vrolijk wakker kunnen krijgen ;)
    Nu lekker in de tuin met een bakje meloen.

@ Sam: heerlijk ff de deur uit!

@ Petatje: super dat jullie thuis zijn. Geniet van je kraamtijd en van jullie prachtige meisje.

@ Dithje: gezellig ff naar je schoonouders. Hihi, die hond spoort niet ;) Of zou die wat "voelen"????;):p
    Uiteindelijk komt de man met de hamer wel langs bij Sebas....maar het mag van mij wat eerder hoor ;)
    Buikje wordt steeds weer wat rustiger, maar ik doe dan ook vandaag echt helemaal niks (op een wasje aanzetten na dan). Maar het voelt al wel wat beter. Vanavond weer ff naar de voetreflex.

11. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Dithje, dankjewel! De marmita was gelukt!
    Gezellig Dithje…o jee….zou dat Hond wat voelen aankomen. ;)

Nancy, mijn man is marokkaans ja. Helaas voor hem kan ik niet zo goed marokkaans koken en doe ik het niet zo vaak, haha. Ach, het maakt hem toch niet uit wat we eten.
    Fijne dag vandaag!

Es, fijn dat je lekker thuis kan blijven vandaag!

Eline, vandaag zat er in de stoofpot gehaktballetjes, aardappels, wortels en erwten. Maar het gaat natuurlijk om de kruiden die je erin doet. Meestal wordt dit trouwens gemaakt met rundvlees of schapenvlees maar dat had ik niet in huis.

Auw, steken in je lies! Geen idée of dat met indalen heeft te maken..
    Echt een hele mooie box…..je buik ook trouwens :p

Mirie, was het een leuke/mooie bruiloft?

Pooh, inderdaad fijn om zo te dag door te komen….heerlijk relaxt

Waarom vertellen ze mij dat het voorwerk niet echt pijn doet? Ik lees hier van iedereen allemaal pijnlijke dingen….help!

Fijn Petatje dat jullie nu thuis zijn. Eindelijk met zn drietjes de hele tijd samen!

Veel plezier Sam!

Hier: de mannen hebben lekker gegeten (zeggen ze, haha). Ik had er niet zo'n zin in. Mijn mannetje is nu werken dus nu is zijn zwager hier en is er een andere man bijgekomen. Het begint al ergens op te lijken. Alles wordt in het cement gezet dus toch wel wat meer werk. Volgens mij gaan ze de palen vandaag wel klaar krijgen en dan kunnen morgen de schuttingen ertussen!

Ik heb een zielig berichtje gestuurd naar mijn zusjes of toevallig iemand zich vanavond verveeld..:p
    Nu komt mijn zusje straks met haar vriend en gaan we hier samen eten (frietje halen, ik ga niet weer koken) en een filmpje kijken.

Ik heb de naam eigenlijk al bedacht voor onze kleine, alleen moet mijn mannetje nog instemmen. Hij houdt het namelijk nog een beetje open...

Ja, mijn moeder is super snel met het hemeltje. Ik heb hem nog niet opgehaald...doe ik denk ik morgen wel ofzo..

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zoo zijn we weer :D !! Was heerlijk :D !! Lekker ijsje gegeten en even bij de hertjes/ geitjes etc gekeken. Jildou vond het prachtig :D !! En ik ben ook weer vrolijk :D Goh wat kun je dan genieten van je kind en man :D !!

Pooh zoo die heeft een beste ruk gedaan.. Idd ik had m ook wakker gewaakt als ik jullie was!!

Dithje.. wie weet zegt het wat :D !!

Veel plezier moeder K :D !!

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ moederK: dat klinkt als een aardige klus, die schutting van jullie. Wel lekker als het morgen helemaal klaar is.
    Mijn gyn zei dat voorwerk wel degelijk pijnlijk kan zijn. ;) Natuurlijk is er wel een verschil tussen het "echte" werk en voorwerk.....
    Gezellig dat een van je zusjes je vanavond gezelschap komt houden:D
    Frietjes, mjammie!!!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Trouwens Petatje: Fijn dat je weer thuis bent :D !! Geniet lekker meid!!

15. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje, fijn dat het leuk was. Hier niet echt plannen, misschien nog een ijsje halen vanavond haha

Moederk klinkt lekker zeg, hmmm.
    lekker vanavond friet en film, fijne avond

Sam leuk, kinderboerderij. Kan me voorstellen dat je dan erg geniet van man en kind, en je dag weer helemaal goed is

Pooh dan heeft ie lekker lang geslapen. Heerlijk meloen

16. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Sam: je bent weer helemaal opgeknapt zo te lezen :D:D:D
    Ik begrijp helemaal wat je bedoelt hoor, met genieten van je man en kind.
    Tja, bij Sebas is het altijd goed mikken vwb het wakker maken. Niet te vroeg, want dan is er echt de hele middag niks mee te beginnen, maar natuurlijk ook weer niet te laat.
    En het heeft helaas helemaal geen invloed op hoe laat hij 's avonds weer gaat slapen en hoe laat hij 's morgens wakker wordt:( Dat hebben wel al uitgebreid uitgetest:)8)

17. Mirie85

Mirie85 Actief lid

19 jan 2010
    235
    0
    0
    Thuis mama
    Noord-Holland
    Dames de bruiloft was echt geweldig! Ze zag er prachtig uit! Alles was tot in de puntjes geregeld. En het eten hmmmmm ik heb haar witte jurk wel misgelopen omdat ik het echt lichaamlijk niet trok. Maar goed heb haar wel in 3 andere jurken mogen bewonderen;)

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pfff 3 jurken?? Haha nou ik vond 1400 euro voor 1 jurk wel genoeg :D HAHA!!!

Pooh: Ja dat is jammer he.. kinderen... ik denk altijd maar zo, het zijn fases ;) !!

Eline: Was gewoon een hertenkampje met daarbij een snack/ijs-punt :D !! Maar was er niet minder leuk om. Jildou is gek op beestjes :D !!

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    3 andere jurken???:$

20. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Sam: nou ja, we zijn eraan gewend hoor. En mss idd wel een fase....alleen zitten we hier al ruim 1 jaar in. Wanneer komt dan de volgende fase? ;):D
    Ik vind het niet erg hoor, dat hij wat langer slaapt, dan kom ik zelf ook aan m'n rust toe. Daar heb jij met Jildou wat meer moeite mee volgens mij.

Deel Deze Pagina