Hey! Lizz Gefeli met het werk van je man!!!!!!!! Nancy, lekker die collega's poeh hee... Laten we die scheten gewoon maar voor waar houden, hahaha vindt het te grappig! Koekkie, whahahah! Es, oh leuk de foto's! Voor mij komen over een paar dagen mijn buikfoto's aan, gewoon besteld en zelf gemaakt. Kan ik mijn dagboek afmaken want straks is de kleine man er en dan ga ik ook niks meer doen denk ik. Ik had net een heel verhaal en druk ik op f5 per ongeluk, dus alle tekst is weg... grrr.. Hier, ben nog even naar de stad geweest met Bart op t fietsje en heb 2 overslagrompertjes bij hema gekocht op aanraden van wat ik hier hoorde en ook nog 2 van zulke bij h&m. Een neus pompje meegenomen en eindelijk weer dagcreme gehaald. Mijn broertje vandaag toen mijn vader binnenkwam: Daar is mijn papa!!! Ik zeg: das ook mijn papa!!! Nee van mij zegt ie want papa gaat met mij mee naar huis. Hahaha de kleine hebbert snapte er natuurlijk niks van! Hihihi! Ja van die kennis is gewoon afwachten... Hoop dat het gewoon een vergissing is in de cyclus en dat ze gewoon nog niet zo ver is. Ik heb even een vraag: ik heb maar 1 kruik want de andere was verpest door mijn zusje, had er een half jaar water in laten staan van de prenatal en dat was er blijkbaar niet echt goed voor... Is het erg als je er maar 1 hebt? Het is toch juli? Warm genoeg? Susanne, sterkte meid, doe het rustig aan en beebje blijf nog maar een paar weken zitten please!! Eline fijn dat de brommer weer gemaakt is! Dikke knuffel!
@Voornamenbank, dit is weer een andere... Kom er maar moeilijk op @Olifantenpootjes, hier ook weer extreem maar weet niet anders onderhand 8) @Dithje, lekker daggie gehad, genieten he! Echt super hoor dat mooie weer, we hebben het goed uitgekiend, al kan dat natuurlijk helemaal niet @Suekes, leuk geslaagd meid! Haha bijdehand broertje, geweldig! Wat sneu van die kennis zeg, bah rotdingen zijn dat... Hier ook maar 1 kruik hoor, moet meer dan genoeg zijn zo in deze temperaturen en anders is er zo eentje bijgehaald.. @Hier, de keuken is vanbinnen en buiten helemaal uitgesopt, ben zoooo blij! Met dank aan mijn man, de kanjer! Hij zei net gekscherend dat er wel een tegenprestatie tegenover staat whaha hij maakte een geintje maar ondertussen.. 8)
Dithje, dank je wel voor de felicitatie meid! Susanne, rust houden meid want je beebje moet toch nog wel in warme buikje blijven hoor ! Gefeliciteerd met de functie (man) !
hai hai dylan is flink verkouden thuis gekomen vanmiddag en heeft niks (vanavond) gegeten (op een banaan na), we zijn even naar de gamma geweest omdat dylan een troost prijsje gewonnen had met zijn tekening . toen nog ff naar de intratuin omdat ik iets anders wilde in de woonkamer (we hebben al 4 jaar de zelfde vazen) en nu heb ik grote antraciete vazen met planten erin tis echt anders. @voornaam die van ons komt 36x voor in 2008 & 2009
Ben trouwens ook superblij dat ik slippers heb gekocht (o.a. birkenstock) waarvan je de bandjes kan verstellen..... Anders had dat niet eens meer gekund joh
Ooooooh dat is niet veel HAHA!!! Dames ik ga mn bedje zo opzoeken.. Sorry ben niet zo in de kletsmood !! Tot morgen!!!
Es: Trouwens, volgende week moet Spike naar de trimster !! Ben benieuwd of we er dan ook echt vanaf zijn straks!! Zou wel heerlijk zijn Kost wat, maar goed, dat heb ik er dan wel voor over
Nou zeg! 1 dag niet gelezen en meteen giga veel berichten + een nieuw deeltje! Kan merken dat er al velen met verlof zijn. Ik moet nu nog precies 4 weken werken... Merk wel dat ik weer sneller moe ben (krijg nu ook b12 1x per 2 weken, dus of dat ook invloed heeft???). Buik groeit erg hard. Vriendinnetje kwam gisteren bij mij, plaatste de opmerking "ik heb je een week niet gezien en je bent toch weer gegroeid...". Begonnen met de babykamer. 1 kozijntje verven (heb ik al geschuurd, maar heb nog niet de moed gehad om te verven), verder alles al gepoetst. Alles staat al in de goede opstelling, heb gisteren de eerste 2 babywasjes gedraaid. Tja, en als ik nu geen spullen had... Voor jongen, voor meisje en neutraal! Ik was wel alles, om de buren en andere gluurders toch in verwarring te laten! Moet nog wel strijken, pffffffff, kost weer energie!
goede avond allemaal heb niet terug gelezen want pff dat is me voor nu net te veel ...heb de knollen op (eigen schuld) ... hoe is het hier??? nancy hoe was je middag?? dithje heb je nog leuks geshopt??? sam hoe is het nu met je beter dan gister?? verder heb ik niet veel onthouden wie wat ging doen vandaag sorry....
@Sam, trusten meid! @Es, rechtsbovenin moet je de naam invullen en dan krijg je een grafiek te zien met aantallen... @Angel, was onwijs leuk! Enkel biechtte een collega van me op dat ie een affaire heeft met een vrouwelijke andere collega.. Voelde me vereerd maar vond het wel shocking hoor En jouw dag? Is het hout nog gearriveerd??
Dus je groeit hard.. Hier nog eentje hoor pffff wat een toeter Je bent druk bezig meis, zou je daarom misschien ook moe kunnen zijn? hihi
hier vandaag nog ff gauw naar leenbakker geweest ..had gordijnen gokocht ook bij ikea maar die vond ik toch wat minder ..dus maar ff naar leentje ..wat meegenomen staat het voor geen meter en het toen vond ik die van ikea toch mooier hoezo last van hormonen haha... weer terug na leentje om ze retour te doen en maar gelijk nieuwe mee genomen voor bij ons op de kamer ohh ben echt erg de laatste dagen he? haha... kreeg vandaag ook weer een nieuwe brief van de deurwaarde (menzis) snapte er weinig van dus maar ff gebeld ...heeft menzis de zaak terug getrokken dus komt er geen zitting yoehooeee ..maar alles uitgelegd aan de deurw en zei gaat het nu voor me uitzoeken hoe ze erbij komen enz kwa rekenignen die ik volgens hen heb open staan... dus ben benieuwd wat het gaat worden ...komt er nu echt een eind aan na 2 jaar vechten??