Wow Pooh 3 uur geslapen... Hij heeft het nodig gehad zeg, kleine nachtbraker! Fijn dat je buikje rustiger wordt meis... Nog even de therapie vanavond en dan kan je er hopelijk weer tegen! Whahaha zou het, de hond wat voelen? Dan voelt ie in ieder geval meer dan ik want ik weet niet meer wat ik voel... Super dat de mannen zo goed aan het klussen zijn MoederK! Komt vast goed meis... Gezellig avondje met de zusje en haar vriend en een frietje erbij is altijd goed. Super Sam dat je weer vrolijk bent meis! Wat eventjes de deur uitgaan dan al niet kan brengen he? Whahaha dat was ook mijn gedachte Sam, 1500 euro voor 1 jurk vond ik meer dan genoeg... Laat staan 3! Huh zoveel jurken Mirie...?
Pooh: Haha uuh ja dan weet ik het niet !! Ooit misschien!! Jildou is ook geen grote slaper. Maar merk gewoon nu dat ze een gigantische sprong qua spraak en lengte ook gemaakt heeft. En nu slaapt ze dus ook weer langer... En overdag slaapt ze max 1,5 uur. En op zich wil ik mn rust wel pakken maar als ik de honden nog niet heb gedaan en dat na de tijd nog moet doen, dan ben ik nog meer kapot omdat Jildou dan mee moet en liefst zelf wil lopen natuurlijk..
Oké ja dat maakt het verhaal wat anders Mirie !! Maar goed, dan nog vind ik persoonlijk 1 wel genoeg !!
Hihi, nou ja....we merken het wel Angel en ? (Sam?) hadden het van de week ook al over honden die gek doen. Maar beiden lopen allebei nog, dat weet ik wel O, dat zou lekker zijn als ik vanavond na de therapie weer opgeknapt ben. Ik slaap altijd wel heel lekker nadat ik 's avonds therapie gehad heb, dus hopelijk is dat voor vannacht ook het geval Steekt hier in de buurt net iemand de BBQ aan Zit ik vanavond met m'n bloemkool met aardappels..... Verschil moet er zijn...
Ah vandaar! Ik bedacht me later dat het wel eens een marokkaanse bruiloft kon zijn. Wel prachtige jurken altijd!!!
Ja, dat schiet natuurlijk ook niet op. Dan kun je beter zelf even de honden doen We zien het wel. Ik gok op voor z'n 18e
Ik ben dus ook met een marokkaan getrouwd en heb wel een hennafeest gehouden maar de dag erna het toch maar bij 1 jurk gehouden, haha. Ik ben niet zo van in het middelpunt staan.. (en wij hebben onze bruiloft ook simpel gehouden verder) Vind marokkaanse bruiloften trouwens wel erg gezellig!
4 is ook te veel hoor. Volgens mij maak je dan ook bijna niets mee van je eigen bruiloft! En dat is zo een zonde je geeft immers zo veel uit. Maar goed iedereen zijn eigen ding hihi
WHAHA mn zwager komt er in !! Jildou zegt dat hij de schoenen uit moet doen !! Vind ik ook, kor heeft gister net gedweild..
Dat komt vast goed Pooh met het slapen vannacht... Als je altijd beter slaapt dan zal vannacht geen uitzondering zijn! Tja, als ik mocht kiezen tussen bloemkool of bbq dan wist ik het ook wel... Nou ja, je kunt niet alles hebben. Groot gelijk die Jildou! Enne... heeft je zwager zijn schoenen uit gedaan?
Het was ook idd super gezellig alleen omdat ik zwanger ben was het net een beetje te veel. En idd ik had dinsdag de henna en toen had ze 2 jurken. En tot 12 duurde het. Vandaar dat ik nu echt nog gesloopt ben en echt tijd nodig heb om bij te komen
joehoe Net weer thuis van me ouders, dani loopt welliswaar nog niet steedsa alleen maar hij begint het echt leuk te vinden!! die fisio voor hem bel ik dus morgen maar af Petat: mooi dat jullie thuis zijn!!! genieten nu Pooh: 3 uur geslapen heerlijk meid.. dani slaapt nu 2,5 uur Hier zo eten en dan weer niksen
hey dames hier was ik weer ... nog niet terug gelezen maar dat ga ik nu ff doen .... hier een grote aanval nesteldrang gehad ...sam krijgt al de zenuwen hier ...heb dus de hele boven verdieping gedaan ...ben nu net pas klaar ..maar ja dan is het maar af he?? ... nu ga ik ff lezen...
Mirie, heb je het avondeten wel nog mee kunnen maken op de bruiloft? Dat is het enige mindere wat ik vaker heb meegemaakt. Dat je er al vroeg bent en dan komt het avondeten om 23u! Maar ja, als je dan ziet wat je krijgt ben je dat gelukkig weer vergeten want jammmmmm, wat kunnen de meeste toch lekker koken!!
Jazeker heeft hij de schoenen uit gedaan !! Al was het nu niet erg geweest, t is wel droog maar deze houden we er maar in Topkind van ons !! HAHA kind van mn hart !! Pooh: Ja dan toch maar bloemkool.. Wij nasi met saté vanavond ! Oook lekker
Pff trouwens.. soms wilde ik dat we wat verder weg van kor z'n fam woonden !! Die komen altijd te pas en te onpas aanwaaien.. en nooit eens nieuws..bleagh Weinig inhoud hebben ze ! Maar goed soms zijn ze weer handig !! Ooh foei Sam !! HAHA Angel: You go girl !! MamaChan: Toppertje Dani !!
haha ik had thuis al wel wat gegeten want dat overkomt mij dus nooit meer En om 23.30 kregen wij het eten. Ik zat bom vol heerlijk zo een 4gangen menu!